Mites olis se Fingeräässi, jos se ei enää oo Keskisen käytössä?Chap kirjoitti: On se Vanhanen kova jätkä - vaihtosirkus jatkuu. Uutta matoa koukkuun vaan, kuka seuraavaksi?
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Se on naimisissa. Tiedän, koska mulle tuli kuukauden ajan Seiskan näytenumero!Lilo kirjoitti:Mites olis se Fingeräässi, jos se ei enää oo Keskisen käytössä?Chap kirjoitti: On se Vanhanen kova jätkä - vaihtosirkus jatkuu. Uutta matoa koukkuun vaan, kuka seuraavaksi?

Vaikka liekö tuo Nussivassa Maailmassa edes hidaste...
-
- Kitisijä
Jospa vanha suola janottaisi ja Kuronen hyppäisi takaisin remmiin. En ihmettelisi Matista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mutta Jani, se Marikan mies, on Marikan mukaan tyhmä ja huono sängyssä. Ja tiedän, vaikka mulle on vaan vissiin kaks kertaa tullut yksi ilmainen Seiskan näytenumero!Aito_Johanna kirjoitti:Se on naimisissa. Tiedän, koska mulle tuli kuukauden ajan Seiskan näytenumero!Lilo kirjoitti:
Mites olis se Fingeräässi, jos se ei enää oo Keskisen käytössä?![]()
Ihmiset on muuten hirveen snobeja. Jonkin aikaa sitten yks deitti.net-ihminen kirjoitti mulle tykkäävänsä pelata shakkia ja mä vastasin, että oon mä ihan vähän shakkiakin opetellut, mutta toisin kuin siinä, olen ihan haka Seitsemän päivää -lehden julkkistietopelissä. Ja sit se ihminen ei kirjottanut takas! Vai aattelikohan se, että mä olen ihan out of his league...

Kantsiskohan mun muuten yrittää sitä Marikan miestä..?
Älkää kiusatko Jania, Jani on herkkis. Jyräisitte sen vaan. Joskus mietin häpeääköhän sen äitikin sitäEdith kirjoitti:Kantsiskohan mun muuten yrittää sitä Marikan miestä..?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007052 ... 8_uu.shtml
"Meillä ei ole pienintäkään havaintoa siitä kuka tämän teki, mutta toivomme hermojen pettämistä"
"Meillä ei ole pienintäkään havaintoa siitä kuka tämän teki, mutta toivomme hermojen pettämistä"
Yritä mielummin tuota VesaaEdith kirjoitti:Mutta Jani, se Marikan mies, on Marikan mukaan tyhmä ja huono sängyssä. Ja tiedän, vaikka mulle on vaan vissiin kaks kertaa tullut yksi ilmainen Seiskan näytenumero!Aito_Johanna kirjoitti:Se on naimisissa. Tiedän, koska mulle tuli kuukauden ajan Seiskan näytenumero!Lilo kirjoitti:
Mites olis se Fingeräässi, jos se ei enää oo Keskisen käytössä?![]()
Ihmiset on muuten hirveen snobeja. Jonkin aikaa sitten yks deitti.net-ihminen kirjoitti mulle tykkäävänsä pelata shakkia ja mä vastasin, että oon mä ihan vähän shakkiakin opetellut, mutta toisin kuin siinä, olen ihan haka Seitsemän päivää -lehden julkkistietopelissä. Ja sit se ihminen ei kirjottanut takas! Vai aattelikohan se, että mä olen ihan out of his league...
Kantsiskohan mun muuten yrittää sitä Marikan miestä..?
http://www.iltalehti.fi/viihde/200705146108631_vi.shtml
sillä on enemmän rahaa.
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/20 ... 0_hu.shtml
Yllättävää tutkimustietoa maailmalta (sisältää kekseliästä selittelyä).
Ja naiset HUOMIO!
"Imuriorgasmi
AMERIKKALAINEN kolmen lapsen äiti on kehittänyt pölynimuriin kiinnitettävän seksilelun, joka aiheuttaa hyväilevän ilmavirran avulla naisille kymmenessä sekunnissa orgasmin, joka kestää jopa minuutin verran. Laite ei edes kosketa ihoa. Se sopii varmasti aikamme kiireisille ja uratietoisille naisille, joilla ei ole aikaa turhaan sukupuoliseen hössötykseen. Suursiivouksetkin ovat tästä lähtien varmasti pelkkää juhlaa. Laitetta markkinoidaan internetissä muun muassa sivulla lovehoney.co.uk ja sen hinta on noin 50 euroa."
Tämähän päihittää joka kodin panomiehenkin(tm).
Yllättävää tutkimustietoa maailmalta (sisältää kekseliästä selittelyä).

Ja naiset HUOMIO!
"Imuriorgasmi
AMERIKKALAINEN kolmen lapsen äiti on kehittänyt pölynimuriin kiinnitettävän seksilelun, joka aiheuttaa hyväilevän ilmavirran avulla naisille kymmenessä sekunnissa orgasmin, joka kestää jopa minuutin verran. Laite ei edes kosketa ihoa. Se sopii varmasti aikamme kiireisille ja uratietoisille naisille, joilla ei ole aikaa turhaan sukupuoliseen hössötykseen. Suursiivouksetkin ovat tästä lähtien varmasti pelkkää juhlaa. Laitetta markkinoidaan internetissä muun muassa sivulla lovehoney.co.uk ja sen hinta on noin 50 euroa."
Tämähän päihittää joka kodin panomiehenkin(tm).

Ei jumalauta.
Teuvo Loman on levyttänyt uuden kappaleen. Kappaleen nimi on "Kari".
Se on suomennon Europen hitistä "Carrie".

Teuvo Loman on levyttänyt uuden kappaleen. Kappaleen nimi on "Kari".
Se on suomennon Europen hitistä "Carrie".

Eikö nuo naulapyssyt vaadi kompressorin toimiakseen? Vai onko olemassa joitain erillisellä painesäilöllä varusttuja?
-
- Kitisijä
Eikös niitä ole jollain nalleilla toimivia?NuoriDaavid kirjoitti:Eikö nuo naulapyssyt vaadi kompressorin toimiakseen? Vai onko olemassa joitain erillisellä painesäilöllä varusttuja?
Niinpä onkin joo.Bluntly kirjoitti:Eikös niitä ole jollain nalleilla toimivia?NuoriDaavid kirjoitti:Eikö nuo naulapyssyt vaadi kompressorin toimiakseen? Vai onko olemassa joitain erillisellä painesäilöllä varusttuja?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007052 ... 9_uu.shtml
Apua aikaerorasitukseen, sitten kun lääkitys on mennyt överiksi sen voi käyttää hyödyksi tavalla tai toisella.
Apua aikaerorasitukseen, sitten kun lääkitys on mennyt överiksi sen voi käyttää hyödyksi tavalla tai toisella.
Tadaa! Impullssinaulaimet ei vaadi kuin sähköä ja kaasua.NuoriDaavid kirjoitti:Eikö nuo naulapyssyt vaadi kompressorin toimiakseen? Vai onko olemassa joitain erillisellä painesäilöllä varusttuja?
Paas ihmetellen: http://www.kartro.fi/pdf/Paslode-tuotekuvasto_2007.pdf
Viimeksi muokannut 1108, 23.05.2007 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lapset, lapset... Ne on taas pulttipistooleja ja eivät sovellu puunkiinnittämiseen muutakuin betoniin, tiileen ja teräkseen.Bluntly kirjoitti:Eikös niitä ole jollain nalleilla toimivia?
Ihmetelkää: http://www.hilti.fi/holfi/modules/edito ... _fastening
Ehkäpä paras koskaan lukemani hesarin otsikko:
Jättihäpy hämmästytti ohikulkijoita Helsingin keskustassa
-
- Kitisijä
Puunkiinnittämiseen? Mitä helvettiä? Akan ampumisesta tässä oli puhe.1108 kirjoitti:Lapset, lapset... Ne on taas pulttipistooleja ja eivät sovellu puunkiinnittämiseen muutakuin betoniin, tiileen ja teräkseen.Bluntly kirjoitti:Eikös niitä ole jollain nalleilla toimivia?
Me törmättiin jättipimppiin stadissa about viikko sit. Muksu huus "hattaraa hattaraa!", äitinsä ja isinsä olivat punaisia kuin itse pillu. Tuo taidepillu.NuoriDaavid kirjoitti:Ehkäpä paras koskaan lukemani hesarin otsikko:
Muijaa on parempi lasauttaa tällä:Bluntly kirjoitti:Puunkiinnittämiseen? Mitä helvettiä? Akan ampumisesta tässä oli puhe.
Ketä kiinnostaa?1108 kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/200705230105336_vi.shtml
Kuka googlettaa nimen esiin eka?
Anteeks, mutta oikeesti, kyllä on tästäkin jupakasta saatu aikaan hillitön haloo. En usko edes että mitään vuotoa on tapahtunut, saatiinpahan taas bändi otsikoihin ja kaikkien katseet kiinnittymään levyjulkkaan. Melkosta mediapeliä, johan tässä pressanvaalitkin kalpenee!
http://www.yle.fi/uutiset/pop/kaikki/id60809.htmlBettyB. kirjoitti:En usko edes että mitään vuotoa on tapahtunut, saatiinpahan taas bändi otsikoihin ja kaikkien katseet kiinnittymään levyjulkkaan. Melkosta mediapeliä, johan tässä pressanvaalitkin kalpenee!
Biisi löytyi kevyellä kenttä googletukslla alle 2 minuutin ja itseasiassa ei pöllömpi virsi.