PerttiMakimaa kirjoitti: Nyt pitäisi kai kieli keskellä suuta kirjoittaa tai olla kirjoittamatta, mutta on kyllä pakko muistella sitä PerttiMakimaa nimisen nimimerkin ensimmäistä humalansotkuista saapumista aamuyöllä syksyllä 2004 Cityn kullanhohtoiselle "katto on korkealla" palstalle.
Pohdiskelin silloin masennuksen vallassa sitä, että mikä lie vikana vastakkaisessa sukupuolessa kun ei suksi luista. Silloin sain palautetta mm. ihmiseltä jonka mielen onnistuin nyt sitten pahoittamaan, että piristypäs nyt ja ei missään ole vika paitsi sinussa. Hieman paremmin artikuloitua palautetta taisi silloin tulla Lolitalta. Kilahdin varmaan kuin atomipommi niistä sanoista silloin. Muistini mukaan. Pitkään hankasin vastaan ja olin katsomatta peiliin, että jospa sittenkin joku muu kuin minä olisin oikeassa.
Tuossa on minun tapaukseeni verrattuna se ero, että minä en ole humalansotkuissani ja masentunutkin vain äärimmäisen harvoin enkä minä pohdiskele, että vastakkaisessa sukupuolessa olisi jotain vikaa. Vastakkainen sukupuoli on ok, minä itse olen ok, maailmassa on paljon mukavia miehiä ja on sangen todennäköistä että joskus jonkun kanssa heistä ryhdyn parisuhteeseen.
Ymmärrän, että osin olen tyhmyyksissäni aiheuttanut nuo mäkimaan säälittelyt itse, mitäs olen mennyt joskus heikkona hetkenäni avautumaan shrink-palstalla, mutta
ON SE NYT PERKELE kun ihminen kuitenkin 99 % palsta-ajastaan suhtautuu maailmanmenoon myönteisesti ja vielä JUHLALLISESTI JA SELVIN SANOIN MELKEINPÄ KÄSI RAAMATULLA VAKUUTTAA OLEVANSA ELÄMÄÄNSÄ TYYTYVÄINEN, niin silti siinä roikkuu kuin takiainen joku perttimäkimaa heristämässä sormea ja vakuuttamassa, että ei kun oikeasti sinussa on vikaa ja vaatimuksesi liian korkealla ja olet onneton yksinäinen reppana jonka pitäisi ehdottomasti ryhtyä heti parisuhteeseen niin kuin Pertti.
En muista ollenkaan, mitä olen pertille joskus vuonna 2004 sanonut, ehkä se sitten oli jotain vittumaista ja pertti kostaa nyt, mutta hei, siitä on kolme vuotta, anna jo olla.