NuoriDaavid kirjoitti:
Yritän vastata rehellisesti;
Tottakai joskus voi miettiä, olisinko voinut saada paremman. Jos asiaa tarkastelee objektiivisesti, niin tottakai; maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä. Pariutumismarkkinat eivät missään tapauksessa voi toimia niin, että parhaat mahdolliset matchit löytäisivät toisensa, sen estää mm.käytettävissä ole rajallinen aika ja maantieteelliset etäisyydet.
Saattaa olla, että absoluuttisen paras kumppani minulle olisi löytynyt esim. Burkina Fasosta, mutta sitä en saa koskaan tietää.
Olen tyytyväinen puolisooni, toki hänessä on puutteita, mutta niin on minussakin.
Tärkeintä on, että hän rakastaa minua ja minä rakastan häntä.
Kymmenen pinnaa ja papukaijamerkki.
10 vuotta minäkin uskoin tuohon AJ:n esittämään sinkkumantraan kunnes törmäsin kumpaniini, ja huomasin että 10 vuotta olen elänyt täydellisessä itsehuijauksen kehdossa. Ei sellaista ihmistä ole oikeasti olemassakaan, jota 10 vuotta hain.
Nykyinen kumppanini on kaikkea muuta kuin se, josta olin haaveillut ja vaatinut, mutta nyt vasta olen tajunnut, että hän on minulle kuin bussilastillinen parhaita kavereita hienon mökin pihassa kuumana kesäviikonloppuna. Täydellinen.
Luojan kiitos, että tajusin itse katsoa peliin ja sulkea epäoleelliset ja mahdottomat vaatimukset pois. Ilman sitä, hokisin yhä samaa mantraa.