Läväyttivätköhän kokeilupommin Ruotsiin ja pelästyivät sen tehokkuutta ja yhteiskuntaa lamauttavaa vaikutusta?
Aikoinaan kehiteltiin myös empatia -pommia, joka laittaisi vihollisen niin hyviin tunnelmiin ja empataattisiin fiiliksiin ettei sotiminen maistuisi ja joukot antautuisivat ilman vastarintaa.
Kemikaaliksi tuolloin aiemin suunniteltiin MDMA:ta, eli kansankielellä ekstaasi , ja luulen että kyseiset "hinttipillerit" on ollut tutkimuslistalla tälläkin kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Haemaeraemies kirjoitti:Aikoinaan kehiteltiin myös empatia -pommia, joka laittaisi vihollisen niin hyviin tunnelmiin ja empataattisiin fiiliksiin ettei sotiminen maistuisi ja joukot antautuisivat ilman vastarintaa.
Kemikaaliksi tuolloin aiemin suunniteltiin MDMA:ta, eli kansankielellä ekstaasi , ja luulen että kyseiset "hinttipillerit" on ollut tutkimuslistalla tälläkin kertaa.
Nykyreivaajille pitäisi vaan olla tosi vahvat annostukset tai muuten tripin jäädessä lieväksi suuttuisivat ja sotainto vaan voimistuisi.
Haemaeraemies kirjoitti:Aikoinaan kehiteltiin myös empatia -pommia..
Nykyreivaajille pitäisi vaan olla tosi vahvat annostukset tai muuten tripin jäädessä lieväksi suuttuisivat ja sotainto vaan voimistuisi.
Nojaa, nykyaikaisen järjestäytyneen rikollisuuden aikakautena ihmisten toleranssi puhtaita aineita kohtaan on laskenut. Kun ennenaikaa napit olivat suuriltaosin sitä itseään, on nykyään trendinä se , että on vähän tai jos ollenkaan itse mdma:ta , ja paljon sidosaineita + esim amfetamiini tuomaan piristyneen olon.
Tai sitten sisältö on joku mdma:n vaikutuksia vastaava ja onnelliset lautassilmät eivät huomaa eroa , kun eivät tiedä miten puhdas aine edes vaikuttaa.
Mdma:n vaikutukset alkavat näkyä 25-50 mg kohdalla, eli hyvin pieni määrä jos sitä kaasuna sattuu imaisemaan keuhkoonsa.
Ehkä tämä osaltaan selittää ja lieventää sitä, että palkat ovat täällä huonot.
Miksi vain 49 maata? Outo tutkimus. Eivät palkkamme vapaa-aika mukaan laskienkaan ole erityisen hyvät.
Toinen outo juttu ovat mainitut 30 lomapäivää. Ainakin minun sopimuksessani lomaviikot ovat kuusipäiväisiä, eli todelliset lomapäivät ovat 24 + 14 = 38, jolla kyllä jäädään kärjestä liehuvin lipuin.
Taidettiin tehdä aika erikoisena vuotena tuo tutkimus. Meillä nimittäin sattui juuri olemaan eniten vapaapäiviä aikoihin, kun niin moni juhlapyhistämme istui arjeksi. "Normaaleja" arkipyhiä kun ovat vissiin vain helatorstai, pitkäperjantai ja toinen pääsiäispäivä. Se, miten itsenäisyyspäivät, loppiaiset, joulupäivät yms. sattuvat menemään riippuu ihan kalenterista. Vaihteluväli on tietääkseni niin, että tuo 14 on maksimi ja 7 minimi tjsp.
Mutta joo, EU-maissa standari loman pituus on 24 päivää eli 4 viikkoa.
Hiljensikö tämä teidät kokonaan, kun tänään ei ole tullut yhtään uutiskatsausta?
Tarkoitus oli ironisoida ketjua, jossa kitinäläiset vuoron perään linkittävät yhden Iltalehden uutisen. Valitsin laimeimman uutisen, joka silmiini osuin. Itseäni huvitti kovin.
Hiljensikö tämä teidät kokonaan, kun tänään ei ole tullut yhtään uutiskatsausta?
Tarkoitus oli ironisoida ketjua, jossa kitinäläiset vuoron perään linkittävät yhden Iltalehden uutisen. Valitsin laimeimman uutisen, joka silmiini osuin. Itseäni huvitti kovin.
*on outo*
Mietin kyllä, että mitä AJ:n sievässä pikku päässä nyt liikkuu.
Elukka kirjoitti:Joku saakelin kamapää on näemmä riehunut käytännössä meikäläisen takapihalla. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007061 ... 2_uu.shtml
Ei näin. Jatkossa tällaista ei minun etupiirissäni tulla hyväksymään.
Oh,olen otettu että Elukka fiksuna ihmisenä tunnistaa alkoholinkin huumeksi (=kama), vaikka suomalaisittain kännipäissään toi puukottaja oli. Mutta uskomaton case tuo kyllä on. Random-väkivaltaa
EDIT: jaa jaa,on kai se myös jossain laittomissa päihteissään ollut. Voisin melkein peräänkuuluttaa käytäntöä jossa uutisoinnissa eroteltaisiin hiukan edes laajemin kuin "huumeet" , koska tämä olisi sopivan varovainen tapa käydä korjaamaan vuosia jatkuneen päihteiden niputtamisen aiheuttamia haittoja.Nimittäin kollektiivinen käsite "yymeet" tekee toimivan valistuksen välittämisestä vaikeaa.
Oh,sori tilitys:P
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 20.06.2007 8:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna kirjoitti:Hiljensikö tämä teidät kokonaan, kun tänään ei ole tullut yhtään uutiskatsausta?