Viimeinen lomapäivä, eikä haittaa oikeastaan ollenkaan. Uusiutunein voimin odotan jo paluuta duunin ääreen. Oon ihan oikeasti innoissani töihinpaluusta Hullua. Olenko valmis pehmustettuun huoneeseen.
Kohta systeriä vastaan bussille ja taas... ööö... shoppailemaan. Tänään aion kyllä olla tosi pihi. Oikeesti!
Aurinkokin alkaa pilkistämään, ihQ. Miehekkeellä alkaa loma tänää, joten taidan ottaa kolmen viikon [tähänomanvalintainensana]loman tämän koneenNäpyttelyn sijaan
En tiedä, onko se booliaineisten kutsu jääkaapista vai jalkaa vipauttava Viikate, mutta töihin keskittyminen - etenkin fläsääminen - on tolkuttoman vaikea tehtävä. Taidan antaa projektin hautua pari viikkoa ja isken sen kimppuun lomasen jälkeen uudella innolla. Kolmisen-nelisen tuntia pitäis tässä vielä kitua..
Illalla sitten rokkiunivormu kaapista, eli ainakin yhtä tiukat farkut kuin tuossa avattarassa
Ja muillekin kun mulle hauskaa kesälomaa! TJ 5,5 tuntia.
Onpas ollu muuten vallan mukava aamupäivä. Tein tehokkaasti töitä ysistä puol kymmeneen ja sit lähin Itikseen viettämään ruokatuntia. No nyt oon taas täällä, ja vieläkin ois parisen tuntia luppoaikaa ennenku pitää tehdä töitä. Hmm.
Niin joo, jos jotain kiinnostaa ottaa muhun yhteyttä seuraavan neljän viikon aikana, tehkää se jooko puhelimitse. (Kesälomalla EI roikuta netissä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Meillä on tapana ja oikein esimiehen suostumus/ehdotus että lomalle lähdetään ajoissa ilman työajatuksia, jos ei tajua niin työkaverit pitää huolen ettei kuormiteta lomalle lähtijöitä viikkoa ennen loman alkua.
Mulli75 kirjoitti:Meillä on tapana ja oikein esimiehen suostumus/ehdotus että lomalle lähdetään ajoissa ilman työajatuksia, jos ei tajua niin työkaverit pitää huolen ettei kuormiteta lomalle lähtijöitä viikkoa ennen loman alkua
Mulli75 kirjoitti:Meillä on tapana ja oikein esimiehen suostumus/ehdotus että lomalle lähdetään ajoissa ilman työajatuksia, jos ei tajua niin työkaverit pitää huolen ettei kuormiteta lomalle lähtijöitä viikkoa ennen loman alkua
Tarvitsetteko uusia työntekijöitä?
Kyllä me kaikki ollaan vielä henkisesti ja fyysisesti terveitä, vaikka välillä ollaankin ahtaalla. Nyt nautitaan kesästä koska syksystä kevääseen ollaan synkkiä ja tuijotetaan tietokoneen näyttöä silmät verestäen odottaen kevään ensimmäistä valon pilkahdusta.
Kimmen kirjoitti:Otan varaslähdön ja poistun heti nyt lomille. Hauskaa kesää!
Äläs ny vielä! Mullakin on vielä neljä pakollista kitutuntia jäljellä. No okei sit.. Hauskaa kesää!
Kiire tulee. Ku pääsen vasta viideltä tosiaan töistä ja sit pitäis viel käydä kaupassa hakee saunasiiderit ja himassa pakkaa mökkikamat (ja kotiapulainen ei oo taaskaan pessy pyykkiä )..ja kuudelta lähtee jo autokyyditys landelle.
Mulla on sellainen fiilis, että mä oon polttamassa näppini kohta näiden naikkoisten kanssa. En nyt oikein hallitse tätä tilannetta. Auttakee!!! Gattaga? Voisin luovuttaa sinulle yhden.
Ei ollut bakteerit yöllä kasvaneet eli virusta pukkaa. Voi vittu että vituttaa, ajattelin jo saavani itseni kuntoon viikonloppuna antibioottien voimalla mutta kun ei niin ei! Heräsin yöllä kaksi kertaa vesilätäköstä (ei pissalätäköstä!!), hieno tunne kun hikoilee niin että vesi valuu pieninä puroina pitkin selkää kuumeen laskiessa särkylääkkeiden avulla. Voi jeesus että tää voikin olla paskaa!!11
sipsi kirjoitti:No on toi ehkä kuitenki terveellisempää ku karaoketerapia. Tai niin no, molemmat syö kyllä aika paljon rahaa.
=) Olen kyllä aika hyvin saanut rahaa palamaan viimeaikoina. Isoin tuollainen kertaostos kun olin se asunto. Täytyy kyllä kohta rauhottaa tuota shoppailua, kotiin pitää hankkia paljon kaikennäköistä muuton jälkeen.
Hemmetin pikkusieluprinsessa kylvää taas paskaa fiilistä täällä, ei pysty käsittää. HAAHAHAA! Pärjäilkööt sitten keskenään täällä nihkeyden ilmapiirissä seuraavan kuukauden.
TJ 3h, 8 min!
Äitikkäkin soitteli, et oli ostanu mulle siideriä kaupasta. Olipas kilttiä. Nyt väheni kiirekin pikkusen.
SaintJohnPerse kirjoitti:Voisin luovuttaa sinulle yhden.
Itsekin samanlaisen elämänvaiheen pariin kertaan eläneenä: kannattaa nauttia niin kauan kuin tuota kestää. Jonglööraaminen on nastaa hommaa, mutta kukaan ei pidä viittä palloa kovin kauaa ilmassa.
Alkon sivuilla tutkimassa boolivaihtoehtoja, jeesatkaa!
Ootte ammattilaisia alkoholin käyttäjinä, tiedän, ja nyt ois tarkotus saada 10 hengen porukka sellaseen sopivaan hummailuhumalaan - ei enempää eikä vähempää. Just sellasta boolinlipittäjä-porukkaa.
Minttumansikat
2 x 0,75 l kuivaa valkoviiniä
0,75 l väkevää mansikkaviiniä
0,35 l minttulikööriä
1,5 l kivennäisvettä
1,5 l spriteä
jäitä
Koristeet:
mansikoita sekä sitruunamelissan ja mansikan lehtiä
Boolin vahvuus on noin 7%. Ohjeesta tulee noin 56 annosta.
--
Pakkasesta löytys kasikymppistä Saaremaata 0.5 litraa, jos sen kumoaa tohon sörsseliin sekaan niin mitä ihmettä mun pitää lisätä eniten, jotta tavara ois niin ku juotavaa? Voitteko testata? xD (ku mä en voi, prkl sentään en ees huikkaa uskalla)