Ei ole tuollaisen kissan hyvä juoda kuin ternimaitoa?Bliss kirjoitti:Jos tulen, tulen autolla, eli olen taas kerran se tylsä tiukkapipotäti, joka rypistää kuonoa alkoholijuomille

Ei ole tuollaisen kissan hyvä juoda kuin ternimaitoa?Bliss kirjoitti:Jos tulen, tulen autolla, eli olen taas kerran se tylsä tiukkapipotäti, joka rypistää kuonoa alkoholijuomille
Minä tiukkapipoilen sun seurassa sitten siitä syystä, ettei vaan viuna maistu :PBliss kirjoitti:Jos tulen, tulen autolla, eli olen taas kerran se tylsä tiukkapipotäti, joka rypistää kuonoa alkoholijuomille :D
Aina pitää olla kuski matkassa, niin liikkuminen on helppoa ja halpaaBliss kirjoitti:Jos tulen, tulen autolla, eli olen taas kerran se tylsä tiukkapipotäti, joka rypistää kuonoa alkoholijuomille
Onnea. Perässä tuletNip kirjoitti:Edit: OMG! 100 viestiä täynnä! SPEKTAAKKELIN paikka! Onnitteluja otetaan vastaan. Jos niitä ei tule, niin vaikenen iäksi.
She is the manQuarter kirjoitti:Nyt vasta katoin... ninni... 11750!! mitä helvettiä??
Gai ny ku ruokitte tollai!Quarter kirjoitti:Nyt vasta katoin... ninni... 11750!! mitä helvettiä??
Suvinen kirjoitti:Sunkin pitää opetellaNip kirjoitti:Gai ny kuQuarter kirjoitti:Nyt vasta katoin...ninni... 11750!! mitä helvettiä??
ruokitte tollai!
raportoimaan pyykinpesus ja kaljanjuontis Kitinään. Sillail se karttuu katos nopee.
Älä yhtää lähe tolle linjalle ny hei...Xiberia kirjoitti:Meitsi muuttui epävarmaksi. Huono ihminen ja laiha pankkitili :/
Paljon sä muru tarviit, voitin just puolessa tunnissa 300e nettipokerissa? Pistä tilinro, niin isi sponssaaXiberia kirjoitti:Meitsi muuttui epävarmaksi. Huono ihminen ja laiha pankkitili :/
Ethän sä ole edes tulossa Lintsille, olisi ihan tyhmä veto :D Mut tarvisin... ööö... just ton kolmesataa? ;)Pyry-Matias kirjoitti:Paljon sä muru tarviit, voitin just puolessa tunnissa 300e nettipokerissa? Pistä tilinro, niin isi sponssaa 8)
Vitun Kela, murhataan neXiberia kirjoitti:t. nimim. olen velkaa Kelalle, vittu
Hei kelatkaa vähä!Pyry-Matias kirjoitti:Vitun Kela, murhataan neXiberia kirjoitti:t. nimim. olen velkaa Kelalle, vittu
Poimi hyllystä. Kestää 30 sekuntia.Bliss kirjoitti:Vadelmien ja mustikoiden pominta ajaa nyt Lintsin edelle, valitan.
Ai saaskutti, olinkin jo melkeen unohtanut tän... *hiipii hiljaa pois paikalta*Mylwin kirjoitti:Saatana, menen yksin sitten! Ette vaan uskalla tulla kun hakkaan teidät vesipyssyammunnassa.
Täältä periferiasta miittiketjuja seuraillessa yksi hajatelma:Suvinen kirjoitti:Saa nähdä uskallanko tulla. Miten aina ne miitit joihin olisin tulossa tuntuvat kuivuvan kokoon?
En tiä. Täältä ytimestä kun seurailee juttuja, niin on näin loman jäljiltä tullut sellanen fiilis, että Pyrdellä on pikkusen liikaa aikaa pyöritellä näitä palstan juttuja mielessään. Pyrde hei. Ota naista. Ota vaikka kahta. Yhtäaikaa. Mee vetämään baarikeikka äijien kanssa ja nappaa kainaloon pari himokasta böönaa. Musta tuntuu että sä tarviit sellasta settiäPyry-Matias kirjoitti:Täältä periferiasta miittiketjuja seuraillessa yksi hajatelma:
Onhan se noinkin. Kun hakkaa...ehei ei suinkaan hanskaansa, vaan nettipokeria, niin tulee oltua koneella liikaa, ihan liikaa. Sit tauoilla jauhetaan paskaa täällä, kun ei oikein muutakaan pysty.William Munny kirjoitti: Pyrdellä on pikkusen liikaa aikaa pyöritellä näitä palstan juttuja mielessään.