Heinäkuinen maanantaimme alkaa jälleen kerran Stadinarskalla. Ennenkuin vallan villiinnytte tästä ilostamme yhteisestä totean ettei tässä vielä kaikki vaan saamme jälleen yhteisen virkistävän kyselyn. Nyt olen tapani mukaan suora kuin korkkiruuvi, eli testaan tässä onko Arskalla suosiota, eli kannattako minun jatkaa skirjoituksiani. Siksi olen kehittänyt OIVAN keinon tehdä rehellinen kysely, jossa voitan. Nauran pirullisesti jo tässä vaiheessa.
Seuravassa kyselyssä sovimme säännöksi että "Neonvihreä" tarkoittaa että "Inhoan Stadinarskaa" ja "Merenvihreä" tarkoittaa "Rakastan Stadinarskaa". Nämä ovat säännöt.
Nyt käy niin, että te, jotka luette tätä olette joko niitä, jotka julkisesti pitävät Stadinarskasta eli julkiset Arskalaiset. Sitten tätä lukee ne lukuisatkin Kitinäläiset, jotka pitävä Arskasta, mutta eivät uskalla tuoda sitä julki. He lukevat tätä kuitenkin varmasti. Se on minulle hyvä.
Sitten on niitä, jotka oikeasti eivät pidä Stadinarskasta, he eivät lue tätä, koska saavat pahan olon positiivisuudesta. Ja kuitenkin he eivät pidä Neonvihreästä! Ja sitten on heitä jotka eivät oikeasti jaksa lukea näitä koska ovat laiskoja, mutta vastaavat ilman muuta merenvihreän.
sitten on niitä harvoja, jotka eivät tajua kuin kännäämisen tai rajoitetun asian yleensäkin, he eivät tosiaankaan pidä Stadinarskasta koska eivät taitaisi itse kirjoitusta. He voivat olla niin ..PIIP, että pitävät Neonvihreästäkin, mutta mutta katsotaanpa.
Kyllä on pirullinen juoni! Ai miksikö? Hyvä kysymys rakkaat tukijani ja ystäväni, mutta tällä saan itselleni kuitenkin solidaarisen vaalin, jonka tuloksella jatkan kirjoittelua ja voin vedota.
Koettakaa mukavat ihmiset ymmärtää sitten että tää ei ole itsekorostusta korostuksen vuoksi vaan huumoria tarvitaan VILJALTI.
Sitten julkistan tulokset. Ai kun sormia jo syyhyttää ja etukäteen naureskelen, hehehheee!
Maanantaina tarvitaan lisäksi kestävyyttä
Sitä teille tarjoaa
Stadinarska
luomakunnan koiras