Rahkapussi kirjoitti:Miksi mulla on tissit? Niin saamarin turhat kapistukset: tiellä joka paikassa ja kerran kuussa niihin koskeekin ihan helkutisti. Juu, mulla on kauhea PiMpSis eli PMS päällä. Haluaisin vaan olla sohvalla torkkumassa, syödä kaikenlaista ja katsella telkkaa. No sitähän mä teenkin, vaikka ulkona on sairaan hyvä ilma. Mut ei voi lähteä stadiin, kun tekisi mieli purra joka toisen kovaäänisen teinin pää irti. Mielialaani kuvastaa parhaimmillaan Alien-hirviö, se on varmasti PMS:n henkilöitymä.
Mutta menen huomenna joogamaan tämän PMS-vitutuksen helvettiin. Jospa kuntosalilla olisi taas se flirttaileva nuorimies laitteissa huhkimassa.
Jotakin hyvääkin: kaivoin akvarellit esiin reilun vuoden jälkeen. Tulikin inspis päälle, huomenna voisin aloittaa maalauksen, jonka luonnoksen tein jo huhtikuussa

Voi Rahkapimppi kulta! Ihan kiva, että sulla on tissit. Anna olla siinä vaan puskurina.
Tunnut kyllä mukavalta. Sulla ollee terävät hampaat kun puraiset pään poikki suitsait. Mut sehän olis kiva vaimoke kuka torkkuu ja on rauhallinen ja katsois telkkuakin.
Mutta mistäs johtuu että vanha kunnon tai siis nuori kevoton Stadinarska on aikas väsynyt ja ei niin erinomaisella mielialalla. Rahkapiirakan kanssa on, eli sinun kanssa kiva rupatella. Luulen, että nyt haukut itseäsi liikaa.
Eikös yhtään ole mukavaa kun Stadinarska on huomioinut? (Aito Arskan kalastus)
Kummallista Mussukankin toimea, että kutsuu immeisiä kylään ja kuitenkaan ei kiinnosta bailata. Ei kiinnostaisi minuakaan mutten sitten käskisi yhtäkään huutajaystävää paikalle. Mutta ei auta arvostella Mussukkaa. Kovasti hän koettaa saada luokseen asukkaita. Muka tuttavan juttuja, hihhih.
Ja minä muuten tuun Turkuunkin kohta ja tämä Xib menee autokouluun. ETKÖ mitenkään Xib voisi antaa ajotuntejasi ilmi, niin en aja ainakaan kovin kapeille kaduille kanssasi. Kamala jos ajat Aurasiltaa pitkin saman aikaan, se on niin ahdas. MUISTA ettet aja autolla Förille. Se on vain nisäkkäille tarkoitettu kulkuun.
Blissille senverran että on meillä kaikilla ongelmat. Mä funtsaan onko ketään jonka kelpuuttaisin että tulen luokseen ja sä et kelpuuta ketään luoksesi. Hohhoh. Me sopisimme aivan varmaan yhteen mutta miksi kummassa olen kuitenkin VIELÄ epävarma. Anteeksi, Bliss. Ehkä se siitä.
Stadinarska on väsynyt ja ehkä painaa tässä loppupäivästä vielä. Siis puuta ja sa hyvän unen. EN JASKA JASKA PAILATA. Olen varsin tyytyväinen kun saan raskaan liikuntapäivän jälkeen leipöööö ja teetä ja mulkun (munan) (kanan)
Ohhoh. Kyselyni ei oikein pure. No se johtuu siitä ettei teillä oo Omakotitalo-mielipidettä. Mäkin Saarella elävänä asun korkealla, yeah!
HYVÄÄ YÖTÄ toivoo
ehkä hieman yliväsynyt Stadinarska
AIJOO KYSYMYS TYTÖILLE, JOILLA ON TISSIT!!
KOSKA TISSIMAITOA ALKAA ERITTYÄ? Onko niin, että maito toki lisääntyy kun vauva syntyy. Kyllä kai, mutta tuotatteko te maitoa kuten esim. Lehmä tuottaa koko ajan? Nainen on minua imettänyt muutamia kertoja aikuisena, mutten koskaan ole imenyt maitoa niistä? IHAN TOTTA, eikö tisseistä saa maitoa silloin kun ei ole lasta. Mä en oo varma.
Olis ihana sellainen hehtaarimeijerinen vaimoke, jolla olisi toisesta tisusta Kolaa ja toisesta gefiluspiimää.
Siis vastatkaa ihan totta, mä en tiedä. Eiks siel aina hinkissänne hiukan oo aina maitoo.
Imisin kaikilta halukkailta ylimääräisen maidon!