huima kirjoitti:Tix kirjoitti:Voi sinnuu. Oot hengannu liikaa huiman kanssa.
Resistance is futile.
Oootte molemmat pojat oikeassa. Tänä kesänä Huimaa nähty muistaakseni yhden viikonlopun verran, eikä sitä maireaa hymyä saa vieläkään pyyhittyä kummittelemasta verkkokalvoiltani..

No, oma vika
Vastarinta on todellakin turhaa. Sä oot sit mun virallinen tech support, tietyn tahon kieltäydyttyä kunniasta. Oikeastaan keskustelu, alusta loppuun, eteni näin:
-"Ajattelin ostaa tollasen pikkumäkin."
-"Huima on sitten sun virallinen supportti."
Asiasta oli toki keskusteltu ennenkin, joten ei tämä yllätyksenä tullut, tuskin sinullekaan. Palveluista ja niiden hinnoista pääsemme uskoakseni sopuratkaisuun?
Itse asiaan. Ajattelin verkkokaupasta tommosen opiskelijapaketin napsauttaa, 13" pikkumäksy, se vähän tyhmempi malli mutta sopii erinomaisesti blondeille, olettaisin. Siihen saa vielä iPod Soufflé eiku Shufflen kaupan päälliseksi. Toimitus parista viikosta neljään, mutta tässä vuosikausia asiaa vatvoneena minä kykenen tuon ajan odottamaan. Muut mestat myyvät samaista konetta ilman soitinta 50e kalliimmalla, sinänsä ei iso ero, mutta ajattelin hyödyntää silti. Käsittääkseni tavara on sama, ja takuu valmistajan.
Arvostelkaa tai kehukaa päätöstäni oman mielenne mukaan. Kiitos.
Raportoin käyttökokemuksista sitten kun niitä tulee. Tosin olen mäkkiä aiemmin paljonkin käyttänyt, mutten koskaan omistanut.
Niistä lasten rompuista: Serkkuni mukaan ovat jossain Siuntiossa kuulemma aina lainassa ne mäkkiversiot?, koska niitä on pienempi valikoima (toisen käden tietoa, huomioikaa rikkinäinen puhelin -efekti):D En tiedä mihin tuo ero perustuu,(käyttikseen, mutta eikö niistäkin voi valita?) mutta en anna sen lannistaa intoani. Siuntion kirjastossa tulee muutenkin käytyä aika harvoin, lue
nevah.
Prepare for the worstest.