Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
bedlam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lämpöä pukkaa. Superkivaa istua kurkku kipiänä kuumassa ja huonosti ilmastoidussa toimistossa.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla on varmaan joku rokko. Siellä täällä kehossa ärhäkän punaisia pikku laikkuja joita kutisee aivan raivona.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Lämpöä pukkaa. Superkivaa istua kurkku kipiänä kuumassa ja huonosti ilmastoidussa toimistossa.
Mene kotiin sohvalle, peiton alle, kuuma kaakao, hyvä leffa. Hmm, nyt teki mieli sairastua *nuuh*
bedlam

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Lämpöä pukkaa. Superkivaa istua kurkku kipiänä kuumassa ja huonosti ilmastoidussa toimistossa.
Mene kotiin sohvalle, peiton alle, kuuma kaakao, hyvä leffa. Hmm, nyt teki mieli sairastua *nuuh*
En minä osaa lähtä pienessä flunssassa kotio sairastamaan. Kärsin töissä ja samalla tietty pitkitän tautia. Nooh, kunhan perjantaiksi selviää Jalometalliin.
Georgina kirjoitti:
Olitiin muuten lauantaina Kempeleen rattastustiloilla kavereiden kolmekymppisii juhlimassa. Se on varmaan sitten se paikka misä sinäkin käyt hevostelemassa?
Georgina
Kitisijä

bedlam kirjoitti: En minä osaa lähtä pienessä flunssassa kotio sairastamaan. Kärsin töissä ja samalla tietty pitkitän tautia. Nooh, kunhan perjantaiksi selviää Jalometalliin.
Georgina kirjoitti:
Olitiin muuten lauantaina Kempeleen rattastustiloilla kavereiden kolmekymppisii juhlimassa. Se on varmaan sitten se paikka misä sinäkin käyt hevostelemassa?
Kannattaa kärsiä pikku flunssasta. Se leviää mukavasti selkään ja vaikka sydämeen, saa palijo enempi sitte saikkua kerralla!

En mä kempeleessä käy hevostelemassa, Iissä ja Haukiputaalla. Tosin se meidän oma talli tulee ihan kempeleen rajalle.
Rouva Pupu

bedlam kirjoitti: En minä osaa lähtä pienessä flunssassa kotio sairastamaan. Kärsin töissä ja samalla tietty pitkitän tautia. Nooh, kunhan perjantaiksi selviää Jalometalliin.
Ei tähän voi muuta todeta kuin: Miehet!
bedlam

Georgina kirjoitti:En mä kempeleessä käy hevostelemassa, Iissä ja Haukiputaalla. Tosin se meidän oma talli tulee ihan kempeleen rajalle.
Äh, miä sitten muistelin iha väärin.
Rouva Pupu kirjoitti:Ei tähän voi muuta todeta kuin: Miehet!
No kun nousiskin kunnolla kuume. Mutta kun se töksähtää tasan kolmeenkymmeneenseittemään aina. Ei mulla nouse sen korkiammalle lämpö, eikä nyt viitti pyytää kurkkukivulla ja parilla lämpökymmenyksellä saikkua. Jos jää kotiin, niin sitten tulee huono omatunto ja hävettää.
Rouva Pupu

bedlam kirjoitti: No kun nousiskin kunnolla kuume. Mutta kun se töksähtää tasan kolmeenkymmeneenseittemään aina. Ei mulla nouse sen korkiammalle lämpö, eikä nyt viitti pyytää kurkkukivulla ja parilla lämpökymmenyksellä saikkua. Jos jää kotiin, niin sitten tulee huono omatunto ja hävettää.
Nooh, ei se kuume aina kuitenkaan merkkaa mitään. Hyvin harvoin täälläkään ylittää tuota lukemaa, mutta kyllä sitä kaikenmoista bakteeria on ollut vähän siellä sun täällä kuitenniin. Joskus melkeen paskempi olo ilman kuumetta flunssassa, vai olenko ainoa joka fiilistelee samoin?
bedlam

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: No kun nousiskin kunnolla kuume. Mutta kun se töksähtää tasan kolmeenkymmeneenseittemään aina. Ei mulla nouse sen korkiammalle lämpö, eikä nyt viitti pyytää kurkkukivulla ja parilla lämpökymmenyksellä saikkua. Jos jää kotiin, niin sitten tulee huono omatunto ja hävettää.
Nooh, ei se kuume aina kuitenkaan merkkaa mitään. Hyvin harvoin täälläkään ylittää tuota lukemaa, mutta kyllä sitä kaikenmoista bakteeria on ollut vähän siellä sun täällä kuitenniin. Joskus melkeen paskempi olo ilman kuumetta flunssassa, vai olenko ainoa joka fiilistelee samoin?
Eihän sen pitäs merkata, mutta...niin. Noh, pitää kai huomenaamulla tutkailla oloa. Kun ei ole kymmeneen vuoteen kuume noussut, niin pari desimaaliakin tuntuu jo kauheelle. Ja tässä trooppisessa ilmastossa efekti vielä korostuu. Onpahan hyvä syy ainakin illat vain maata ja mässyttää.
Georgina
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:
Yksi kuumeeton ilmoittautuu. Mulla ei nouse kuume vaikka mikä ois. Olo voi silti olla ihan hirveä. Ennen sinnittelin aina töihin vaan kurkkukivun paljastuttua selkärankaan asti levinneeksi tulehdukseksi jota piti kitua melkein kuukausi niin opettelin olemaan töistä sen pari päivää suosiolla pois.
Rouva Pupu

Ei kannata toivoa edes leikillään: flunssaa todellakin pukkaa nyt, köh köh. Olisin mie muutenkin vapaapäivät viettänyt sohvalla leffoja tuijotellen. Siivous taitaa jäädä väliin. Eiköhän tästä parane i hope so lauantaihin mennessä kun taas työtä ja keittoa.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Närästys ei ota loppuakseen ja olkapään paise on muuttunut ilkeän tulehtuneeksi haavaksi.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mun uudet kipittimet on tehny varpaisiin rakkoja. Laastaria tänne ja heti!
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lekurin juttusilla tänään, aiheena se, etten enää osaa hoitaa diabetestani kun insuliiniresistenssi on kadonnut kokonaan. Ei oikein osaa annostella, kun tarve on lähes nolla. Syitä ovat ilmeisesti ainakin tämä raju laihtuminen ja maidontuotanto, mutta on se tod.näk. myös jotain puhtaasti hormonaalista.

Totesin, että tarvitsen hyvin pikaisesti käyttööni verensokerisensorin, jolla tasoa seurataan jatkuvasti muutama vuorokausi, jotta pahimmat matalat saadaan kuriin. Ensimmäinen vapaa aika olisi sitten ollut 17.9., mihin totesin, että se on aivan liian myöhään, sillä minun täytyy olla vauvanhoitokykyinen jatkuvasti. Lääkäri sitten virnuili, että "pitäisi siis vähän niin kuin priorisoida, vai?", ja vilkaisi alta kulmiensa tyyliin "huomasitko, sanoin ruman sanan". Minä siihen, että "juu, kyllä minä nyt tärkeämpi olen kuin joku muu". Järjestyi sensori sitten ensi viikoksi.
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

prosessi kirjoitti:Lekurin juttusilla tänään, aiheena se, etten enää osaa hoitaa diabetestani kun insuliiniresistenssi on kadonnut kokonaan. Ei oikein osaa annostella, kun tarve on lähes nolla.
Eikös tuo ole hyvä juttu? Jos on, niin sun kannattaa ryhtyä pysyvästi raskaaksi.
Kikkelis kokkelis.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mua ei vaivaa mikään, mutta tiedän, mikä Stadinarskaa vaivaa:

Narsistinen persoonallisuushäiriö on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen narsismin muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ja toimintavaikeuksia. Siitä kärsivällä on suuruusharhainen kuvitelma omasta ainutlaatuisuudestaan ja kyvyistään. He kuitenkin vaativat paljon huomiota ja ihailua. Heidän ihmissuhteensa kärsivät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä.

http://www.tietopankki.com/narsismi.html

Pelottavaa.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Lekurin juttusilla tänään, aiheena se, etten enää osaa hoitaa diabetestani kun insuliiniresistenssi on kadonnut kokonaan. Ei oikein osaa annostella, kun tarve on lähes nolla.
Eikös tuo ole hyvä juttu?
Periaatteessa kyllä, mutta aiheuttaa aika lailla hankaluuksia kun siihen resistenssiin on ehtinyt tottua - ainakin mikäli olen asian oikein ymmärtänyt.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Mua ei vaivaa mikään, mutta tiedän, mikä Stadinarskaa vaivaa:

Narsistinen persoonallisuushäiriö on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen narsismin muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ja toimintavaikeuksia. Siitä kärsivällä on suuruusharhainen kuvitelma omasta ainutlaatuisuudestaan ja kyvyistään. He kuitenkin vaativat paljon huomiota ja ihailua. Heidän ihmissuhteensa kärsivät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä.

Pelottavaa.
Ja kritiikki selitetään aina aiheettomaksi, mm. kateellisten nuorten miesten multinikkien syyksi :D
prosessi

Keikaus kirjoitti:
Eikös tuo ole hyvä juttu? Jos on, niin sun kannattaa ryhtyä pysyvästi raskaaksi.
Periaatteessa on hyvä juttu, mutta käytännössä siitä seuraa monenlaista ongelmaa. Perusinsuliinin liian korkea annostus aiheuttaa voimakkaita heittelyitä, arvot poukkoilevat yhden ja kahdenkymmenenviiden väliä, vaikka pitäisi pysyä neljän ja kahdeksan välillä. Tiputtaminen taas on hankalaa, kun oikea määrä selviää vain testailemalla, ja sitä sitten sotkee kaikki syöty ruoka ja ruokainsuliinit. Ruokainsuliinien osalta taas on hyvin vaikeaa tajuta, että sama ruoka, joka aiemmin on edellyttänyt yli kymmenen yksikön annosta, vaatiikin nykyään ehkä vain yhden yksikön. Sitten taas jos arvaa uuden tarpeen väärin, poukkaavat arvot yli kahteenkymmeneen, romahtaakseen taas alas jopa vain puolen yksikön korjauksella.

Eikä ongelma muuten olisi niin paha, mutta alle neljän arvot ovat vaarallisia. Varsinkin kun vauvan kanssa pitää koko ajan olla skarppina, niin niitä ei saisi olla ensimmäistäkään.
Rahkapussi

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tunnistin jotakin itsestäni. Tosin en taida olla vaaravyöhykkeessä, koska näen itsessäni olevan paljon parantamisen varaa. Tosin mitkään niistä luonteenpiirteistä eivät ole toisille vahinkoa tuottavia, enemmän ne omaa elämääni vaikeuttavat, ei muiden.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Perussettiä eli sydänsuruja. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

BettyB. kirjoitti:Perussettiä eli sydänsuruja. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...
Jos tyhmästä päästä puhutaan niin ei se ainakaan sinun pää ole.
Rouva Pupu

BettyB. kirjoitti:Perussettiä eli sydänsuruja. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa...
:paijaa:
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mua ei vaivaa mikään, mutta tiedän, mikä Stadinarskaa vaivaa:

Pelottavaa.
Ja kritiikki selitetään aina aiheettomaksi, mm. kateellisten nuorten miesten multinikkien syyksi :D
Senverran ihan asiallisesti, että älkää nyt hyvät järkevät immeiset ottako minun puheitani ihan noin todesta.Minä koetan laittaa hauskaa huumoria! Totuus on, että olen ihan mukava,sopivan sosiaalinen, mutta aivan tavallinen, ehkä tavallista lämpimämpi, hyvä on. Minulla riittää runsaasti empatiaa ja kade en muista oikeasti olleeni muuta kuin jostain hyvästä muistista. Ylimielisyys on ihan totta tosi kaukana minusta. Itse inhoan kaikissa tätä piirrettä!
Mulla on aika laaja yleistietous mutta ei se ole mitenkään kovin kummoinen silti. Mitä osaan, on nämä pallopelit ja käytöstavatkin aikas hyvin.

Ja kyllä, Kitinän ongelma ovat moninikkisyydet. Se on syöpää täällä ja se on sitä tylsyyttä! Laita se Tix siihen omituisen jääräpäiseen päähäsi, sinähän olet pahasti tekopyhä jos et sitä myönnä!
Mutta Tixistä oikeastaan pidän! Miksi vihaisin miestä joka jollain tavalla hauskastikin pitää selkeästi Stadinarskasta, mutta se on sellaista ärsyyntynyttä rakkaus-addiktia! Koeta irtautua siitä Tix hyvä! Äläkä tapa ainakaan! Voisimmeko me kokeilla paiskata RAUHAN sorkkaa?

Hitsi soikoon oon väsynyt! Mutta piti vastata, ettei nyt hassuiksi ruveta!Onhan tuo tauti toki varmaan monillakin, mutta ei nyt mulla, ei, hehheh!

Bliss voi tarkistaa asian tapaamalla minut jos haluaa. Tixiä en oikein vielä tapaisi koska hän tappaisi! Hei aika hyvä, eikös!!

Anteeksipyyntöä taitanee Blissiltä, näinkin syvälle henkilökohtaiseen arvioon/loukkaukseen menemisestä huolimatta, olla turha odottaa?

Mutta en minä sitä tarvitse. Pyydän vain huomioimaan sen, että minua "syytetään" leikillesti tai tosissaan kirjoitusten tasosta.

Mielestäni tämä on arveluttavan pahemmalla puolella. Mutta koska Stadinarskassa on kestopinnoite niinkuin kiva Mussukkamme (pus) (oho, Tix halkesi taas ja GoogleB, sorry sorry), totesi joskus, en ole moksiskaan!

Itse en laita edes vitsinä vastaavaa arviota Blissistä, jotakin leikkikostoa, koska se olisi ehkä banaalia.

Ja ymmärrän Blissiä ja olen tietysti erittäin suuresti imarreltu kun hän ajattelee minua!Luonnollisesti, kukapa ei olisi!!Kiitos Bliss-teevatisilmä! Pusi!
Miksi muuten ymmärrän Blissiä näin hyvin että pussasin huulille!?Enkä ole ollenkaan kiukkuinen! Siksi koska olen itsekin henkilöitä analysoiva ja monta "tautia" löytänyt joistain. Ja olen miettinyt myös aika paljon hänen persoonaansa, joka ei aivan helppo ole, hän on sen itse todennut, kun sanoi asuneensa yksin ja poika vain kelpaa.
Hänellä on mielipiteitä hyvin paljon joista itserakkaus ilmenee, mutta ne on puettu niin hauskasti tai persoonallisesti, että minä en ihmettele miksi hän on lähes yhtä suosittu (gallup) kuin minä, tekemättä vähemmän!

En vain mene niin pitkälle, että totuutena laukoisin sairauksia, hehheh!
Silloin ymmärtäisin, että minua arvostellaan, hehheh.

SA-Gestapo 8)
on se ihan terve kuin vastapesty pukki :wink:
eikä musta kyl Gestapoksi oikeesti olis kai ollut! :o
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Pelottavan nopeasti etenevä laihtuminen. Edelleen puolta kiloa päivässä, vaikka kylkiluut jo näkyvät. Onneksi ylimääräistä löytyy edes vähän vielä, koska muuten tämä olisi todella vaarallista.