Eipäs. En uskallakaan, jätän kevääseen. Tulis jo se vitun kevät!
Kesää hehkuttavat ovat yleensä jääneet kiinni teini-ajan romanttis-nostalgisiin olin-hetken-rokin-jumala/jumalatar-hetkiinsä, johon kuuluivat huono äänentoisto ja kuravelli festareilla, ensimmäiset kupat ja tippurit sekä raskaudenpelot puolitiedottomana harrastettujen (oletettujen) seksikokemusten jälkeen sekä keppanalla tai jollakin muulla huokealla juomalla hankittu känni useampana päivänä viikossa.Pyry-Matias kirjoitti:Tämä syksyn romantisointi on osastoa humanisti-eksistenssituska-trendiangsti-boheemipalvonta-haluan olla erilainen nuori. Syksyssä ei tietenkään ole mitään hyvää. Kesä on suvereenisti paras vuodenaika.
Meillä annetaan arvoa lapsen isän toimeentulonäkymille ja elatusapukyvyille. Ykkösehdokas on tällä hetkellä putkimies.Tix kirjoitti:Postimies toimitti otteen sukupuolitaudeistaan?
Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vankiRahkapussi kirjoitti: Mä en kyl ymmärrä, että kukaan olisi sen paremmin "vanki" muunakaan vuodenaikana.
Hih, ei ole, jos rakastaa muotiaBliss kirjoitti:Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vankiRahkapussi kirjoitti: Mä en kyl ymmärrä, että kukaan olisi sen paremmin "vanki" muunakaan vuodenaikana.
Niiden, jotka palelluttavat perseensä sen takia että näyttää hyvältä, tulisi antaa suosilla kupolin jäätyä kunnolla.Rahkapussi kirjoitti:Hih, ei ole, jos rakastaa muotiaBliss kirjoitti: Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vanki
Mä rakastan mielummin käytännöllisyyttä ja mukavuutta, mutta inhoan siitä huolimatta talvikamppeita. Toppatakki. Usch.Rahkapussi kirjoitti: Hih, ei ole, jos rakastaa muotia
Niinpä. Ei tarkene enää alasti kotona.Bliss kirjoitti:Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vanki
Tarkenee, muttei enää voi pitää ulko-ovea auki.Lolita kirjoitti:Niinpä. Ei tarkene enää alasti kotona.Bliss kirjoitti:Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vanki
Taksikuski sanoo tjänare!Elppis kirjoitti:Vittu mikä viikonloppu!
Lyhyesti: fisu, makkaraperunat lavuaarissa
Hiljaa ruoja!!isohaara kirjoitti:Taksikuski sanoo tjänare!Elppis kirjoitti:Vittu mikä viikonloppu!
Lyhyesti: fisu, makkaraperunat lavuaarissa
En minäkään, vielä.Suvinen kirjoitti:*ei aio ostaa digiboksia*
Missä neiti Suvi Suvinen on lymynnyt näin pitkään?Suvinen kirjoitti:Tulipa typerä Prisman mainos töllöstä juuri.
"Meiltä saat edullisen digiboksin, nythän alkaa olla viimeinen aika se hankkia."
Mikä helvetin viimeinen aika? Niinkuin se boksi olisi pakko hankkia ennen kuin analogiset lähetykset loppuvat. Voi kai sen hankkia vaikka lokakuussa jos huvittaa. Paniikin lietsomista ja markkinointikikka, sanon ma. *ei aio ostaa digiboksia*
Eikös analogiset lähetykset jatku kaapeliverkossa vielä hyvän aikaa?Suvinen kirjoitti:*ei aio ostaa digiboksia*