Tix kirjoitti:Elukka kirjoitti:...
Miks sä lähdet näihin pissimiskisoihin kun joka ikinen kerta otat pultit kun pojat roiskuttaa menemään pikkusenkin isommalla suuttimella?
Ei se suuttimen koko ratkaise, vaan paine. Jos kusi tulee korvien välistä asti, on kieltämättä etulyöntiasemassa pissimiskilpailuissa.
elco kirjoitti:Kuka täällä kiusaa? Harvemmin kai se koulukiusattu huutaa ja hyökkii kiusaajajengiä kohti.
Riippuu koulukiusatusta ja senhetkisestä pinnan kireydestä. Onhan noita huutamista ja hyökkimistäkin vakavampia ilmiöitä päässyt silloin tällöin iltapäivälehdistä lukemaan. Ei nyt niin, että Elukalla varsinkaan tässä ketjussa olisi ollut mitään järkevää syytä käyttäytymiseensä, tällä kertaa hän minunkin mielestäni aloitti mekastuksen ihan itse. Toisaalta aikuisten oikeasti unen puute aiheuttaa sen verran laajamittaista ärtymystä, että se varmasti selittää suurelta osin tämän ketjun alkupuolen.
Enemmän ihmettelen teidän muiden reaktioita ja sitä, että jaksatte jatkaa vielä kun varsinainen kiista on ohi. Se alkuperäinen kiista oli vielä hauskaakin luettavaa, kun taas tämä pitkittäminen on lähinnä typerää. Kun ottaa huomioon, että se millä Elukka on leveillyt olen minä, se varsinainen aiemmin ketjussa mainittu "netissä vonkaava landepaukku", "kaasumuumeista" ja "mutaatioista" nyt puhumattakaan, niin miten ihmeessä se voi ärsyttää ketään? Entä miksi itkupotkuraivarit, ignorointi ja poisrekkautumiset ärsyttävät? Luulisi moisten olevan lähinnä yhdentekeviä. Rekkautuupa sentään takaisin vanhalla tunnuksella eikä vaihda nahkaa kerran kuussa kuten eräät täällä.