Mikä on ollut vaarallisin, ajattelemattomin tai muuten vaan tyhmin tempauksesi ikinä?
Mainittakoon, että minä olen (villeinä opiskelijavuosinani) könynnyt kännissä alas sillalta ja soittanut poliisit kuskaamaan kännisen persiini ojanpohjalta kotiin.

Kuulostaa niin teekkari touhulta... Ex-lukio nörtti "kotoa päästyään" hieman juo viinaa, kertoo tyhmiä vitsejä ja oksentelee... Ja sitten niistä oksentelu tapauksia muistellaan ylpeänä, kun juodaan taas viinaa.Elukka kirjoitti:No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Mikä on ollut vaarallisin, ajattelemattomin tai muuten vaan tyhmin tempauksesi ikinä?
Mainittakoon, että minä olen (villeinä opiskelijavuosinani) könynnyt kännissä alas sillalta ja soittanut poliisit kuskaamaan kännisen persiini ojanpohjalta kotiin.
Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn. Aluksi sanotte että ois vaikka mitä juttua mutta ette sitten kerro tarkemmin mitä. Antaa tulla vaan.chevilyn kirjoitti:Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa
Nii!Mulli75 kirjoitti:Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn. Aluksi sanotte että ois vaikka mitä juttua mutta ette sitten kerro tarkemmin mitä. Antaa tulla vaan.chevilyn kirjoitti:Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa
Sähän olet oikea Kitinän Zigmund Freud.SaintJohnPerse kirjoitti:Kuulostaa niin teekkari touhulta... Ex-lukio nörtti "kotoa päästyään" hieman juo viinaa, kertoo tyhmiä vitsejä ja oksentelee... Ja sitten niistä oksentelu tapauksia muistellaan ylpeänä, kun juodaan taas viinaa.Elukka kirjoitti:No nih, nyt kun näitä alkoi tuolla rohkein tekosi -ketjussa tulla esille, niin kysytään tätäkin.
Näitä opiskeluaikoja on kiva sitten muistella kauluspaita sammareiden siisään tungettuna...
Paitsi laittanut Vesa Keskisen avatarkuvaksesiSaintJohnPerse kirjoitti: En ole tehnyt ikinä mitään typerää.
Tiedän. Jonkinnäköinen yksityisyyden suojaus on aika kummallista palstakäyttäytymistäElukka kirjoitti: Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn.
Eikö Vesa olekaan symppis?Bliss kirjoitti:Paitsi laittanut Vesa Keskisen avatarkuvaksesiSaintJohnPerse kirjoitti: En ole tehnyt ikinä mitään typerää.![]()
*puistatus*
No kerrohan sinä mussukka ensin tyhmille tytöille esimerkiksi omat kaikkein noloimmat munauksesi. Lista on epäilemättä pitkä.Mulli75 kirjoitti:Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn. Aluksi sanotte että ois vaikka mitä juttua mutta ette sitten kerro tarkemmin mitä. Antaa tulla vaan.chevilyn kirjoitti:Yritin kirjoittaa, mutta sormeni alkoivat krampata ja aivoistani lähti käsky pyyhkiä kaikki pois. Täytyy siis vain todeta, että ei kehtaa kertoa
Sitten vielä laitat mun sanat Elukan suuhun siteerauksessa.chevilyn kirjoitti:Tiedän. Jonkinnäköinen yksityisyyden suojaus on aika kummallista palstakäyttäytymistäElukka kirjoitti: Olette te kumma sakkia Bliss ja Chevilyn.
Vituiksi meni sun arvaus.Tix kirjoitti:No kerrohan sinä mussukka ensin tyhmille tytöille esimerkiksi omat kaikkein noloimmat munauksesi. Lista on epäilemättä pitkä.
repsMulli75 kirjoitti: Sitten vielä laitat mun sanat Elukan suuhun siteerauksessa.
Mitähän kaikkea sinusta oikein paljastuukaan.
Enpä usko. Tämäkin ketju osoittaa sen luokan kognitiivisen kapasiteetin vajausta, että kaikki hammaspesua monimutkaisempi lienee seikkailu.Mulli75 kirjoitti:Vituiksi meni sun arvaus.
Sekin voi olla s(e)ik(k)ailu, kuten varmasti ilman tätäkin inside-läppää tiedät!Tix kirjoitti:kaikki hammaspesua monimutkaisempi lienee seikkailu.
Täälläkö mun pitäisi joka juttuun keskittyä tarkkuudella ja ratkaista ongelmia. Niitä saan muutenkin tehdä työkseni ihan tarpeeksi. Nyt on sun vaakakupeissa reikiä.Tix kirjoitti:Enpä usko. Tämäkin ketju osoittaa sen luokan kognitiivisen kapasiteetin vajausta.Mulli75 kirjoitti:Vituiksi meni sun arvaus.
didi kirjoitti:syntyminen...