Näin tosi hassua unta, jossa seikkaili Geetzu. Geetzu siivosi mun vessaa! Ja kävi ilmi, että hänen galleriakuvansa eivät esittäneetkään häntä, vaan jotain aivan muuta henkilöä, koska Geetzu oli pieni ja vaalea. Ja sillä oli hassu permanentti sen puolipitkissä hiuksissa.
Näin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä unta, jossa mukana oli Storia. Yhdessä pystytimme tienviittoja (tai tieopasteita) risteykseen. Nii-i, ei sit tippaakaan seksiä tässäkään unessa.
Rahkapussi kirjoitti:Näin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä unta, jossa mukana oli Storia. Yhdessä pystytimme tienviittoja (tai tieopasteita) risteykseen. Nii-i, ei sit tippaakaan seksiä tässäkään unessa.
Tylsyyksissäni avasin tänkin ketjun sitten ensimmäistä kertaa, enkä näemmä suotta. Toivottavasti aiemmilla sivuilla ei ole myös unia minusta, sillä en sentään niitä jaksa selata..
Alitajunnassasi varmaan muistelet sitä yhtä (?) kohtaamistamme joskus vuosia sitten messuilla? Siinähän sitä tienviittoja pidettiin lavalla pystyssä, me molemmat
Rahkapussi kirjoitti:Näin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä unta, jossa mukana oli Storia. Yhdessä pystytimme tienviittoja (tai tieopasteita) risteykseen. Nii-i, ei sit tippaakaan seksiä tässäkään unessa.
Tylsyyksissäni avasin tänkin ketjun sitten ensimmäistä kertaa, enkä näemmä suotta. Toivottavasti aiemmilla sivuilla ei ole myös unia minusta, sillä en sentään niitä jaksa selata..
Alitajunnassasi varmaan muistelet sitä yhtä (?) kohtaamistamme joskus vuosia sitten messuilla? Siinähän sitä tienviittoja pidettiin lavalla pystyssä, me molemmat
ninnithequeen kirjoitti:Mä näin unta että olin samassa työpaikassa Edithin kanssa. Jotain ihme toimistohommia, pitin käsin raaputtaa papereille jotain.
Tuo käsin raaputtaa paperille osoittaa selkeästi unessa olleesi, ei kukaan nykyaikaisessa toimistossa osaa/halua käyttää kynää. Öitä.
Näin unta, että soitin Lilolle, joka oli jossain tapahtumassa pystyttämässä jotain isoa näyttöä. Hän ei vastannut. Oli kuitenkin myöhemmin jättänyt vastaajaan nihkeän viestin.
Soittoni takana oli jokin herutuksen tyylinen ajatus.
Lisäksi näin unta, että joku oli käsityksessä, että AJ ja Aasi olivat paljastanet irl-identiteettini. Se oli kuitenkin väärinkäsitys.
NuoriDaavid kirjoitti:Lisäksi näin unta, että joku oli käsityksessä, että AJ ja Aasi olivat paljastanet irl-identiteettini. Se oli kuitenkin väärinkäsitys.
Oon nähny samanlaista unta joskus kun tää paikka pystytettiin. Olin suututtanut haemiksen ja se sitten kertoi kaikille ip:n perusteella henkilötietoni ja laittoi vielä jotkut isot lesbonaiset kotiovelleni. Taisin pitää kitinästä parin päivän tauon.
NuoriDaavid kirjoitti:Lisäksi näin unta, että joku oli käsityksessä, että AJ ja Aasi olivat paljastanet irl-identiteettini. Se oli kuitenkin väärinkäsitys.
Oon nähny samanlaista unta joskus kun tää paikka pystytettiin. Olin suututtanut haemiksen ja se sitten kertoi kaikille ip:n perusteella henkilötietoni ja laittoi vielä jotkut isot lesbonaiset kotiovelleni.