http://www.stara.fi/?p=6452

Ilmankos suhde rakoilee...Storia kirjoitti:Enrique Iglesias: Minulla on pieni “vehje”
pokkaa! Anna parka!
Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta autaPerttiMakimaa kirjoitti:Ilmankos suhde rakoilee...Storia kirjoitti:Enrique Iglesias: Minulla on pieni “vehje”
pokkaa! Anna parka!
No joo...mä olen lopettanut täysin älyllisen suhteen etsimisen ja parisuhteen analysoinnin omalta kohdaltani ja palannut perusasioiden äärelle. Tässä vierellä ei kuitenkaan kukaan pysy mukana, joten kunhan pysyy takana, niin hyvä on.Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta auta
EDIT: Ei ole ennenkään naisen tyydyttämiseen kikkeliä tarvittu, vai miten selitätte lesbot, nih?
AmenStoria kirjoitti:No joo...mä olen lopettanut täysin älyllisen suhteen etsimisen ja parisuhteen analysoinnin omalta kohdaltani ja palannut perusasioiden äärelle. Tässä vierellä ei kuitenkaan kukaan pysy mukana, joten kunhan pysyy takana, niin hyvä on.Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta auta
EDIT: Ei ole ennenkään naisen tyydyttämiseen kikkeliä tarvittu, vai miten selitätte lesbot, nih?
Kaikkea ei saa kuitenkaan koskaan samassa paketissa; vain osia, jotka tyydyttävät erilaisia kerroksia ja osa-alueita.
Kättelin Jacksonia viimeksi Olutfestareilla Kaapelilla.bedlam kirjoitti:Michael Jackson on kuollut
IhQbeibet! *mus* Ja teistä ainakin toinen (Dave) vielä kehtasi mulle naureskella, kun ilmoitin välittäväni nettitutuista siinä missä muistakin hyvänpäiväntuttavuuksista.Chap kirjoitti:Viittaatko tällä Taloussanomien kommentteihin? Mulla tuli siinä sama fiilis. Lohduttaa kuitenkin tietää, että Taloussanomien keskustelut vetävät aina puoleensa, joka asiasta valittavia tampioita.NuoriDaavid kirjoitti:Kumma fiiliis: kun kitinäläista arvosteltiin, niin tunsin tarvetta ryhtyä puolustamaan häntä.
bedlam kirjoitti:Michael Jackson on kuollut
Juu juu. Tiedämme, että olet puutteessa.Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta auta
No tod! Etenkin vittuilut ois kiinnostaneet muakin!Aito_Johanna kirjoitti:Olis tosiaan voinutkin poistaa vain linkin ja jättää onnittelut ja vittuilut.
Sen sanon, että on hyvä nähdä omaan tekemiseensä ja/tai näkemykseensä uskovia ihmisiä. Siitä tulee joka kerta hyvä mieli.EveryWoman kirjoitti:No tod! Etenkin vittuilut ois kiinnostaneet muakin!Aito_Johanna kirjoitti:Olis tosiaan voinutkin poistaa vain linkin ja jättää onnittelut ja vittuilut.Onnitteluja nyt saa muutenkin.
Julkiseksi tiedoksi annettakoon, että AJ otti minuun yhteyttä yksityisviestitse, enkä usko mitään kummempaa vahinkoa tapahtuneen. Käytän silti jatkossakin nimimerkkiäni palstalla ja toivon muiden tekevän samoin.
Jaa? Minä en kyllä tätä naureskelua muista. Kaivat varmasti todisteet esiin.EveryWoman kirjoitti:IhQbeibet! *mus* Ja teistä ainakin toinen (Dave) vielä kehtasi mulle naureskella, kun ilmoitin välittäväni nettitutuista siinä missä muistakin hyvänpäiväntuttavuuksista.Chap kirjoitti:Viittaatko tällä Taloussanomien kommentteihin? Mulla tuli siinä sama fiilis. Lohduttaa kuitenkin tietää, että Taloussanomien keskustelut vetävät aina puoleensa, joka asiasta valittavia tampioita.NuoriDaavid kirjoitti:Kumma fiiliis: kun kitinäläista arvosteltiin, niin tunsin tarvetta ryhtyä puolustamaan häntä.
Joo, harmi, että rupesin ylivarovaiseksi.EveryWoman kirjoitti:No tod! Etenkin vittuilut ois kiinnostaneet muakin!Aito_Johanna kirjoitti:Olis tosiaan voinutkin poistaa vain linkin ja jättää onnittelut ja vittuilut.Onnitteluja nyt saa muutenkin.
off topic, mutta so not:Rahkapussi kirjoitti:Tosimies korvaa käsi- ja kielipelillä sen, minkä jyystössä menettää. Ja ainahan voi mies käyttää "kättä pidempää". Mutta tietty, jos mielikuvitus ei riitä, niin ei se mahtimeisseli tilannetta autaPerttiMakimaa kirjoitti:Ilmankos suhde rakoilee...Storia kirjoitti:Enrique Iglesias: Minulla on pieni “vehje”
pokkaa! Anna parka!
Äh, en jaksa. Myönnän mieluummin muistaneeni väärin (joku täältä se kuiteski oli, nih!).NuoriDaavid kirjoitti:Jaa? Minä en kyllä tätä naureskelua muista. Kaivat varmasti todisteet esiin.
Miten elcolta pyydetään kauniisti, jos suun käyttömahdollisuudet on rajoitettu puheeseen? Veikkaan, että elco saisi tästä aiheesta tiukimman paskakakun taputeltua.Aito_Johanna kirjoitti:eiköhän noilta irtoa uusia vittuiluja, jos kauniisti pyydät
Mä oon pettyny suhun!EveryWoman kirjoitti:Äh, en jaksa. Myönnän mieluummin muistaneeni väärin (joku täältä se kuiteski oli, nih!).NuoriDaavid kirjoitti:Jaa? Minä en kyllä tätä naureskelua muista. Kaivat varmasti todisteet esiin.
Epäilen kyllä syylliseksi jotain muuta.EveryWoman kirjoitti:Äh, en jaksa. Myönnän mieluummin muistaneeni väärin (joku täältä se kuiteski oli, nih!).NuoriDaavid kirjoitti:Jaa? Minä en kyllä tätä naureskelua muista. Kaivat varmasti todisteet esiin.
Itse asiassa epäilin kommentteja lukiessani, että jotkut täältä ovat sinne kirjoitelleetkin.NuoriDaavid kirjoitti:olisin NIIN halunnut kirjoittaa taloussanomiin
EveryWoman kirjoitti:Itse asiassa epäilin kommentteja lukiessani, että jotkut täältä ovat sinne kirjoitelleetkin.NuoriDaavid kirjoitti:olisin NIIN halunnut kirjoittaa taloussanomiin![]()
EveryWoman kirjoitti:Itse asiassa epäilin kommentteja lukiessani, että jotkut täältä ovat sinne kirjoitelleetkin.NuoriDaavid kirjoitti:olisin NIIN halunnut kirjoittaa taloussanomiin![]()
Tuntui jotenkin uskomattoman hassulta, siis hyvällä tavalla.
Edit: Juu mutta olisit nyt hyvä mies kirjoittanut sinne tuon mainitsemasi, sanasta sanaan! Olisivat varmaan olleet heti tosi noloina hei.
Ahahahaaa!! Se oli hyvä kirjoitus.Storia kirjoitti:tunnustan!
Me olemme kaikkialla.EveryWoman kirjoitti:Ahahahaaa!! Se oli hyvä kirjoitus.Storia kirjoitti:tunnustan!
![]()
...Ei kai kitisijät sentään Fashion Finlandiinkin ole soluttautuneet?
"Nytkin juttelen sen kaa tosi fiksuja Paskanjauhanta-osiossa! Te ette ymmärrä mitään!"NuoriDaavid kirjoitti:Perusteluna: mä tunnen sen yhdeltä runkkaripalstalta.