Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yönmustaritari kirjoitti:Nih. Repesi tänään perse.

Siis housut. Tai en tiedä milloin ovat revenneet mutta tänään sen vasta huomasin. Tai no polven kohdalla ollut repeämä ja on ollut esillä jo jonkin aikaa mutta hämähäkkimies-väärinpäin-kalsareiden vilkkuminen Prisman kassajonossa sai minut toteamaan, että nämä mopohousut on ehkä jo kymmenessä vuodessa maksaneet itsensä takaisin.

Mitkäköhän noista toistaiseksi iskemättömistä vammapöksyistä ottaisi seuraavaksi kulutus-projektiksi? Onneksi olin vaahtosammuttimen kokoisena hiphoppari niin samaiset teltat sopii ylleni vieläkin.

Heittäessäni kuluneet housut roskiin en pääse irti ajatuksesta, että se on sama kuin heittäisi kulunutta rahaa roskiin ja se jos mikä ottaa kypärään.
Siis. Eikö perseestä revenneet housut ole niinq in ja pop?
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NuoriDaavid kirjoitti: Siis. Eikö perseestä revenneet housut ole niinq in ja pop?
Nii voisi olla mutta sielä vilkkuvat, sarjakuva-aiheiset boxerit saattaa aiheuttaa ylimääräistä hämmennystä.
Vaola kirjoitti: Oli sitten perse tai housut, niin ei varmaan kovin montaa kertaa tartte arvata että mites nyt näin on päässyt käymään...
Joo nii rajansa se läskiturvotuksella ainakin takapuolen kohdalla. Pakara osasto on kuin kaksi löysää säkkituolia ahdettuna reikäisiin Siwa pusseihin.
chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

:maanantai:
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on valtava kyrpä otsassa, mutta se on vitutuksen seuraus, ei syy. Työkaverini on vitun paska lehmä. Raivostuttaa niin, ettei sanotuksi saa.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kävin tavoistani poiketen Turkuburgerissa.
Big mistake.
Sen jälkeen, kun edellä sönkkäävä känniääliö oli viimein saanut asiansa toimitettua, tarjolla oli hoonosoomen kielistä palvelua, tai ennemminkin sen puutetta, ja kanahampparia homeella. :barf:
Rahat sain sentäs takaisin, ja olisin saanut toisen hampparin tilalle, jos olisin halunnut - en halunnut, olin kerinnyt jo syödä yhden triplajuuston ja puolet siitä kana-homesämpylästä ennen kuin huomasin tuon. Muutenkin oli ruokahalu jostain kumman syystä vähän niinkun kadonnut.
Ainakin mikäli Mäkelänkadun drive-inistä on jotain pääteltävissä, Hese on menossa alas toiletista ja vauhdilla.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti:En kyllä ymmärrä miksi inhoan miehiä jos en saa purkkia auki?
:D :D :D

Tunge saksenkärjet purkin kannen reunan alle ja vipua pikkusen kannen reunaa ylöspäin. Siis silleen, että kannen alle pääsee vähän ilmaa. NAPS - aukeaa.

Mua vituttaa se, että vakivalokuvaaja on ilmeisesti dokausreissussa ja varamiehen luuri tuuttaa varattua koko päivän :?
NuoriDaavid

Vaola kirjoitti:Vitun salsapurkki EI aukea. Tähän mennessä olen koko sinkkuäiti-aikani AINA selättänyt purkin kuin purkin, mutta nyt ei. Oon hangannut purkkia kumihanskat kädessä jo puoli tuntia. Valuttanut kuuman veden alla, kopautellut - tehnyt kaikkeni. Sattuu jo niveliin tää yrittäminen. Nyt kiukuttaa taas niin että kyynelet tuppaa silmiin.

Tai no, vituttihan mua jo aiemmin. Jotenkin ajattelin naiivisti ajatusteni selkeytyneen korpireissun aikana. Mutta yhtä hankalaahan kaikki on edelleen. Ja nyt tuo purkkijuttu pistää vielä miesvihat valloilleen. En kyllä ymmärrä miksi inhoan miehiä jos en saa purkkia auki? Jotain patoutumia? :roll:
Tarvitset 1) Vasaran 2) Naulan

Tee naulalla reikä purkkiin. Purkin alipaine tasoittuu.

Vai olisiko tämä neuvon pitänyt tulla naistelta?

Ps. Onko Tolonen vain mielikuvituskaveri?
NuoriDaavid

Vaola kirjoitti:
Luulin jo, että kaikkihan sen jo täällä tietää kuka tai mikä Tolonen on. Okei välillä taidan unohtaa itsekin, mutta kyllä tuo ainakin vielä aamulla oli ihan oikeasti olemassa.
:( Mulle ei kukaan kerro mitään.
NuoriDaavid

Vaola kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti::( Mulle ei kukaan kerro mitään.
No ei varmaan sen enempää kuin muillekaan. Ehkä sä olet vaan vähän tyhmä? :P
No jos mä esitän arvauksia, niin kerrotko sä ,jos mä arvaan oikein?
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Puhumattakaan siitä kuinka hämmentynyt olen, kun poikaystäväni kiinnostaa muita minua enemmän.
Daah!

Sä olet sanonut että Tolonen on homo.

Ja hei mistäs ND pitää?
NuoriDaavid

huima kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Puhumattakaan siitä kuinka hämmentynyt olen, kun poikaystäväni kiinnostaa muita minua enemmän.

Sä olet sanonut että Tolonen on homo.
Se on huima!
BrianW
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kyllä sun Dave pitäisi vähän itseäsi kehittää tuossa muusikkotuntemuksessa.

Äijän näin pari päivää sitten lähijunassa ja kaksi kysymystä kävi mielessäni, joita toki en hänelle julkisesti, kaiken kansan keskellä,
kuitenkaan halunnut
esittää.

Nimittäin a) miksi se Vaola, joka muuten vaikuttaa niin fiksulta ja huumorintajuiselta, aina kirjoittaa sinusta aina niin jotenkin väheksyvästi vai onkohan vain kyseessä huumori, jota rajoittuneilla kyvyilläni en ymmärrä?

Miksi pidät tuollaista sänkipartaa, kun se vanhentaa niin kovasti?

(Tuon ikäinen mies voisi vaikuttaa hyvinkin hehkeältä, kun vaan hoitaa itseään.)
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

BrianW kirjoitti:Kyllä sun Dave pitäisi vähän itseäsi kehittää tuossa muusikkotuntemuksessa.
Jukka Tolosen tiedän kyllä. Sitä olen yrittänyt sondeerata onko Mr. Tolonen Jukka Tolonen, mutta epäselväksi on jäänyt.
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Tai no, vituttihan mua jo aiemmin. Jotenkin ajattelin naiivisti ajatusteni selkeytyneen korpireissun aikana. Mutta yhtä hankalaahan kaikki on edelleen. Ja nyt tuo purkkijuttu pistää vielä miesvihat valloilleen. En kyllä ymmärrä miksi inhoan miehiä jos en saa purkkia auki? Jotain patoutumia? :roll:
No siis tämähän on selvä tapaus.

Purkin aukaisemiseen tarvitaan fyysistä voimaa. Assosioit miessukukunnan tähän fyysiseen voimaan. Et saa purkkia auki itse, joten tunnet itsesi riittämättömäksi ja heikoksi. Toisaalta, mies aukaisisi purkin tuosta vain, ainakin mielikuvituksessasi. Olet heikompi kuin mies. Et pärjää yksin. Tarvitset miestä, joka on vahvempi. Sinua suututtaa, koska olet heikko. Vihaat miestä, joka on vahva, ja muistuttaa sinua siitä, että olet heikko. Vihaat kaikkia miehiä, koska he ovat vahvoja ja sinä heikko.

No, purkki aukesi, vieläpä naisen vinkistä, ja miesviha haihtui. Et ole enää heikko, et tarvitse miestä mihinkään. Pärjäät itsekin, olet vahva! Vattuun miehet, mitä niillä tekee? Siitäpä saitte, senkin hyväkkäät, näittekös, purkkikin aukesi! Olenpa hyvä. Olen vahva. Olen itsenäinen. Olen tyytyväinen.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen hukannut kenkäni. Kaapista löytyi jotkut käyttämättömät, ei-kovin-heterot, kävelykengät. Nyt on rakko kummassakin kantapäässä puolen tunnin kävelyn jäljiltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Keksit vituttavat. Kuka idiootti on mennyt keksimään keksit, jotka ensinnäkin maistuvat pahalle, toisekseen sotkevat verensokerit, kolmanneksi niitä ei voi syöttää edes eläimille koska eläimetkin tajuavat että ne ovat paskaa eivätkä siis syö, ja neljänneksi vieraat rahtaavat niitä aina tullessaan pakettitolkulla. Tapan kaikki keksitehtailijat.
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

^Ja ne murustaa rintakarvat, tuolin sekä lattian.
prosessi

isohaara kirjoitti:^Ja ne murustaa rintakarvat, tuolin sekä lattian.
Sekin vielä. Jos uutisista luette, kuinka joku on vapauttanut kaikki keksit laatikoistaan luontoon, tiedätte kuka on sen takana.
Bluntly
Kitisijä

Kaivaa värikuulapyssyn kaapista ja puolustaa Elovena kaura-puolukkakeksipakettia viimeiseen urpoon.
prosessi

Bluntly kirjoitti:Kaivaa värikuulapyssyn kaapista ja puolustaa Elovena kaura-puolukkakeksipakettia viimeiseen urpoon.
Minä mitään värikuulia pelkää. Varsinkaan kun päällä on tällainen lähinnä hormonaalista alkuperää oleva raivo. Meinasin jo tappaa ne keksintuojat...
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:Kaivaa värikuulapyssyn kaapista ja puolustaa Elovena kaura-puolukkakeksipakettia viimeiseen urpoon.
Mä oon alkanut tykkään eniten niistä kardemummanmakusista ihmeproteiini-Elovenoista. Puolukatkin on kyllä ihan ok, mutta ne perus-kaura-hunajat vois kyllä vapauttaa luontoon.
chevilyn

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

On se nyt prkl että täytyy katsella työmiehiä omassa olohuoneessa sotkemassa ja kuunnelle armotonta meteliä koko ajan! Menee hermot! Eivätkö ne voi nyt jo lähteä!? :9mm:
prosessi

prosessi kirjoitti:
Minä mitään värikuulia pelkää. Varsinkaan kun päällä on tällainen lähinnä hormonaalista alkuperää oleva raivo. Meinasin jo tappaa ne keksintuojat...
Nyt vituttaa, etten tappanut toista niistä keksintuojista. Olisi ansainnut sen ihan muistakin syistä.
Bluntly
Kitisijä

Miksi hemmetissä kaikkien kaupastasaatavien puolukkahillojen pitää olla niin hemmetin sokerisia?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Bluntly kirjoitti:Miksi hemmetissä kaikkien kaupastasaatavien puolukkahillojen pitää olla niin hemmetin sokerisia?
Tätä samaa olen joskus pohtinut. Yli 40 % sokeria joka mössössä ja kaupan päälle ällötysliivatetta. Ellei sattuisi olemaan niin saamaton ja kädetön niin tekisi omat hillonsa. Eikös niitä puolukoita vieläkin metsässä olisi, ainakin kaksi viikkoa sitten oli vähän raakojakin vielä.