Ehkä se insuliinintuotanto sitten pitäisi lopettaa, tai jotain...
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
AIVAN! Kyllä mies, jonka ÄÖ on 156, tietää.prosessi kirjoitti:Ehkä se insuliinintuotanto sitten pitäisi lopettaa, tai jotain...
NuoriDaavid kirjoitti:AIVAN! Kyllä mies, jonka ÄÖ on 156, tietää.prosessi kirjoitti:Ehkä se insuliinintuotanto sitten pitäisi lopettaa, tai jotain...

Outoa miten paljon tämä asia koskettaa vaikkei tunne koko tyyppiä.
Johtuukohan tämä jotenkin siitä, että tällaisen kuuluisan ihmisen kuoleman myötä oma kuolevaisuus tuntuu paljon konkreettisemmalta?
"Hän oli mahtava jossakin, mutta silti kuolevainen".
Tästä voisi herättää polveilla keskustelua, että mitä amöriikkalaisessa elokuvassa on jäljellä kun Pacino ja Nicholson ikääntyvät?
Paapominen menee överiksi taas...oiskohan toiset keinot hiukan toimivampia kun rattijuopoista puhutaan?
http://iltalehti.fi/uutiset/200709056537879_uu.shtml
On siinä taas joku paikallinen kylähullu saanut oman 15 minuuttisensa. Tästä kaverista kuulemme seuraavan kerran... ...ei koskaan.ninnithequeen kirjoitti:Paapominen menee överiksi taas...oiskohan toiset keinot hiukan toimivampia kun rattijuopoista puhutaan?

Jep. 0 -promilleraja, ja ekasta kärähtämisestä auto heti valtiolle.ninnithequeen kirjoitti:oiskohan toiset keinot hiukan toimivampia kun rattijuopoista puhutaan?
Miksi komissario jättää ehdotuksensa puolitiehen?
Ehdotan, että alkoholia saa myydä ainoastaan ti klo 12-13.
Ehdotan, että alkoholia saa myydä ainoastaan ti klo 12-13.
Koska alkoholia myytäisiin vain baarissa viikonloppuisin, rattijuopot katoaisivat! Eihän kukaan lähde ajamaan kännissä, jos tulee baarista. DAAH??
Jestas näitä idiootteja.
Jestas näitä idiootteja.
-
- Kitisijä
Mies, jonka konsertin todella olisin halunnut nähdä. Kummasti sitä vain ajatteli, että kyllä sitä kerkeää tulevaisuudessa sitten, vaikka ulkomaille lähteä katsomaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
"Maahanmuuttajia virtaa tällä hetkellä eniten uusista EU-maista työpaikkojen ja hyvien palkkojen perässä."
Mikseivät nämä hullut halua Suomeen, tähän maalliseen paratiisiin?
-
- Kitisijä
Meinasin sanoa, että meillä on ruoka huonoa, mutta sitten tajusin puheen olleen Englannista.Vadim kirjoitti:"Maahanmuuttajia virtaa tällä hetkellä eniten uusista EU-maista työpaikkojen ja hyvien palkkojen perässä."
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Meillä eivät ole hyvät palkat? Eikös se ole tunnettu tosiasia.Vadim kirjoitti:"Maahanmuuttajia virtaa tällä hetkellä eniten uusista EU-maista työpaikkojen ja hyvien palkkojen perässä."
Löysitkö mitään muuta kommentoimisen aihetta uutisesta?
Täällä ei räjäytellä riittävästi pommeja ja mellakointi on muutenkin hyvin vähäistä?Vadim kirjoitti:"Maahanmuuttajia virtaa tällä hetkellä eniten uusista EU-maista työpaikkojen ja hyvien palkkojen perässä."
Aijjai. Nyt kävi MäkLäärenille kyllä paskat
Luulis että alkaa jo kunnon tuomioita tulemaan ja ovia paukkuun.
Luulis että alkaa jo kunnon tuomioita tulemaan ja ovia paukkuun.
Madeleinen äidistä epäilty
Melkoinen tarina. Olisi tietysti tavallaan helpotus, jos vanhemmat olisivat syyllisiä.
Melkoinen tarina. Olisi tietysti tavallaan helpotus, jos vanhemmat olisivat syyllisiä.
Erityisesti isältä poistunee simpanssi selästäNuoriDaavid kirjoitti:Olisi tietysti tavallaan helpotus, jos vanhemmat olisivat syyllisiä.

Tulee mieleen JonBenet Ramseyn tapaus.NuoriDaavid kirjoitti: Melkoinen tarina. Olisi tietysti tavallaan helpotus, jos vanhemmat olisivat syyllisiä.
Olen tän tapauksen ensiotsikoista asti sanonut että vanhemmat ovat syyllisiä. Ja voi perskeles jos olen oikeassa.NuoriDaavid kirjoitti:Madeleinen äidistä epäilty
Minä taas olen epäillyt veljeä, jonka vahingon jälkiä vanhemmat olisivat peitelleet, jotteivät menettäisi muitakin lapsiaan.BettyB. kirjoitti:Olen tän tapauksen ensiotsikoista asti sanonut että vanhemmat ovat syyllisiä. Ja voi perskeles jos olen oikeassa.NuoriDaavid kirjoitti:Madeleinen äidistä epäilty
Minä taas epäilen Portugalin poliisin epäkompetenssia, joka alkaa näkyä lomapaikan suosiossa. Olisipa kätevää jos saisimme jotenkin osoitettua sormella vanhempia, HEI! mehän saamme.prosessi kirjoitti:Minä taas olen epäillyt veljeä, jonka vahingon jälkiä vanhemmat olisivat peitelleet, jotteivät menettäisi muitakin lapsiaan.BettyB. kirjoitti:Olen tän tapauksen ensiotsikoista asti sanonut että vanhemmat ovat syyllisiä. Ja voi perskeles jos olen oikeassa.NuoriDaavid kirjoitti:Madeleinen äidistä epäilty