Häh, vaikutanko todella tietokone-ekspertiltä vai mitä ne nördet on? Sanotaan nyt vihjeenä, että joskus vastaus löytyy lähempää kuin voisi arvaillakaanNuoriDaavid kirjoitti:Jotain nördehommaa??

Häh, vaikutanko todella tietokone-ekspertiltä vai mitä ne nördet on? Sanotaan nyt vihjeenä, että joskus vastaus löytyy lähempää kuin voisi arvaillakaanNuoriDaavid kirjoitti:Jotain nördehommaa??
Ai ND:n avattaresta? Olet rakkauden ammattilainen?Zeb kirjoitti:Häh, vaikutanko todella tietokone-ekspertiltä vai mitä ne nördet on? Sanotaan nyt vihjeenä, että joskus vastaus löytyy lähempää kuin voisi arvaillakaanNuoriDaavid kirjoitti:Jotain nördehommaa??
Älä nyt pidä tyhmää jännityksessä! Oletko lakkoon menossa?Zeb kirjoitti:Häh, vaikutanko todella tietokone-ekspertiltä vai mitä ne nördet on? Sanotaan nyt vihjeenä, että joskus vastaus löytyy lähempää kuin voisi arvaillakaanNuoriDaavid kirjoitti:Jotain nördehommaa??
En ole. Olin kyllä tuossa kuutisen vuotta sitten.NuoriDaavid kirjoitti:Älä nyt pidä tyhmää jännityksessä! Oletko lakkoon menossa?
Eikös juuri niissä hommissa ne kuvat ole ihan oleellisia CV:ssä, vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?Chap kirjoitti:Olet rakkauden ammattilainen?
Olet lääkäri!Zeb kirjoitti:En ole. Olin kyllä tuossa kuutisen vuotta sitten.NuoriDaavid kirjoitti:Älä nyt pidä tyhmää jännityksessä! Oletko lakkoon menossa?
Kysy ND:ltä.Zeb kirjoitti:Eikös juuri niissä hommissa ne kuvat ole ihan oleellisia CV:ssä, vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?Chap kirjoitti:Olet rakkauden ammattilainen?
Ajatellaan teoreettisesti, että paikkaa hakee sinä ja täsmälleen yhtäpätevä toinen henkilö. Toinen on laittanut kuvansa, eli hänestä muodostunut mielikuva on vahvempi, eli hän tuntuu tutummalta. Toinen valitaan.[/quoteNuoriDaavid kirjoitti:Zeb kirjoitti:No mutta mä nyt en ikinä olekaan osannut markkinoida itseäni millään lailla. Naiivisti odotan, että osaamiseni puhuu puolestaan, ja onneksi olenkin sellaisissa hommissa missä se on toistaiseksi riittänyt. Sarasvuohenkisiin markkinarattaisiin joutuessani olisin todennäköisesti muuttunut muhennokseksi aika vikkelään.sivustahuutaja kirjoitti:Kuvan tärkein hyöty CV:ssä on antaa kasvot asialistalle. Haastattelussa nähty naama sitten palauttaa hakemuksen ja CV:n asiat haastattelijoiden mieleen.
Pakko kai myöntää tässä kohtaa, vaikka olenkin aiemmin yrittänyt pimittää tuonkin asian.NuoriDaavid kirjoitti:Olet lääkäri!
Oijoi, miten herkullista! Toivottavasti naputtelette näitä viestejä viereisistä huoneista!Zeb kirjoitti:Pakko kai myöntää tässä kohtaa, vaikka olenkin aiemmin yrittänyt pimittää tuonkin asian.NuoriDaavid kirjoitti:Olet lääkäri!
Ei naputella. Mä kun oon saikulla.BettyB. kirjoitti:Oijoi, miten herkullista! Toivottavasti naputtelette näitä viestejä viereisistä huoneista!
Kirjotitko ite ittelles?Zeb kirjoitti:Ei naputella. Mä kun oon saikulla.
En kehdannutBettyB. kirjoitti:Kirjotitko ite ittelles?
kävit pyytämässä Davelta?Zeb kirjoitti:En kehdannutBettyB. kirjoitti:Kirjotitko ite ittelles?
Laita samalla ansioluettelosi. Kuva on jo tuossa. Ei tarvi tutkia Word-opusta!Elukka kirjoitti:kävit pyytämässä Davelta?Zeb kirjoitti:En kehdannutBettyB. kirjoitti:Kirjotitko ite ittelles?
Chapin heiton lisäks samaistun myös tähän.Pyry-Matias kirjoitti:Noo-e. Haluan, että sisäinen kauneuteni ratkaisee. Ei tehdä asioista liian helppoja
Kyllähän lekureillakin on pakko olla halutumpia ja vähemmän haluttuja duuneja. Jos kaikki olisi 'ihan sama', niin pohjoiskarjalaan löytyisi lekureita siinä missä hesaankin.Zeb kirjoitti:Pakko kai myöntää tässä kohtaa, vaikka olenkin aiemmin yrittänyt pimittää tuonkin asian.
Joo ja ei mun kaltaset prinsessa kyl käy rumilla lääkäreillä. Et jos huoneesta löytys sellanen, valittaisin heti lääkäriaseman pomolle!!sivustahuutaja kirjoitti:Kyllähän lekureillakin on pakko olla halutumpia ja vähemmän haluttuja duuneja. Jos kaikki olisi 'ihan sama', niin pohjoiskarjalaan löytyisi lekureita siinä missä hesaankin.Zeb kirjoitti:Pakko kai myöntää tässä kohtaa, vaikka olenkin aiemmin yrittänyt pimittää tuonkin asian.
Joo mut ei niitä sen kuvan perusteella kai valita. Toivottavasti. Eikä oo ainakaan vielä tarvinnu muuttaa Karjalaan.sivustahuutaja kirjoitti:Kyllähän lekureillakin on pakko olla halutumpia ja vähemmän haluttuja duuneja. Jos kaikki olisi 'ihan sama', niin pohjoiskarjalaan löytyisi lekureita siinä missä hesaankin.
Voinemme siis rivien välistä lukea sinun olevan keskivertoa hotimman!Zeb kirjoitti: Eikä oo ainakaan vielä tarvinnu muuttaa Karjalaan.
No ei tiettykään! Mut onneks me lekurit voidaan käydä Nordströmin klinikassa kollegahintaan, niin ettei pääse muodostumaan tollasia ongelmia!BettyB. kirjoitti:Joo ja ei mun kaltaset prinsessa kyl käy rumilla lääkäreillä. Et jos huoneesta löytys sellanen, valittaisin heti lääkäriaseman pomolle!!
Jep no salaisuuteni paljastinkin ylläBettyB. kirjoitti:Voinemme siis rivien välistä lukea sinun olevan keskivertoa hotimman!
Nvr. Oon katsos varsin tarkka mun ankkalammikosta!BettyB. kirjoitti:Ei ku nyt mä hokasin, sä oot se SJP:n lääkärirakastajatar!