Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Stadinarska
Kitisijä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:...
Ei ole millään tavalla mahdotonta kärsiä sekä narsistisesta persoonallisuushäiriöstä että bipolaarisesta mielialahäiriöstä yhtäaikaa.
Joo. Ilman muuta. Kilpaillaanko kummalla on enemmän RIAKNOOSEJA!

Jos mä oonkin sellainen, jolla on IHAN KAIKKI taudit!
Mä oon jokseenkin varma että olet sen verran asiantuntija, et sulla on nuo ylimpänä olevat ja ne sopii sulle, mutta onkos sulla mitään muuta!!!

POKERItautitaistelu!

Väitän: Mulla on hinkuyskä ja samaan aikaan kleptomanismi ja personalisyinen narsillisuushäiriö ja lisäksi aito nuha!!!

SA
kaikkein vaivaisin? :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Stadinarska
Kitisijä

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Väitän: Mulla on hinkuyskä ja samaan aikaan kleptomanismi ja personalisyinen narsillisuushäiriö ja lisäksi aito nuha!!!
Nokitan maanis-depressiivisyydellä sekä pahalaatuisella PeeÄmÄssällä.

Can't beat the feeling!
Pistin hammastikulla tahallani ikeneeni ja veri vuotaa ainakin tyydyttävästi. Eli menin johtoon. Bliss on ilmeisesti vaipunut depressiivisyyteen ja ei pärjää kilpailussa!

Me Mussukan kanssa kilpaillaan voitosta kaikkein huonoimpana, YEAH!!

SA
Iltainen Stadinarska
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kamala aamupahoinvointi jatkuu enkä edelleenkään ole raskaana. Laattasin sitten aamulla pitkin vessan lattiaa ja lavuaaria :(
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti::(
Sitten mars tarkkoihin tutkimuksiin.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Maha vaivasi viime yönä pahemmin kuin aikoihin.
'ttu tässä wanhassa raadossa toimi enää mikään. :(
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

swirl kirjoitti:Kamala aamupahoinvointi jatkuu enkä edelleenkään ole raskaana. Laattasin sitten aamulla pitkin vessan lattiaa ja lavuaaria :(
Kuulostaa aika epänormaalilta. Ettet sitten kuitenkin ole raskaana, ei ne ekat testit aina mitään tiedä? Joka tapauksessa kipin kapin lekurille!
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Masentaa. Uusia galleriakuviani ei ole kommentoitu. Katseluissakin on 80 prossaa omiani. Hirvee kulissi yllä :cry:
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:Masentaa. Uusia galleriakuviani ei ole kommentoitu. Katseluissakin on 80 prossaa omiani. Hirvee kulissi yllä :cry:
Käynpä heti rykäisemässä terapeuttiset kommentit.
Stadinarska
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Masentaa. Uusia galleriakuviani ei ole kommentoitu. Katseluissakin on 80 prossaa omiani. Hirvee kulissi yllä :cry:
Nalli-perseinen nauris-stilisti häiriö Pyry-Matikaksella. Säästin aikaasi Taavetti kamu! Tätä ei oo lääkärikirjassa. Diagoosiin tarvitaan SA.

SA
welho
Pyry-Matias

NuoriDaavid kirjoitti:
Geetsu oli kommentoinut kuvaani. Voiko elämältä muuta pyytää 8) *on onnellinen*
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Melkein-flunssa vaivaa.
Nenäontelot on ummella, kurkku käheä, vil(/t)uttaa ja muutenkin on ihan flunssainen olo - muttei kuumetta.
Ilman kuumetta taas ei kehtää töistä olla pois, joten Buranalla ja kofeiinilla sinnitellään. :?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Valittelutulva:

1) Tappomenkat. Haluan kohdun pois, heti kiitos niiaan.
2) Tämä ikuisuuden jatkunut flunssa tai eri flunssat. Watevö. Kun ihmiset työskentelee provikalla ilman sairauspäivärahaa (taistelu työn alla, tuottaa tulosta) ollaan kipeänä töissä = kaikki on kipeinä = jatkuvasti uusia flunssakierteitä kaikilla. Paljon ihmisiä töissä, kaksi kertaa vkossa käy "siivooja", joka ei siivoa kunnolla = huono hygienia = kaikki leviää. Huonot tiskausmahdollisuudetkin = aterimien huuhtelu. Huoh. Onneksi olen vain osan viikon päivistä töissä.
3) Koulun rempasta huolimatta osa tunneista homepuolella = Pupu huonossa kunnossa.
4) Ihan valittamisen ilosta.
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

On semmonen tunne kuin paisuisin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Pyry-Matias

Clay kirjoitti:On semmonen tunne kuin paisuisin.
Muumi-oireyhtymä. Kairaa lisäreikiä.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joudun laittamaan värillisiä valkoisten sekaan, pyykkikoneeseen!
Olen murtunut, haluan jatkaa tästä diskriminaatiota.
Pyyhin Netikettiin..
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Vatsassa on jo useampana aamuna ollut sellainen epämukava kipu tai väänne tai jotain, muttei kovin voimakas kuitenkaan. Vähän vaikea sanoa mikä se oikein on. Orastava mahahaava? Jotain ihan muuta?

(Niin, ja yksin herääminen on ihan yhtä perseestä kuin ennenkin)
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Perkuleenvittu. Oikee käsi on ajoittain särkenyt ja puutunut ja jäätynyt jo kauan, mutta nyt uutena kivana ekstrana on myöskin oikean puolen jalka alkanu puutuileen ja särkee ja se on myöskin ihan jääkylmä. Vasemman puolen raajoissa ei onkelmia. Niin, paitsi migreenissä just vasen puoli päätä meinaa räjähtää. Normaalissa jokapäiväisessä jännitys(?)päänsäryssäni snadi vanne kiristää päätä aina heti aamusta lähtien herätessä. Kaipa ne tosta niskasta kaikki johtuu.. Fysiatri antoi jumppaohjeita. Jeppajee. Silläpä se.
Kuinka monta vuotta mun pitää vielä jumpata..??
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Hajoaa pää tämän oman masennuksen takia. Välillä mieliala on äärettömän korkealla, sitten aivan yllättäen taas kaikki ikävät asiat palaavat mieleen, on ihan skitso olo, kun yhtäkkiä saattaa romahtaa itkemään, eikä ole mitään väliä missä olen sillä hetkellä. Ja tuntuu, että joka kerta mennään aikaista syvemmälle surussa. Mä en jaksa yrittää koko ajan toitottaa itselleni, että tämä muuttuu tästä vielä hyväksi.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

didi kirjoitti:Hajoaa pää tämän oman masennuksen takia. Välillä mieliala on äärettömän korkealla, sitten aivan yllättäen taas kaikki ikävät asiat palaavat mieleen, on ihan skitso olo, kun yhtäkkiä saattaa romahtaa itkemään, eikä ole mitään väliä missä olen sillä hetkellä. Ja tuntuu, että joka kerta mennään aikaista syvemmälle surussa. Mä en jaksa yrittää koko ajan toitottaa itselleni, että tämä muuttuu tästä vielä hyväksi.
Käytkö juttelemassa ammatti-ihmisen kanssa? Lääkitys?

Masennus on perseestä. Älä ole liian ankara itsellesi, aikaa myöten avun kanssa pitäisi helpottaa.

Edit: Myös minulle saa purkaa pahaa oloa ja jutella ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
didi

Lolita kirjoitti:Käytkö juttelemassa ammatti-ihmisen kanssa? Lääkitys?

Masennus on perseestä. Älä ole liian ankara itsellesi, aikaa myöten avun kanssa pitäisi helpottaa.
Kaipa tämä suurimmilta johtuu erosta. Mulla on ihan vähän sellainen olo, että en välttämättä yksin pääse tosiaan tästä ( ja kaikesta muusta mitä on patoutunut elämän aikana) ihan heti yli. Eron myötä on alkanut miettiä omaa lapsuutta, ja kaikkien lapsuudejuttujen vaikutusta omaan itseensä

En ole käynyt juttelemassa (vielä) ammattilaisten kanssa, ja ilman lääkkeitä tässä mennään. Yritystä on kyllä päästä juttelemaan jonkun kanssa, yritin jutella terveyskeskuksen terveydenhoitajan kanssa, mutta sain käteeni jonkun testin joka piti tehdä, josta sitten katsotaan olenko (tarpeeksi?) masentunut vai en.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

didi kirjoitti:Kaipa tämä suurimmilta johtuu erosta. Mulla on ihan vähän sellainen olo, että en välttämättä yksin pääse tosiaan tästä ( ja kaikesta muusta mitä on patoutunut elämän aikana) ihan heti yli. Eron myötä on alkanut miettiä omaa lapsuutta, ja kaikkien lapsuudejuttujen vaikutusta omaan itseensä

En ole käynyt juttelemassa (vielä) ammattilaisten kanssa, ja ilman lääkkeitä tässä mennään. Yritystä on kyllä päästä juttelemaan jonkun kanssa, yritin jutella terveyskeskuksen terveydenhoitajan kanssa, mutta sain käteeni jonkun testin joka piti tehdä, josta sitten katsotaan olenko (tarpeeksi?) masentunut vai en.
Kauanko erosta on aikaa? Itselläni ainakin oli aikanaan aika rumbaa puolisen vuotta. Suosittelen hyvälle psykologi/psykiatrille hankkiutumista. Et varmastikaan ole mitenkään hullu, tuskin varsinaisesti sairaskaan, mutta tuo nyt kuulostaa elämänkriisiltä johon reagoit masennusoirein. Ensi sijaisesti siis jutskaamaan, sitten vasta miettimään onko pillerintarvetta. Mullekin saa kirjoitella jos siltä tuntuu, auttaisin mielelläni jos vaan pystyn.
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

didi kirjoitti:Kaipa tämä suurimmilta johtuu erosta. Mulla on ihan vähän sellainen olo, että en välttämättä yksin pääse tosiaan tästä ( ja kaikesta muusta mitä on patoutunut elämän aikana) ihan heti yli. Eron myötä on alkanut miettiä omaa lapsuutta, ja kaikkien lapsuudejuttujen vaikutusta omaan itseensä

Kannattaa käydä, suosittelen. Kuulostaa aika samikselta ku itelläni joku aika sitte. Menetin yöunetkin asioiden takia, joista on sentään kulunut parikymmentä vuotta.. Plus se ero siinä. Mutku elämä on semmonen kerä, ett kaikki vaikuttaa kaikkeen ja ne paskat seuraa muodossa tai toisessa, jos niitä ei selvitä. Itsellä auttoi muutama kerta ihan vaan jonkun psykiatrian sairaanhoitajan kanssa juttelua. Avasi silmiä ja muutamia lukkoja kummasti.
didi

Zeb kirjoitti:Kauanko erosta on aikaa? Itselläni ainakin oli aikanaan aika rumbaa puolisen vuotta. Suosittelen hyvälle psykologi/psykiatrille hankkiutumista. Et varmastikaan ole mitenkään hullu, tuskin varsinaisesti sairaskaan, mutta tuo nyt kuulostaa elämänkriisiltä johon reagoit masennusoirein. Ensi sijaisesti siis jutskaamaan, sitten vasta miettimään onko pillerintarvetta. Mullekin saa kirjoitella jos siltä tuntuu, auttaisin mielelläni jos vaan pystyn.
Eropäätöksestä on reilu kolme kuukautta aikaa, konkreettisesta erosta vähän alle kolme kk. Hyvä tietää, että en kuulosta hullulta, pelkästään tuon "kuuleminen" helpottaa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Toistelen tässä nyt itseäni, sillä olen jo aiemmin tästä asiasta sanonut: Unohda ne laastarisuhteen niin kauaksi aikaa, kun olet saanut nämä asiat käsiteltyä. Ihan aikuisten oikeesti. Ne suhteet tuntuu kyllä tosi kivalle ja hyvälle, mutta niiden takia helposti piilottaa ne todelliset fiilikset ja pudotus muuttuu koko ajan korkeammaksi. Usko pois, kokemusta on.
didi

BettyB. kirjoitti:^ Toistelen tässä nyt itseäni, sillä olen jo aiemmin tästä asiasta sanonut: Unohda ne laastarisuhteen niin kauaksi aikaa, kun olet saanut nämä asiat käsiteltyä. Ihan aikuisten oikeesti. Ne suhteet tuntuu kyllä tosi kivalle ja hyvälle, mutta niiden takia helposti piilottaa ne todelliset fiilikset ja pudotus muuttuu koko ajan korkeammaksi. Usko pois, kokemusta on.
Tuo tuli huomattua tässä vähän aikaa sitten, olet ihan oikeassa.