Mulla on vielä 11kkGeetzu kirjoitti:Pupulle onnittelut! Perästä tullaan!

Selkään ja kylkiluihin vihloo oikealta puolelta; yritin venytellä ym. mutta kipu ei tunnu lievittyvän. Taidan taas olla nukkunut urpåssa asennossa

Mun mies on

Mulla on vielä 11kkGeetzu kirjoitti:Pupulle onnittelut! Perästä tullaan!
Nuo Lidl:n kassat on kyllä monesti aika- miten sen nyt sanoisi- ei kovin high-class näköisiä.Lolita kirjoitti:Kysy Isohaaralta.SaintJohnPerse kirjoitti:Ohjelmassa uuden työpaikan etsiminen.
Sisko yritti, päätyi Deli:iin, kosmetiikkaosasto on stockan halutuinNuoriDaavid kirjoitti:Miten olisi Stockmannille kosmetiikkaosastolle töihin?
No jåå, mutta olen sata varma, että SJP:n kaltainen Magnétisme Animalea huokuva komistus palkattaisiin sinne ennenkuin ehtisi kissaa sanoa.Elppis kirjoitti:Sisko yritti, päätyi Deli:iin, kosmetiikkaosasto on stockan halutuinNuoriDaavid kirjoitti:Miten olisi Stockmannille kosmetiikkaosastolle töihin?(vähänkö mä oon tylsä)
Joo muistakaa hei mut 8.11 ja unohtakaa Manala päivää ennen!Rouva Pupu kirjoitti:Kiitos onnitteluistaMuistanko väärin jos sanon, että Gee tulee ens kuussa jo perässä?
80-luvun alkupuolella on ihmisillä ollu alkutalven harrastukset aika vähissä näköjäänGeetzu kirjoitti:Joo muistakaa hei mut 8.11 ja unohtakaa Manala päivää ennen!Rouva Pupu kirjoitti:Kiitos onnitteluistaMuistanko väärin jos sanon, että Gee tulee ens kuussa jo perässä?
Mut kännispäissäänhän ne keskenään sekoilevatkin, ei silloin ulkonäkö silleen paina. Sitä paitsi SJP:n magnetisme animale houkuttelisi söpöjä tytteleitä työkavereiksi, ja voisivat sitten ottaa Isohaaran kanssa kilpaa kuormasta syömisessä.NuoriDaavid kirjoitti:Nuo Lidl:n kassat on kyllä monesti aika- miten sen nyt sanoisi- ei kovin high-class näköisiä.
Eli jos SJP aikoo syödä kuormasta, niin jokin muu vaihtoehto oli parempi.
Miten olisi Stockmannille kosmetiikkaosastolle töihin?
No lisään sekaan oman tippani. Onneksi olkoon!!Rouva Pupu kirjoitti:onnittelutulvasta!
Ai säkin oot kännissä. No, täältä kansWilliam Somerset kirjoitti:No lisään sekaan oman tippani. Onneksi olkoon!!Rouva Pupu kirjoitti:onnittelutulvasta!
Ei se oo känässä, nousi vaan just' lämpimän päältä?Pyry-Matias kirjoitti:Ai säkin oot kännissä. No, täältä kansWilliam Somerset kirjoitti:No lisään sekaan oman tippani. Onneksi olkoon!!Rouva Pupu kirjoitti:onnittelutulvasta!
Touhusin kaikkea muuta, muaha. Kyllähän nyt sunkin touhutippa onnittelutulvaan sopii siinä missä muittenkin. Jaa mutta sähän saatkin ilmeisesti vakipesää nykyään. Sen takiako muuten vedät päiväkännejä? Joko se parisuhde alkaa noin käydä miehen luonnolle? Jätä se nainen jo nyt, ennen kuin on liian myöhäistä!!Pyry-Matias kirjoitti:Ai säkin oot kännissä. No, täältä kans
Ooot ilkee miäs! Jos yhtään lohduttaa niin kuolaan kyllä Jeree enemmän W. Milleriä Pako sarjasta. Sehän on runosielu, kukkakeppi, vastuuntuntoinen söpöliini. Ja Vin Dieselkin on nörtti. Kyllä pisteitä vähän pitäs saada takas, hei.William Somerset kirjoitti: Multa ei sitten muuten irronnut touhutippaa onnittelutulvaan. Toi Karalahti jarruttaa niin hyvin, että Pupu ei ole soveltuvaa päiväunimateriaalia enää.
No en oikeasti edes ole!! Oikeasti olisin halunnut onnitella sua kukin ja illallisin, mutta toi Karalahti... Hrrrrrr... Vetää pakkaselle. Ja ei auttanut, ei. Yhtään ei lämmitä että yrität jollain Millerillä viitata minuun (ajattelin siis, että noista toi söpöliini tarkoittaa minua). Annetaan sitä suoraa feedbackiä. Kato. Mies ei ymmärrä kiertoilmaisuja. Tykkään susta silti. Vähän. Karalahti. Hrrrrrrr...Rouva Pupu kirjoitti:Ooot ilkee miäs! Jos yhtään lohduttaa niin kuolaan kyllä Jeree enemmän W. Milleriä Pako sarjasta. Sehän on runosielu, kukkakeppi, vastuuntuntoinen söpöliini. Ja Vin Dieselkin on nörtti. Kyllä pisteitä vähän pitäs saada takas, hei.
Panisin! Ja Pyristä kanssa (en kato dissaa onnittelijoita, Pus!).William Somerset kirjoitti: Annetaan sitä suoraa feedbackiä. Kato. Mies ei ymmärrä kiertoilmaisuja.
Entä mua? Mä sentään menisin sun kaa naimisiin, jos meillä ei olis miehiä!Rouva Pupu kirjoitti:Panisin! Ja Pyristä kanssa (en kato dissaa onnittelijoita, Pus!).
Rouva Pupu kirjoitti: Ja Pyristä kanssa
Toki. En pistäis ollenkaan pahakseni! Nämä on niitä hetkiä kun toivois kaksinnaimisen olevan laillista. Ois niinQ vaimo ja aviomies.Lolita kirjoitti: Entä mua? Mä sentään menisin sun kaa naimisiin, jos meillä ei olis miehiä!