Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:No, eiköhän karalahti pidä siitä huolen, että kärppien joukkuehenki on totaalisen hukassa.
Tällä vinkumisella ilmeisesti tarkoitat että Jere ratkee ryyppäämään. Muutoin en tajua kuinka yksi sm-liigan arvostetuimmista pakeista voisi heikentää joukkoehenkeä.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vihtahousu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mua hyväkskäytetään.
Ei tullut missään vaiheessa mieleen että tuommoiseen vetoon vois olla "koira haudattuna".
Ei, en kato opi kerrasta tai kymmenestä. Mut pistin kyl miehen ostamaan uuteen kotiin uuden karhean tiskikoneen. Immonenhan on kallein pelaaja liigassa koskaan, jostain osu silmään, mistä ne repi rahat siihen? Huuh.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti:
masa kirjoitti:No, eiköhän karalahti pidä siitä huolen, että kärppien joukkuehenki on totaalisen hukassa.
Tällä vinkumisella ilmeisesti tarkoitat että Jere ratkee ryyppäämään. Muutoin en tajua kuinka yksi sm-liigan arvostetuimmista pakeista voisi heikentää joukkoehenkeä.
Pidä vinkumisvittuilut vaan itselläsi. Karalahti on ollut liigan arvostetutimpia paketteja hyvinä aikoinaan. Tällä hetkellä karalahti on alikuntoinen toipuva alkoholisti joka on aina myöhässä taklaustilanteessa. Viimekertainen 5+20 sen taas osoitti.

Jere voi olla keväällä hyvässä iskussa, mutta tällä hetkellä kaukana siitä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Itse paNtavuus huudettu, nuuh!
Geetzu

masa kirjoitti:Jere voi olla keväällä hyvässä iskussa, mutta tällä hetkellä kaukana siitä.
Mä luulen et se onkin. Täällä Helsingissä ei tajuttu muuttaa ruokavaliota ja maalla osataan sekin paremmin, nehän hioo siitä ihan dimangin ku on niiiiin ammattilaista hiojaa että.
Vihtahousu

masa kirjoitti:Tällä hetkellä karalahti on alikuntoinen toipuva alkoholisti joka on aina myöhässä taklaustilanteessa. Viimekertainen 5+20 sen taas osoitti.
Jere voi olla keväällä hyvässä iskussa, mutta tällä hetkellä kaukana siitä.
Se taklaus nyt oli pienehkö ylilyönti Jereltä ja Rönni tapansa mukaan "paskoi housuihinsa", kun näki verta kentällä. Kurinpitäjäkään ei nähnyt aihetta antaa lisää pelikieltoa tilanteesta. Jere taklaa matseissaan aina pari näyttävää pommia että vastustajan puntit tutisisi vähäsen seuraavassa tilanteessa.

Keväällä sit nähdään missä kuosissa mies on.
William Somerset

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Pyry-Matias kirjoitti:Olen itse tutustunut vasta tamperelaisten kokoonpanoihin. G:n nimetön nippu tuskin taistelee kuin pleijaripaikasta. Mutta veljelle juuri eilen hehkutin, että Johansson EI MAHDU ykköskenttään, jossa ovat Nyhve ja Karppanen. Kiskis. Keskellähän häärii Widgren, jota pidän erittäin taitavana ja älykkäänä syöttökoneena. Ei paha troikka 8) ...tietysti ketjukoostumukset voivat vielä muuttua paljonkin, ja Bassohan muuttaa niitä pelin sisälläkin usein.
Nyhve ei tunnu oikein arvostavan muita kuin vanhaa kamuaan Mattilaa. Pitkävetoa päälle kuinka kauan kestää ennen kuin Mattila pomppaa penkin takaa takas kaukaloon. Pelillisesti kaverilla on nimittäin vielä annettavaa (ainakin sen perusteella mihin viime kaudella jäi).
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Talvitakki ja longjonesit, mut silti tuli vilu. Smak! Siniset jyräsivät tehdaspojat ansaitusti ja viihdyttävän esityksen jälkeen 2-1. Seitsemän pinnaa riittää mestaruuteen. Kiskis!
Geetzu

Onneks en lähteny Jyväskylään.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kävin Kärpät-Pelicans - jääkiekko-ottelussa. Muutamia huomiota:
- Karalahti oli ilmeisesti selvinpäin
- cheerleaderit, joilla on suurempi vatsa kuin minulla, eivät ole järin "inspiroivia"
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Matikainen oli kauheen symppis eilises Elämä pelissä -ohjelmas. Ja IFK voitti vihdoinkin. :]
Pyry-Matias

Geetzu kirjoitti:Matikainen oli kauheen symppis eilises Elämä pelissä -ohjelmas. Ja IFK voitti vihdoinkin. :]
Matikainen on fööni. Illalla Hakametsään, niil on uusi hiano videotaulu. Kuvitteles, Ipa-fanina kauden toinen peli ja sekin Tapparan kotimatsi. Kävisitkö itse Jaffassa? ...muijan ja kaverin vuoksi joustan 8)
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pyry-Matias kirjoitti: Kuvitteles, Ipa-fanina kauden toinen peli ja sekin Tapparan kotimatsi.
Älä sitten itke kun tupsukorvat saa turpiinsa rajusti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Pyry-Matias kirjoitti:Kävisitkö itse Jaffassa? ...muijan ja kaverin vuoksi joustan 8)
Mä joustan kans äijän takia joskus. Kunhan pääsen hallin vippiin next. 8)
Pyry-Matias

Geetzu kirjoitti:Mä joustan kans äijän takia joskus. Kunhan pääsen hallin vippiin next. 8)
Mua ärsyttää kaikki aitiohmiset. Niillä kun on massii ja suhteita "seurata" peliä kiinnostumatta siitä ja aiheuttaa ympärillään kateutta 8) So sick!

EDIT: typo
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 05.10.2007 10:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Bluntly kirjoitti:Älä sitten itke kun tupsukorvat saa turpiinsa rajusti.
Ei pitäis, mut joskus on pakko, kun on möykky.
Geetzu

Pyry-Matias kirjoitti:Mua ärsyttää kaikki aitiohmiset.
Pöh emmä aitiossa katsele, liian ylhäällä makuuni - ei haise miesten hiki! Mut mahattomana nautin mieluusti erätauoilla virvokkeet maksutta. :]
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Voi Marion Jones minkä tempun teit. Olen murtunut.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

masa kirjoitti:Voi Marion Jones minkä tempun teit. Olen murtunut.
Koetit pitää kulissia kasassa, kun hän oli sen kuulamörssärin kanssa? :)
Pyry-Matias

Kauden neljäs henkilökohtainen. Illalla punnitaan Jyppi. Jypin ykkönen kiinnostaa. Säbäavaus on vielä naftaliinissa, polttelis jo aika lailla, mutku ei ole sopinut C/G:n kotipelit agendaan.
Vihtahousu

Toivottavasti Pelicans voittaa tänään, kerroinkin oli aika houkutteleva joten joutui pelaamaan.
Vihtahousu

Voittohan sieltä tuli! Ehkä joku IFK:n hallituksessa pikkuhiljaa heräis ja tekis JOTAIN! Matikainen kun siihen ei pysty... tai pystyy, ostaa pakkipulaa kärsivään joukkoeeseen luultavasti Salmelaisen ja jonkun toisen hyökkääjän. Jatkiksen sivuilta löytyi adressi Föönin erottamiselle, jonka mies näköjään on itsekin allekirjoittanut :D
Geetzu

Repesin... Repeilen muutenkin itkun lomassa iltaisin kun kyttään tekstiteeveeltä (TOSIAAN, EN EDES KUUNTELE ENÄÄ KUN EI PYSTY!) tuloksia. Onkohan siellä oikeasti vaan henkkoht-ongelmia akselilla pelaajat - valmentaja ja nämä meidän amatööripelaajat eivät kykene moisessa tulessa pelaamaan taitojensa edellyttämällä tasolla?

Mua niin vituttaa, että kaikki on aina Matikaisen syytä. Ei sillä, että miehen mokia ois unohdettu mutta joskus vois listata onnistuneet hankinnat, RISKIT ja kaiken plussankin esille.

Sit mua kuumottaa yhä ajatus siitä, että Moberg väistyy, pari muutakin katoaa, Summanen palaa ärjymään... *kiihottuu, herkkä hetki mielikuvituksissa*
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olin eilen pojan toiveesta hänen kanssa Blues-Jokerit katsomassa. Takkiin tuli.

Huomaa vanhenneensa, koska jääkiekkoilijat näyttivät nuorilta pojilta.
Vihtahousu

Geetzu kirjoitti:Mua niin vituttaa, että kaikki on aina Matikaisen syytä. Ei sillä, että miehen mokia ois unohdettu mutta joskus vois listata onnistuneet hankinnat, RISKIT ja kaiken plussankin esille.
Tän ja viime kauden hankintoja onnistuu/epäonnistuu-osastolla:

-Guolla, raato raahattiin IFK:hon riskillä. Viime kauden alun vaikeuksien jälkeen nousi loistoon loppukaudesta, mutta pleijareissa floppasi. Lasketaan kuitenkin vahvistuksiin.

-Murray. Loistohankinta.

-Francis. Lasaretista valmentaja fifty/sixtyllä, vituix meni.

-Eskelinen lasaretista, vituilleen meni. Onneksi tajus laittaa pykälän että pelaamattomuudesta ei tarvitse maksaa ja sopparin voi purkaa ilmaseks. Selkeä miinus.

-Pesonen. Luultavasti hyvä arpa, loukkaantui heti kauden alussa, joten auki vielä.

-Baxter. Scouttaaminen on jätetty ilmeisesti väliin kuten case-Franciksessa. "Kanadalainen koutsi tottakai peluuttaa hyökkäävää rymistelyä..." JA VITUT! Mies murensi heti ekana brändin ja tappoi tunteen. Koska voitotkin puuttuvat, niin ei voi tällä hetkellä laskea vahvistukseksi vaikka pelasti viime kaudesta jäljellä olevan.

-Maalivahtiosasto. Nada. Miinusta ropisee, Janne ei ole voittava veskari.

-Puolustushankinnat: H. Pikkarainen&Cook maustettuna Heikkisellä. Yksikään herroista ei ole tähti tai liideri jota IFK kipeästi tarvitsisi. Muistaakseni Baxter halusi Heikkisen jotain ei pisteitä Matikaiselle tästäkään.

Luttista en laske Matikaisen aikaansaannokseksi jos paluumuuttaja haluaa palata vanhaan jengiinsä, Salmelainenkin ilmoitti tulevansa IFK:hon jos ei saa sopparia rapakon taakse.