Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:...ja tämähän on vitutusketju.
Mutku nykypäivänä vitutus ei ole enää mitään. Täytyy olla katatonista psykoosia ja neoroottista kriisiä.
Ääh, noi on liian hankalii. Reipas vitutus pelastaa päivän ihan eri tavalla.
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:...ja tämähän on vitutusketju.
Mutku nykypäivänä vitutus ei ole enää mitään. Täytyy olla katatonista psykoosia ja neoroottista kriisiä.
Ääh, noi on liian hankalii. Reipas vitutus pelastaa päivän ihan eri tavalla.
Mut sit ei saa esittää, et ois niinku ihan pikseleinä. Ei saa liioitella, muuten kohta kukaan ei usko jos sun avaruusalus menee rikki.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Mutku nykypäivänä vitutus ei ole enää mitään. Täytyy olla katatonista psykoosia ja neoroottista kriisiä.
Ääh, noi on liian hankalii. Reipas vitutus pelastaa päivän ihan eri tavalla.
Mut sit ei saa esittää, et ois niinku ihan pikseleinä. Ei saa liioitella, muuten kohta kukaan ei usko jos sun avaruusalus menee rikki.
Vaikutinksmä sillon ihan pikseliseltä, ku mä ulisin täällä tappavani sen, joka keksi keksit? Voin nyt kertoo, etten ollu. Ja avaruusaluski toimii toistaseks.
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti: Vaikutinksmä sillon ihan pikseliseltä, ku mä ulisin täällä tappavani sen, joka keksi keksit? Voin nyt kertoo, etten ollu. Ja avaruusaluski toimii toistaseks.
Hyväplus. Toi oli niinku yleisesti. Et tosihätä odottaa tjsp.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nälkä, täysin yksin töissä, tietous siitä että viikonloppu on töitä (ei pääse ulos tai mihinkään, ja tottakai KAIKKI on nyt liikkeellä...), päätä kivistää.

Tupakkalakko taas käynnissä, kaikki vituttaa vielä enemmän. Menkatkin alkamassa, ihanaa. Mä olen just se tyyppi kehen et halua törmätä just nyt, tai koskaan :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:ärrinmurrin
H.... H... :roll:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Googlebot kirjoitti:Vittyyyy! Eilen unohdin palautusjuomat, tänään puolestaan välipalavoileivän, banaanin ja maidon kotiin kun läksin niin kiireellä töihin! Eiiiiih! Illalla olisi kuitenkin reippailua tiedossa yhteensä 3,5h, joten jotain pitäisi saada naamariin ennen sitä! Muuten näännyn ja kuolen!

Taidan olla pakotettu koukkaamaan kodin kautta ennen harrastuksia! Toooodellla ärsyttävää, koska koti on paljon kauempana kuin harrastuspaikka, ja bensa sekä aikani ovat kalliita! Voiko ihmistä enää pahemmin koetella?!?

:tiistai: :hood: :9mm: :axe: :maanantai: :buuuu: :grr: :kina: :matsi: :kele:
Joo voi vittu. Kun ei työn ja harrastuspaikan välissäkään ole yhtäkään vitun kauppa, ravitsemusliikettä, pikaruokapaikkaa saatikka biojäteastiaa mistä voisi leivän, banaanin ja maidon poimia muutamalla hassulla eurolla mukaansa. Ja vittu vaikka niin tekisi niin nuo kotona olevat olisivat huomenna päivän vanhempia eikä niitä voi tietenkään silloin nauttia.

On se perseestä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti: Niin, enkä halua enkä voi mennä salille tällä perssutitukalla, jota ei saa edes kiinni, joten loppuviikon urheilut on harjoitettava kotona tai lenkkipolulla.
Lisää lippis shoppailulistalle, jos et vielä omista semmosta :)
Hyvä pelastaja salilla!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Niin, enkä halua enkä voi mennä salille tällä perssutitukalla, jota ei saa edes kiinni, joten loppuviikon urheilut on harjoitettava kotona tai lenkkipolulla.
Lisää lippis shoppailulistalle, jos sitä ei vielä ole. :)
Hyvä pelastaja salilla!!
Niin tai huivi. NIIII, tai sit übersexy hikinauha :D
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Vaikutinksmä sillon ihan pikseliseltä, ku mä ulisin täällä tappavani sen, joka keksi keksit? Voin nyt kertoo, etten ollu. Ja avaruusaluski toimii toistaseks.
Hyväplus. Toi oli niinku yleisesti. Et tosihätä odottaa tjsp.
Nii oli, mä kirjotin kaikkien tähän ketjuun postanneitten nimis, paitsi Googlebotin. Ja niitten, joitten avaruusalus o paskana.
Mulli75

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Suvinen kirjoitti:Ja ai niin! Ai niin!!! Sain myös parkkisakon eilen, 3 minuuttia autolta poistumisen jälkeen ja 8 minuuttia ennen maksullisen parkkiajan päättymistä. Ei naurattanut, taaskaan.
On se kumma miten kaikki paska ja epäonni voi kanavoitua yhdelle ihmiselle samaan aikaan.
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Mulli75 kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ja ai niin! Ai niin!!! Sain myös parkkisakon eilen, 3 minuuttia autolta poistumisen jälkeen ja 8 minuuttia ennen maksullisen parkkiajan päättymistä. Ei naurattanut, taaskaan.
On se kumma miten kaikki paska ja epäonni voi kanavoitua yhdelle ihmiselle samaan aikaan.
Jeah ja omat ratkaisuthan ei vaikuta mihinkään.

ps. Kannattaa opetella parkkeeraamaan sääntöjen mukaan.
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti:Silmät, saatana!
Sain sitten eiliseksi peruutusajan silmälääkärille ja hain toisen mielipiteen. Tämä ei onneksi kannattanut kaksien lasien ratkaisua, vaan määräsi uudet tavalliset lasit (-10,75 ja hajataitteisuuskorjauksia pienelle kylälle!) ja sanoi kyllä, ettei hänkään ole ihan erikoisasiantuntija tämmösiin juttuihin, mutta näillä vois kokeilla. Ja jos nytkin on lukeminen ja työ- ja opiskeluelämä vaikeita, niin sitten jollekin yliopiston erikoisasiantuntijatyypille, jonka yksityisvastaanotolle on kuulemma kyllä myös melkoinen jono. (Ja varmaan myös hintaa enemmän kuin tuon eilisen yheksänkymppiä.)
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Kaveri on valittanut kohta 3 vuotta, että ei uskalla mennä AIDS-testeihin, koska pelkää kuollakseen, että hänellä on hi-virus. Olen ehdottanut hänelle hautapaikan ostamista ja yllätys yllätys testejä. Tänään meni hermot kuunneltuani 2h samaa valitusta ja kysyin, että meneekö hän testeihin jos minä menen? Hän sanoi, että menee. Sitten hän sanoi, että saattaa kuitenkin joutua paniikkiin ja perua. Sanoin, että jos minä menen testeihin ilman syytä ja hän peruu koska ei uskalla, niin otan itselleni vapauden olla koskaan enää kuuntelematta kaverini valitusta asiasta. Nyt aavistuksen vituttaa, että menen neulan alle ilman oikeaa syytä. Toisaalta kerran se vain kirpaisee ja pääsenpähän eroon kaverin valituksesta. Välillä ihmettelen miten idiootteja kavereita minulla oikein onkaan *huokaus*
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Savannah kirjoitti:Kaveri on valittanut kohta 3 vuotta, että ei uskalla mennä AIDS-testeihin, koska pelkää kuollakseen, että hänellä on hi-virus. Olen ehdottanut hänelle hautapaikan ostamista ja yllätys yllätys testejä. Tänään meni hermot kuunneltuani 2h samaa valitusta ja kysyin, että meneekö hän testeihin jos minä menen? Hän sanoi, että menee. Sitten hän sanoi, että saattaa kuitenkin joutua paniikkiin ja perua. Sanoin, että jos minä menen testeihin ilman syytä ja hän peruu koska ei uskalla, niin otan itselleni vapauden olla koskaan enää kuuntelematta kaverini valitusta asiasta. Nyt aavistuksen vituttaa, että menen neulan alle ilman oikeaa syytä. Toisaalta kerran se vain kirpaisee ja pääsenpähän eroon kaverin valituksesta. Välillä ihmettelen miten idiootteja kavereita minulla oikein onkaan *huokaus*
Muistakaa seuraavan Kitinä Forum Awards -gaalan yhteydessä: Savannahille Vuoden uhrautuva ystävä -palkinto! :roll:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Aito_Johanna kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kaveri on valittanut kohta 3 vuotta, että ei uskalla mennä AIDS-testeihin, koska pelkää kuollakseen, että hänellä on hi-virus. Olen ehdottanut hänelle hautapaikan ostamista ja yllätys yllätys testejä. Tänään meni hermot kuunneltuani 2h samaa valitusta ja kysyin, että meneekö hän testeihin jos minä menen? Hän sanoi, että menee. Sitten hän sanoi, että saattaa kuitenkin joutua paniikkiin ja perua. Sanoin, että jos minä menen testeihin ilman syytä ja hän peruu koska ei uskalla, niin otan itselleni vapauden olla koskaan enää kuuntelematta kaverini valitusta asiasta. Nyt aavistuksen vituttaa, että menen neulan alle ilman oikeaa syytä. Toisaalta kerran se vain kirpaisee ja pääsenpähän eroon kaverin valituksesta. Välillä ihmettelen miten idiootteja kavereita minulla oikein onkaan *huokaus*
Muistakaa seuraavan Kitinä Forum Awards -gaalan yhteydessä: Savannahille Vuoden uhrautuva ystävä -palkinto! :roll:
No jos tolla saat ihmisen testeihin niin hyvä. idioottihan se on. On paljon helpompaa tietää miten asiat on kuin elää ikuisessa epävarmuudessa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Aito_Johanna kirjoitti: Muistakaa seuraavan Kitinä Forum Awards -gaalan yhteydessä: Savannahille Vuoden uhrautuva ystävä -palkinto! :roll:
Taitaisi mennä väärään osoitteeseen, koska yhtä paljon ne kaverit minuakin auttavat, jos kaipaan apua. Tosin mikäli palkintona on rahaa tai lomamatkoja niin pistäkää vain tulemaan.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Yleispätevä kokovartalovitutus. Onks tähän lääkettä? :evil:
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss kirjoitti:Yleispätevä kokovartalovitutus. Onks tähän lääkettä? :evil:
Nyrkkeilysäkki. Ensi hätään.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Makuuhuoneen digiboxi on näemmä sanonut sopimuksen irti. Voi villu. No, ehkä nyt on hyvä syy ostaa se tallentava digihärpäke tähänkin talouteen...
Elukka

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No nyt vituttaa. Koska eMäntä tarvitsi autoa neuvolareissuun tänään, joutui allekirjoittanut talsimaan synkeimmässä aamuöisessä sysipimeydessä ja perkeleellisessä syysmyrskyssä kolme kilsaa bussipysäkille. Elämyksen kruunasi vielä Stadinkin päässä raivonnut syysmonsuuni, joka kasteli kaiken luuydintä myöten.
Ihme on, jos en saa jotain pirullista tappajaflunssaa tuon jälkeen.
Mieliala on sitä luokkaa, että seuraava vastoinkäyminen aiheuttaa joukkomurhia. :maanantai:
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Kiristää hermoja. Kaveri muutti eilen ja jo tänään ottaa päähän vaikka se siivoaa tiskaa ja sanoo olevansa kotiorjani niin silti tekee mieli avautua koko ajan hänelle tilanteesta. Voihan vi**u!
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Kiristää hermoja. Kaveri muutti eilen ja jo tänään ottaa päähän vaikka se siivoaa tiskaa ja sanoo olevansa kotiorjani niin silti tekee mieli avautua koko ajan hänelle tilanteesta. Voihan vi**u!
Tekis mieli sanoa, että mitä mä sanoin. :roll:
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kiristää hermoja. Kaveri muutti eilen ja jo tänään ottaa päähän vaikka se siivoaa tiskaa ja sanoo olevansa kotiorjani niin silti tekee mieli avautua koko ajan hänelle tilanteesta. Voihan vi**u!
Tekis mieli sanoa, että mitä mä sanoin. :roll:
Onneksi et sano niin ei tarvitse tehdä sinustakin rukkasia :evil:
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Onneksi et sano niin ei tarvitse tehdä sinustakin rukkasia.
Melko uhrilammasmeininki ja vajaassa vuorokaudessa. Asiallista.
Vastaa Viestiin