Oih!! Tää on just sitä anna hyvän kiertää-mentaliteettiä! Oot mun hero(iini)William Somerset kirjoitti:Päätin muuten lahjoittaa kaurasäkin sitä enemmän tarvitsevalle mummolleni. Luovun aarteestani. Snif!

Oih!! Tää on just sitä anna hyvän kiertää-mentaliteettiä! Oot mun hero(iini)William Somerset kirjoitti:Päätin muuten lahjoittaa kaurasäkin sitä enemmän tarvitsevalle mummolleni. Luovun aarteestani. Snif!
Kuningasajatus palstan sinkuille. Kun näette seuraavan kerran kaupungilla mukavan näköisen (eli ns. pantavan näköisen) naisen lyökää häntä.ninnithequeen kirjoitti:Samaa oon miettinyt. Mutta onhan kaikki roistot elokuvissakin ah, niin ihania. Tai jotain.Mulli75 kirjoitti:E varmaan ollut se poliisisurmaaja Steen Christenseninkään suomalainen vaimo mikään välkky. Mikä hitto tommoisissa roistoissa viehättää.
Äh, toi "roistot on niin sexyi" -kikka on niitä, jotka toimivat kaikille muille paitsi juuri sinulle.PerttiMakimaa kirjoitti:Kuningasajatus palstan sinkuille. Kun näette seuraavan kerran kaupungilla mukavan näköisen (eli ns. pantavan näköisen) naisen lyökää häntä.ninnithequeen kirjoitti:Samaa oon miettinyt. Mutta onhan kaikki roistot elokuvissakin ah, niin ihania. Tai jotain.Mulli75 kirjoitti:E varmaan ollut se poliisisurmaaja Steen Christenseninkään suomalainen vaimo mikään välkky. Mikä hitto tommoisissa roistoissa viehättää.
Vaihtoehtoina pienet poliisin nuhtelut tai sairaan ihaileva ihmissuhde.
Muistakaa käyttäytyä uhkaavasti.
Olenko ainut, jolla kävi mielessä että nyt SE Tolonen on löytynyt.nowaysis kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1441622
No SEhän se onkin! Vois vähän rauhottua kyllä munkin mielestä.PerttiMakimaa kirjoitti:Olenko ainut, jolla kävi mielessä että nyt SE Tolonen on löytynyt.nowaysis kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1441622
Mietin tätä jo silloin kun näin uutisen ensimmäisen kerran.
Narc?William Somerset kirjoitti:My heroineBettyB. kirjoitti:
Dave&tytöt...siis tytöt, olkaahan tarkkana, ainakaan minun palstamuisti ei ole tarpeeksi lyhyt tähänEnttu kirjoitti:nyt on taas vaihteeksi pää vaihtanut väriä,punertavanruskeaa tjtnsp ...
vois myöhemmin tänään lisätä kuvan tästä ...
Didn't miss the pointnowaysis kirjoitti:kummastahan päästä nyt on kyse?
No jos kyse oli punertavanruskeasta värjäyksestä, on kai selvää mitä päätä enttu värjäsi luonnollisin keinoin?nowaysis kirjoitti:kummastahan päästä nyt on kyse?
Jokseenkin samoilla linjoilla mentiin. Pari tuntia jotain töiden näköistä, loppupäivä meni syödessä, juodessa, lukiessa ja musiikkia kuunnellessa.Bliss kirjoitti:Mulla ei ole minkäänlaisia töitä tälle päivälle