Talvirenkaat alla, antaa pakkasen nipistellä nenää

Joojoo, meen koisiin
Mä jo vähän ihmettelinkin mihin sä oot hävinnyt.1108 kirjoitti:Mua särkee... Selkä huutaa hoosiannaa ja kumpikin olkanivel tu8ntuu kanittavan vastaan ja huolella. Mun paikat niin sanotusti hajoaa. Tätäkö se on olla kolmekymppinen?
Pillu, vielä 2 päivää ja työmaa on luovutettu ja saan vaihtaa haalarit kauluspaitaan ja palata normirytmiin. Vitutus alkaa olemaan tosin sitä luokkaa että mielessä pyörii liittyminen Dark sideen ja totaalinen kaaos.
*avaudututtaa*
Perkele paskattaakin vielä...
Eihän sitä koskaan tiedäSavannah kirjoitti:Pitäisi lähteä treffeille. Eipä pahemmin inspiroisi, mutta kai se on pakko antaa mahdollisuus. En kyllä ymmärrä miksi kukaan haluaa viedä ulos syömään henkilöä, joka sanoo ettei ole kiinnostunut. Tiedän, että mielipiteeni ei tule muuttumaan ja sanoin kyseiselle miehelle, että hän tuhlaa vain aikaansa, mutta ei se uso.
Kyllä sen tietääninnithequeen kirjoitti: Eihän sitä koskaan tiedä
Niin ja mitä vaan ilmaisesta ateriasta
Sano että asut nykyisin miehen kanssa. Vai oliko tämä se sama?Savannah kirjoitti:Pitäisi lähteä treffeille. Eipä pahemmin inspiroisi, mutta kai se on pakko antaa mahdollisuus. En kyllä ymmärrä miksi kukaan haluaa viedä ulos syömään henkilöä, joka sanoo ettei ole kiinnostunut. Tiedän, että mielipiteeni ei tule muuttumaan ja sanoin kyseiselle miehelle, että hän tuhlaa vain aikaansa, mutta ei se uso.
Hei, mä rakastuin mieheeni ensisilmäyksellä, koska se lauloi niin hyvin karaokea. Köh. Ei se niiiiin hyvä kuitenkaan ole.Savannah kirjoitti:Kyllä sen tietää![]()
Ilmaisen aterian hinnaksi tulee kädenvääntöä sosiaalispoliittisista asioista ja juuri nyt on sellainen tunne, että söisin paljon mieluummin vähän mysliä ihan yksikseni. Miesparka
Se tekosyy muutti jo pois. Kyseinen mies tietää, että olen ns.vapaa niin sen takia ei oikein taida auttaa valehtelut. Voisin mennä ihan hyvin syömään tai kahville kavereina, mutta kyseinen herra ei oikein vaikuta olevan kaverimielellä liikenteessäGooglebot kirjoitti: Sano että asut nykyisin miehen kanssa. Vai oliko tämä se sama?
12-14 tuntista päivää taottu viimeset kaksi viikkoa, ei kiinnosta nörtteillä sen päälle.ninnithequeen kirjoitti:Mä jo vähän ihmettelinkin mihin sä oot hävinnyt.
Koit jaksaa.1108 kirjoitti:12-14 tuntista päivää taottu viimeset kaksi viikkoa, ei kiinnosta nörtteillä sen päälle.ninnithequeen kirjoitti:Mä jo vähän ihmettelinkin mihin sä oot hävinnyt.
Julkisivusaneeraus on kato kausihommaa.ninnithequeen kirjoitti:Koit jaksaa.
Muah! Otetaan sille. Mulla huomenna klo 5 töitä.1108 kirjoitti:Taidan vetää kännit. On sitä krapulassa tehty töitä ennenkin!
EDIT: Lolita, vaimo on töissä ja antoi luvan.