Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?
Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?
Valkoiset housut, valkoinen paita, valko-piNkki "rantsumekko", mustat niitti santsut ja mätsäävä käsilaukku. Töihin -->
Valkoinen oloasu, ihanan pehmeää matskua ja muutenkin yberhåt. Niistä meni kuminauha poks, nyt on rekkamies olo = housut roikkuu ja persvako vilkkaa. Not håt.
Valkoiset, galleriassakin esitellyt, pitsiset hotpantsit
Valkoiset push up-gossardit
Mustat, erittäin korkeakorkoiset ja teräväkärkiset nahkasaappaat
Vaaleahko, turkoosi, polvimittainen hame
Musta halterneck-toppi
Musta, lyhyt, tyköistuva, yhdella hakasella rinnan alta "napitettava" jakku.
Enää nuttura ja karttakeppi puuttuu!
Valkoiset push up-gossardit
Vaaleahko, turkoosi, polvimittainen hame
Musta halterneck-toppi
Musta, lyhyt, tyköistuva, yhdella hakasella rinnan alta "napitettava" jakku.
Enää nuttura ja karttakeppi puuttuu!
Nooh, nyt tuli sitä kauan kaivattua erotiikkaa. Nainen, sä olet tyylikäs! Laitan huomenna tappokorot päälle, ihan sun kunniaksi.BettyB. kirjoitti: Enää nuttura ja karttakeppi puuttuu!
Rouva Pupu kirjoitti: Nainen, sä olet tyylikäs!

Lupaan raportoida myös huomenna, sillä on ihan pakko vähän panostaa. Mulla on nimittäin iltapäivästä (työ-)treffit kahden palomiehen kanssa
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
*kiihottuu*BettyB. kirjoitti:
Jopas työpäivä meni nopeesti. Kohta kotia. Kumma olo, periaatteessa kaikki aika hyvin mut silti aika tylsää.
Mutta mitäs sulla on päällä?Vihtahousu kirjoitti:Jopas työpäivä meni nopeesti. Kohta kotia. Kumma olo, periaatteessa kaikki aika hyvin mut silti aika tylsää.
Joo, ihQ <3BettyB. kirjoitti: Lupaan raportoida myös huomenna, sillä on ihan pakko vähän panostaa. Mulla on nimittäin iltapäivästä (työ-)treffit kahden palomiehen kanssa
Mulla on vaatetusongelma. Olen tunnettu siitä, että mulla on joka päivä täysin erilaiset vaatteet, ei edes laukku ole kahta päivää samanlainen peräjälkeen *paineita*
Pitää välttää ylipukeutumista. Laitanko huomenna ruskean liituraita puvun, jollain coolilla topilla. Mustat nahkasaappaat 10 centin koroilla. Soon kyllä ikävä, että saappaan soljet peittyy housuihin, aina ei voi voittaa. Täällä on sen verran kylmä, jotta pitää laittaa joku musta tai valkoinen villakangastakki. Hmm, molemmat sopii.
Tai
Mustat suorat housut, ruskea pitkä neulepaita vyöllä ja jollain coolilla topilla ja mustat mokkaiset nyörisaappaat vain 8 centin koroilla.
Pätsi, kummat?
Mutta, mitä sun päällä on?William Somerset kirjoitti:Ootte te, te ootte
SJP, tykkäät dominaleikeistä?
Jooh, tuli väärään ketjuun. Voin tokia sanoa kaikkien naisten kauhuksi että mulla oli TAASKIN sandaalit ja sukat½!!"!§1 OMG WTF?SaintJohnPerse kirjoitti:Mutta mitäs sulla on päällä?Vihtahousu kirjoitti:Jopas työpäivä meni nopeesti. Kohta kotia. Kumma olo, periaatteessa kaikki aika hyvin mut silti aika tylsää.
Hmmm... riippuu minne oot menossa. Jos ylipukeutumista pitää välttää, ni toi paita-neule-yhdistelmä on parempi. Eiks ne kymmensenttiset saappaat sopis tohonki settiin? Mustat saappaat, mustat housut?Rouva Pupu kirjoitti:Mulla on vaatetusongelma.
Sopis joo, mutta ne on hiukan liian leveät niiden solkien takia noiden housujen lahkeisiin.BettyB. kirjoitti:Eiks ne kymmensenttiset saappaat sopis tohonki settiin? Mustat saappaat, mustat housut?
OMG. Dumis Sillä silmällä ohjelmaan!1Vihtahousu kirjoitti: Jooh, tuli väärään ketjuun. Voin tokia sanoa kaikkien naisten kauhuksi että mulla oli TAASKIN sandaalit ja sukat½!!"!§1 OMG WTF?
Paha, paha, paha. Saat kyllä nyt mun luvalla ostaa parit kengät lisää. Sellaset tosi korkeet ja soljettomatRouva Pupu kirjoitti:Sopis joo, mutta ne on hiukan liian leveät niiden solkien takia noiden housujen lahkeisiin.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Toivottavasti mies ei lue tätäBettyB. kirjoitti: Paha, paha, paha. Saat kyllä nyt mun luvalla ostaa parit kengät lisää. Sellaset tosi korkeet ja soljettomat

Nyt:Rouva Pupu kirjoitti:Mutta, mitä sun päällä on?
Valkoiset tiukat bokserit
Valkoiset sukat
Valkoiset farkut
Valkoiset nahkkengät
Valkoinen pitkähihainen tiukka paita
Vaaleanpunainen t-paita (pitkähihaisen päällä) jossa harmaata ruutukuviota edessä
Kohta:
Mustat pyötäilyshortsit
Mustat (mitälie special -kangasta) välihousut
Mustat sukat
Mustat ulkoilupuvun housut (Halti)
Musta (mitälie special -kangasta) aluspaita
Musta (mitälie special -kangasta) paita
Kirkkaan keltainen ulkoilutakki (Halti)
Mustat nahkakengät
Viininpunainen kypärä
Oranssit pyöräilylasit (Aqua)
Musta reppu
SJP:tä lainatakseni: "Kiihotuin".William Somerset kirjoitti: Mustat pyöräilyshortsit

Kikkuilenkin koko illan noissa pesemättömissä ihonmyötäisissäni vain ajatellen sinua, naarasleijonani!!Rouva Pupu kirjoitti:SJP:tä lainatakseni: "Kiihotuin".
Aevan yberseksikästä herra iso herra!William Somerset kirjoitti:Kikkuilenkin koko illan noissa pesemättömissä ihonmyötäisissäni vain ajatellen sinua, naarasleijonani!!Rouva Pupu kirjoitti:SJP:tä lainatakseni: "Kiihotuin".
Hankkikaa huone.Rouva Pupu kirjoitti:Aevan yberseksikästä herra iso herra!William Somerset kirjoitti:Kikkuilenkin koko illan noissa pesemättömissä ihonmyötäisissäni vain ajatellen sinua, naarasleijonani!!Rouva Pupu kirjoitti:SJP:tä lainatakseni: "Kiihotuin".
Ja asiaan: Mielestäni Suomessa käytetään aivan liian vähän pitkiä (mustia) nahkasaappaita. On se niin väärin.
Sviitti poreammeella, kiitos! Varaatko meidän puolesta?!1SaintJohnPerse kirjoitti: Hankkikaa huone.
SaintJohnPerse kirjoitti:Ja asiaan: Mielestäni Suomessa käytetään aivan liian vähän pitkiä (mustia) nahkasaappaita. On se niin väärin.

No niin, nyt tulee! Alusvaatteet tänään eriparia, pahoitteluni jo etukäteen.
Mustat hotpantsit, pikkasen pitsiä reunoissa
En-oikein-osaa-kuvailla-minkä-väriset rintsikat, mutta tässä niistä kuva (jaha, väri näemmä latte)
Suklaisen ruskeat, kevyesti kiiltävät/glitteriset, 10 cm korolla ja messinkisillä "rinkuloilla" ja timangeilla koristellut pitkät nahkasaappaat
Suklaisen ruskea, lyhyehkö liituraitahame, edessä rivinapitus
Musta toppi
Musta, pikkiriikkinen neuletakki
Kaulassa ja korvissa kultaa, ranteessa rosteria
Mustat hotpantsit, pikkasen pitsiä reunoissa
En-oikein-osaa-kuvailla-minkä-väriset rintsikat, mutta tässä niistä kuva (jaha, väri näemmä latte)
Suklaisen ruskeat, kevyesti kiiltävät/glitteriset, 10 cm korolla ja messinkisillä "rinkuloilla" ja timangeilla koristellut pitkät nahkasaappaat
Suklaisen ruskea, lyhyehkö liituraitahame, edessä rivinapitus
Musta toppi
Musta, pikkiriikkinen neuletakki
Kaulassa ja korvissa kultaa, ranteessa rosteria