Uuh, haluaisin nähdä noi saapanderit. Nuuh.
Tykitän kuumalla ah sairaan eroottisella vaatetuksellani: Punaiset pitsi håttikset, tissiliivittömät tissit, punainen toppi ja ne valkoiset rekkamies olohousut. I'm too sexy jne.
^^ Tod! Tykitän riman alta... Valkoharmaa Hello Kitty -toppi (ei se enää mahaa peitä mut tissit sentäs) ja mustat lököbyysat. Oon tuhma ja kuljen ilman pikkareita ja sukkia! Paitsi koht ku muksu rupee matkimaan.
Saappaat on kyl kivat, mut pirun pienet tissit kyl ku tollaseen toppiin mahtuu. Ja miksi, oi miksi, posekuvat otetaan aina tollasessa olen-halpa-lutka-kotini-on-hirveä-läävä/nussin-halvassa-hotellihuoneessa -ympäristössä? Vähän nyt panostusta!! Menee hyvä kroppa ihan tärviölle tossa ympäristössä!
Yritän etsiä kuvaa saappaistani. Jos ei löydy, napsin sen teille illalla
Säikähdin jo, että kotibööna on työmatkoillaan alkanut harrastamaan poseilua, eikä ole tuotoksistaan toimittanut minulle kopioita tarkastusta varten, mutta tarvittavat tunnusmerkit puuttuivat.
William Somerset kirjoitti:
Säikähdin jo, että kotibööna on työmatkoillaan alkanut harrastamaan poseilua, eikä ole tuotoksistaan toimittanut minulle kopioita tarkastusta varten, mutta tarvittavat tunnusmerkit puuttuivat.
Saanen sanoa, että sitten sulla on erittäin hyvä ruNkoinen suttura kotona. Namz!
Rouva Pupu kirjoitti:Saanen sanoa, että sitten sulla on erittäin hyvä ruNkoinen suttura kotona. Namz!
Tiedän! Kelpuutan vain parasta. Ehkä kotibööna on vähän vielä riskimpi, mutta pääasia silti, että mä nostan kuitenkin enemmän penkiltä ja voitan painiskabat 6-0. Ja hei, muistan kehua. Tänään aamulla viimeksi annoin seksiä tihkuvaa positiivista palautetta takapuolesta.
William Somerset kirjoitti:
Tiedän! Kelpuutan vain parasta. Ehkä kotibööna on vähän vielä riskimpi, mutta pääasia silti, että mä nostan kuitenkin enemmän penkiltä ja voitan painiskabat 6-0. Ja hei, muistan kehua. Tänään aamulla viimeksi annoin seksiä tihkuvaa positiivista palautetta takapuolesta.
En pysty enää jatkaa kenkieni etsimistä, tuun muuten hulluks. Löysin taas sellasen sivuston että oksat pois. Onneks pääsen tammikuussa jenkkeihin shoppaamaan!
Ps. mulla on vaaleanpunaiset haisaappaat. Oksettaako Beddis, oksettaako??