Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tai jos RL heijastelee kitinää. Mistä tietää, kumpi on RL? :think:
Take the blue pill.
En tarvi vielä.

Kuva
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:on:

Olin eilen Hesessä. 2 mustalaisnaista turkeissaan istuivat syömässä 2:n lapsen kanssa. Jättivät jälkeensä törkeän sotkun.

Harmi etten nähnyt heidän lähtöään. Olisin ystävällisesti huomattanut paikan pelisäännöistä.

Ainoan kerran olen nähnyt vastaavaa kun ruåtsalaisporukka ruokaili amsterdamilaisessa Mäkissä.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Olisin ystävällisesti huomattanut paikan pelisäännöistä.
Jolloin olisit saanut kuulla olevasi rasisti. Ja kovalla äänellä.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olisin ystävällisesti huomattanut paikan pelisäännöistä.
Jolloin olisit saanut kuulla olevasi rasisti. Ja kovalla äänellä.
Meinaatko? Olisi kyllä ollut helppo osoittaa muita pöytiä, jotka eivät olleet vastaavassa kunnossa (kaikki pakkauspaperit ja pahvit ympäriinsä, osa lattialla) muiden asiakkaiden ruokailun jälkeen.
mustanikki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Suvinen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tai jos RL heijastelee kitinää. Mistä tietää, kumpi on RL? :think:
Take the blue pill.
Red Pill on paljon kovempi sana todellisuuteen palaamisessa.
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

blogy/paste

Tilasin tuossa muutama viikko taaksepäin eräästä nettikaupasta Joystickin jonka hinta oli 25 euroa. Maksun suoritin Solo-palvelun kautta tilauksen yhteydessä. Kun noudin pakettia postista, paketti oli saanut turpaansa oikein reippaasti. Jokin oli lävistänyt postipaketin ja paketin sisällä olleen läpinäkyvästä kovasta muovista valmistetun pakkauksen, rikkoen myös tuotteen.

Lähetin viestiä myyjäosapuolelle, ja myyjäosapuoli käski tekemään korvaushakemuksen postille, olihan tuote jo minun omaisuuttani koska se oli maksettu ennakkoon, ja posti sen rikkonut. Näin myös postista käskettiin tehdä kahden eri asiakaspalvelijan osalta. Täytin reklamaation ja korvaushakemuksen, ja lisäsin mukaan kopiot tilikuitista ja jopa kuvan laatikosta selityksineen.

Sain postia postilta. "Olemme käsitelleet korvaushakemuksenne: Valitettavasti emme voi maksaa hakemaanne korvausta postilähetyksen vahingoittumisesta, koska lähetystä ei oltu postitettu pakettina käyttäen erilliskäsiteltävä-lisäpalvelua. Toimitusehtojemme mukaan lähettäjä vastaa siitä, että lähetykset postitetaan asianmukaisesti."

Vittu, ehkä olen sitten tyhmä, mutta minun oikeustajuuni ei mene se, että posti voi käsitellä miten haluaa asiakkaittensa paketteja, ja olla täydellisessä korvausvastuuttomuudessa aiheuttamistaan vahingoista ilman jotain vitun "erilliskäsiteltävä"-lisäpalveluita. Olen antanut itseni ymmärtää, että posti on korvausvelvollinen kuljetuksissa syntyneistä vahingoista aina jos pakkaus on paketoitu asiallisesti. Uuden tiedon valossa näyttää kuitenkin siltä, että posti saa täysin vapaasti rikkoa toisten tavaroita ilman vahingonkorvausvastuuta vedoten johonkin eriskummallisiin toimitusehtoihin ja lisäpalveluihin. Tällaisia toimitusehtojako ihmiset muka allekirjoittavat lähettäessään postia?

Vittu mikä kusipulju. Nyt olen sitten tilanteessa että olen maksanut 25 euroa siitä että saan kotiini matkalla rikottua elektroniikkaa, jota kukaan ei ole valmis korvaamaan koska sitä ei ole merkitty "herkästi rikkoutuvaksi". Tokihan nyt normaalin lähetyksen ja tuotteen täytyy kestää se, että paketti sisältöineen lävistetään jollain rautaputkella?

Vittu, tekisi mieleni paketoida tuon korvauspäätöksen kirjoittaneen ämmän ja allekirjoittaneen korvauspäätösvastaavan äijän päät paketteihin, lävistää ne rautakangella ja kysyä että ei kai päänne vain ole herkästi rikkoutuvia.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Herra Manala kirjoitti: Vittu.
Nojustjooniin. Hyvä tietää tämä.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mua ei kyllä enää vituta, mutta hetki sitten vitutti. Kyseessä oli niinkin typerä asia, kun K-kauppiaan nykyisin niin kovin muodikas keräilytuote, eli saat ostaa jonkun kivan jutun n. puoleen hintaan, kunhan ensin ostat kaupasta tavaraa jollain summalla ja pyydät ostoksista keräilymerkkejä.
No, minä sitten keräilin näitä tarroja ja kun tuli aika lunastaa tuote, oli se kokonaan loppu eikä ollut tietoa, milloin tuotteita taas saapuisi. Ystävällinen kassaneiti kyllä otti ylös yhteystietoni, ja lupasi kauppiaan laittavan minulle tekstiviestin, kunhan tuotteita taas saapuisi. Kului kuukausi jos toinenkin, ja pariin otteeseen kävin jopa kaupassa kyselemässä tuotteiden perään. Sitten n. 4 kk kuluttua sain sisareltani tiedon, että ko. tuotteita oli saapunut kauppaan. Ripeästi sitten lähdin kauppaan lunastamaan tuotettani, mutta yllätykseni oli suuri, kun tuotteita oli kaupassa tarjolla kaikille asiakkaille, ilman näitä keräilymerkkejä. Ja luonnollisesti -50% alennuksella! Olin siis kuluttanut kauppaan n. 150 euroa "turhaan". Kimpaantuneena lähetin kipakan palautteen k-ryhmän nettisivujen kautta, ja tässä saamani vastine:

Arvoisa BettyB,
kiitämme palautteestanne ja olemme todella pahoillamme aiheuttamastamme mielipahasta ja ylimääräisestä vaivannäöstä Tuote-keräilyn suhteen.
Tuote-keräily sujui erittäin huonosti kohdaltamme. Emme saaneet menevintä tavaraa, Tuotesettejä koko keräilyn aikana ja sen vuoksi keräsimme nimiä varauslistaan. Samanaikaisesti opettelimme itse uuden K-marketin toimintatapoja ja opetimme uutta henkilökuntaa. Erittäin virhealtis yhtälö.
Olemme toimittaneet viimeiset Tuotesetit listassa oleville henkilöille syyskuun lopussa. Koska osa asiakkaista oli täydellisen kyllästynyt osallistumaan varauslistalle ja koska emme voineet olettaa että keräilyvihkot ovat tallessa vielä näin pitkän ajan jälkeen keräilyn päättymisestä, päätimme laittaa hyvitykseksi Tuotesetit esille ja vapaaseen myyntiin ilman keräilymerkkejä. Olemme edelleen sitä mieltä, että keräily K-marketissa kannattaa. Tuotesetin osalta tosin asakkaamme eivät saanneet tuotteita kevään ja kesän juhliin. Haluamme tarjota tuotteet edullisiksi joululahjoiksi kompensaatioksi tuotteen puuttumisesta koko keräilyn ajan.
Olen pahoillani, että tämä pahoitti teidän mielenne. Ihmettelin miksi tekstiviesti ei ollut tavoittanut teitä ja syy oli hyvin yksinkertainen: nimenne puuttui listasta. Valitettavasti en tiedä mitä varauksellenne on tapahtunut: olemmeko kirjoittaneet sen väärään paikkaan tms.
En voi muuta kun nöyrästi pahoitella ja ottaa opiksi. Hyvitykseksi haluaisimme lahjoittaa teille valitsemanne väriset Marimekon kylpypyyhkeet (sininen, harmaa tai punainen) koko perheellenne. Pyydän tiedä ilmoittamaan minulle kappalemäärän, niin tuomme kotona ollessanne pyyhkeet osoitteeseen Nollakatu 0.

Parhain terveisin,
Unelma Säleikkö
KTM, kauppiaspuoliso


Että sellasta. Palaute on lahja jne. Nyt vaan täytyy päättää, montako henkeä talouteeni mahtuu...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:Että sellasta. Palaute on lahja jne. Nyt vaan täytyy päättää, montako henkeä talouteeni mahtuu...
Ainakin kaksi, ja punainen kiitos :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

BettyB. kirjoitti: Että sellasta. Palaute on lahja jne. Nyt vaan täytyy päättää, montako henkeä talouteeni mahtuu...
Totta kai kuulut kymmenlapsiseen avarasydämiseen suurperheeseen, jossa ilman muuta luetaan perheenjäseniksi myös tädit, sedät, serkut ja naapurit.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

:evil:
Kissanpenteleet yksissä tuumin repivät riekaleiksi mun Aarteen. Löysin jokunen aika sitten yhden varastolaatikon pohjalta wanhan t-paidan, jonka kanssa on reissattu melko monet paikat.... Ja nyt se on kuollut :cry:
Googlebot

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Kuolemantapaus perhepiirissäni. :cry: Autonavigaattorini ei enää inahtanutkaan tänään! Mikä sille on tullut? Vielä eilen se iloisesti jutteli mulle ja neuvoi tietä, tänään EI MITÄÄN?!? Vihreä ledi kyllä syttyy kun kytkee sen virtalähteeseen, mutta käynnistysnappulasta ei vaan tapahdu mitään.

Toimintasuunnitelma:

- Huomenna etsin ostokuitin ja tarkastan onko siinä vielä takuuta jäljellä. Luultavasti ei, ellei siinä odotusteni vastaisesti ole 2 v takuu.

- Jos takuu on rauennut, avaan sen tarkastaakseni onko sisällä mitään epäilyttävää ja helposti korjattavaa.

- Sitten miettimään mitä tilalle. Uusiko TomTom, vai pitäisikö satsata GPS-kännykkään?

Äääh... Olo on kuin ainoa kännykkä olisi hajonnut.
bedlam

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Googlebot kirjoitti:Kuolemantapaus perhepiirissäni. :cry: Autonavigaattorini ei enää inahtanutkaan tänään!
Osaaks sää nyt lähikauppaan kuitenkin, ettet näläkään kuole?
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Googlebot kirjoitti:Kuolemantapaus perhepiirissäni.
Tomppa saattaa jättää käynnistymättä kokonaan jos muistikortti on vääränmerkkinen/vanha/whatever. Se on melkoisen herkkä niille.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Kuolemantapaus perhepiirissäni
Mun navigaattori syö karttoja. Onko sillä bulimia?
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Mun navigaattori syö karttoja. Onko sillä bulimia?
Oksentaako se myös? Jos ei, sillä on vaan tasapainoton tunne-elämä ja se syö suruunsa, Tunnesyöjä, sano.
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jaha, pomppas vitutuskäyrä jo melkein yli asteikon kun mutsi suunnitteli taas työreissua mökille. Ties kuinka monta "työpäivää" on tehtynä palkkatyön ohella tässä lähiaikoina. Sosiaaliset kontaktit kärsii niin maan vitusti.

Kehityskeskustelut kaakunankin kanssa meni eilen heikosti. Lätkäjengi saa jatkuvasti turpaansa. Budjetti vetää vieläkin pakkasella kesän riennoista.

*itkupotkuraivari*

Piti sulkea samantien pari selainta ettei olis tullut kirjoitettua jotain harkitsematonta. Tarvis nollausta ja omaa aikaa miettiä.
1108

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Kehityskeskustelut kaakunankin kanssa meni eilen heikosti.
Eli ei DD-koon silikoneja?
Googlebot

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

bedlam kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Kuolemantapaus perhepiirissäni. :cry: Autonavigaattorini ei enää inahtanutkaan tänään!
Osaaks sää nyt lähikauppaan kuitenkin, ettet näläkään kuole?
Tykkään että joku juttelee mulle ajaessani autoa kun radiokin on nyt rikki (en ole jaksanut ostaa uutta antennia kun se ruuvattiin irti jo toisen kerran melko lyhyen ajan sisällä, joku ilmeisesti keräilee niitä).

Pitää vielä tarkistaa tuo Manalan vinkki, vaikka eilen kyllä taisin ainakin kerran ottaa muistikortin irti ja takaisin.
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Googlebot kirjoitti:Pitää vielä tarkistaa tuo Manalan vinkki, vaikka eilen kyllä taisin ainakin kerran ottaa muistikortin irti ja takaisin.
Kokeile SD-kortilta backupin ottamista koneelle, formatoi muistikortti ja työnnä takaisin. Saattaa auttaa. Tai kokeile nyt käynnistyykö se ylipäätään muistikortti ulkona lainkaan näyttämään "aseta muistikortti" -kuvaa. Jos ei, niin sitten se lienee oikeasti rikki. Virheellinen muistikortti laitteen sisällä sen sijaan saattaa aiheuttaa totaalisen mykistymisen.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:Oksentaako se myös? Jos ei, sillä on vaan tasapainoton tunne-elämä ja se syö suruunsa, Tunnesyöjä, sano.
Joo no ei oksenna. Tarvii viedä takaisin liikkeeseen ja sanoa etten voi pitää sitä kun sillä on liian tasapainoton tunne-elämä :( Sääli, ehdin jo vähän kiintyä.

Edit: Tajusin just et bulimikothan oksentaa nimenomaan salaa kun kukaan ei näe :think:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Keitin itselleni 3 kuppia kahvia töissä. Menin äsken keittiöön kahvihammas kolottaen että JES, saan kupin kuumaa ja pullat päälle. Paskat! Suodatinpussi oli mennyt vinoon, joten kahvi oli läpinäkyvää teetä ja purut lähes koskemattomia :evil: Korjasin erheen ja pistin uuden pannullisen tulemaan. Wittu, olen amatööri.
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Niin. Jäi tuoreeltaan kertomatta, mutta koska vituttaa vieläkin ja tulee vituttamaan noin kuukauden verran, voin kertoa nytkin. Menin perjantaina hakemaan uusia silmälasejani, mutta kun optikko otti ne esille, niin kävikin ilmi, että niissä laseissa oli selkeä särö. Lähetettiin sitten takaisin jonnekin Saksaan, ja nyt edessä on uusi noin kuukauden odotus.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Niin. Jäi tuoreeltaan kertomatta, mutta koska vituttaa vieläkin ja tulee vituttamaan noin kuukauden verran, voin kertoa nytkin. Menin perjantaina hakemaan uusia silmälasejani, mutta kun optikko otti ne esille, niin kävikin ilmi, että niissä laseissa oli selkeä särö. Lähetettiin sitten takaisin jonnekin Saksaan, ja nyt edessä on uusi noin kuukauden odotus.
Kestääkö uusien rillien saaminen tosiaan kuukauden?! En muista, että noin kauan olisin koskaan joutunut odottamaan!
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Kestääkö uusien rillien saaminen tosiaan kuukauden?! En muista, että noin kauan olisin koskaan joutunut odottamaan!
Ei ne taviksille kestäkään, mutta kun mulla on vähän erilaiset ja vaativammin valmistettavat rillit! *pääsipä pätemään*