Voi perse, nyt mä vedän kyllä naisellisen herneen syvälle nenään jos oikeasti uskoit että olen Fåå...NuoriDaavid kirjoitti:Siis rehellisesti: kyllä mä uskoin 80%:sti.

Voi perse, nyt mä vedän kyllä naisellisen herneen syvälle nenään jos oikeasti uskoit että olen Fåå...NuoriDaavid kirjoitti:Siis rehellisesti: kyllä mä uskoin 80%:sti.
kts. ylle. Olen iloinen, että et ole fåå.Zeb kirjoitti:Voi perse, nyt mä vedän kyllä naisellisen herneen syvälle nenään jos oikeasti uskoit että olen Fåå...NuoriDaavid kirjoitti:Siis rehellisesti: kyllä mä uskoin 80%:sti.En usko!
Äh, no sitten mä ilmeisesti vaikutan kilahtelevalta miesvihaajaltaNuoriDaavid kirjoitti:kts. ylle. Olen iloinen, että et ole fåå.
Zeb kirjoitti:Äh, no sitten mä ilmeisesti vaikutan kilahtelevalta miesvihaajaltaNuoriDaavid kirjoitti:kts. ylle. Olen iloinen, että et ole fåå.Teen sittenkin sen kosteasilmäisen exitin tai ehkä vaihdan nikkiä. Niin ja edit: Menen terapiaan!!
Sanonko mennessä sitten, että minulle syntyi netissä trauma ja identiteettikriisi kun minua luultiin kilahtelevan miesvihaajan tuplanikiksi? Korvaako kela tällaisessa tapauksessa?prosessi kirjoitti:Psykoanalyysiä en suosittele. Kestää kuitenkin liian pitkään ja saattaa jopa olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi. Joku kognitiivinen jutska olisi varmaan mielekkäintä.
Siis, mitä?Zeb kirjoitti: Sanonko mennessä sitten, että minulle syntyi netissä trauma ja identiteettikriisi kun minua luultiin kilahtelevan miesvihaajan tuplanikiksi? ?
Sinäkin Brutukseni!huima kirjoitti:Siis, mitä?Zeb kirjoitti: Sanonko mennessä sitten, että minulle syntyi netissä trauma ja identiteettikriisi kun minua luultiin kilahtelevan miesvihaajan tuplanikiksi? ?
Etkö sä olekaan?
Varmasti korvaa, ainakin jos vaihdat netti-sanan kohdalle IRL:in.Zeb kirjoitti:Sanonko mennessä sitten, että minulle syntyi netissä trauma ja identiteettikriisi kun minua luultiin kilahtelevan miesvihaajan tuplanikiksi? Korvaako kela tällaisessa tapauksessa?prosessi kirjoitti:Psykoanalyysiä en suosittele. Kestää kuitenkin liian pitkään ja saattaa jopa olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi. Joku kognitiivinen jutska olisi varmaan mielekkäintä.
Noh, toisaalta: Minusta voisi olla mielenkiintoista puhua itsestäniprosessi kirjoitti:Varmasti korvaa, ainakin jos vaihdat netti-sanan kohdalle IRL:in.
Ja minunkin pitäisi olla huolestunut. Toki omasta maailmankuvastani, joka osin tympeytyy ja tulee rosoisemmaksi, mutta myös siihen mihin maailma menee tällä kehityksellä. Kelaa tarvittaisiin myös StadinAmeeban kohdalla. Mutta Kela ei taida olla erityisen kiinnostunut Arskasta. Arskan tulee tulla henkisestikin toimeen omillaan.Zeb kirjoitti:Sanonko mennessä sitten, että minulle syntyi netissä trauma ja identiteettikriisi kun minua luultiin kilahtelevan miesvihaajan tuplanikiksi? Korvaako kela tällaisessa tapauksessa?prosessi kirjoitti:Psykoanalyysiä en suosittele. Kestää kuitenkin liian pitkään ja saattaa jopa olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi. Joku kognitiivinen jutska olisi varmaan mielekkäintä.
En ole neitsyt.Stadinarska kirjoitti: POIKUUS!! Tule takaisin mun puolesta, mutta hienon Mussukkani kohtelu oli ylimielistä ja hyvin tympeää. Lopeta se, pyydä anteeksi, ja ollaan kavereita taas, JOOKOSTA!! Näin meidän kesken kysyn, oletko vieläkin neitsyt tosiaan?
Poikuus. Älä nyt suutu mustasukkaisuudessasi! Koetan otta tunteesi huomioon jatkossa!Gat kirjoitti:En ole neitsyt.Stadinarska kirjoitti: POIKUUS!! Tule takaisin mun puolesta, mutta hienon Mussukkani kohtelu oli ylimielistä ja hyvin tympeää. Lopeta se, pyydä anteeksi, ja ollaan kavereita taas, JOOKOSTA!! Näin meidän kesken kysyn, oletko vieläkin neitsyt tosiaan?
Ja lakkaa sanomasta Suvista "Mussukaksesi". Nimittäin minäkin (coolimpi kuin sinä) haluaisin rrrrrakastella Suvisen kanssa (öööh.. ehkä "joidenkin" (All the beautiful viherpiipertäjä women) muidenkin kauniiden naisten kaa, mutta Suviselle olisin helppo nakki) , vaikka feikkikuvajutulla ei ollut suoraa tekemistä sen haaveen kanssa.
Onneksi sulla on toi haulikko. Käytä sitä.Suvinen kirjoitti:Kyllä te muut tsiksit saatte olla mulle siis niin kateellisia!!! Kattokaa nyt millaisia kolleja vedän puoleeni!!!
Tavallaan liikkistä, että vertaat meikäläistä noinkin suuren mittakaavan julkkiksiin, mutta eiköhän jokainen ymmärrä, ettei tuo nyt ihan sama asia ole.Homeboy65 kirjoitti:
P.S. Minä EN luovu Nylon Beatin, J.K. Rowlingin ym. kuvista. Vaikka tietysti siten poljenkin näiden naisten oikeuksia.
Suvinen kirjoitti:Kyllä te muut tsiksit saatte olla mulle siis niin kateellisia!!! Kattokaa nyt millaisia kolleja vedän puoleeni!!!
Niin, Mussukka, kiitos, en tosiaan ole pakkasannon asiantuntija koska tyylini perustuu toisen huomioonottamiseen ja arvonantoon mikäli hän sen vähänkin ansaitsee. Mutta en minä mikään tyhmänkiltti oikeasti ole. Koetan ymmärtää toisia varmaan liikaakin. Sinä tiedät, etten toki vitsaile siinä sanomisessani, että olet tosi luonnollisen avoimen tuntuinen aitonainen. Sikäli tietenkin kiinnostava. Mussukka kyllä tietää etten huono kolli olisi tai ole. Senverran itsetuntoa ja itsetietoa nyt toki pitää olla minulla,muuten ei tulisi mittään, hehhe.Suvinen kirjoitti:Selvä, otan tuon torjumisena. Nytkö mun pitäisi siis alkaa kerjäämään huomiota?Gat kirjoitti:Suvinen kirjoitti:Kyllä te muut tsiksit saatte olla mulle siis niin kateellisia!!! Kattokaa nyt millaisia kolleja vedän puoleeni!!!Nyt sää ylppistyt. Pokausraamattujen mukaan mun ja Arskan kaltaisten alfojen kannattaa nyt antaa negaa eli pakkasta. Muuten vaikutamme epätoivoisilta, emmekä machoilta jotka saamme liikaakin kaikilta muiltakin naisilta. Jostain kummasta syystä se tekniikka toimii naisiin..
Sitäpaitsi Arska ei osaa antaa pakkasta; se vaan heiluttaa häntäänsä ja hymyilee. Kaikille. Aina.
Hei älkääs ny mahdottomia. Kyllä tänne mahtuu.Zeb kirjoitti:Äh, no sitten mä ilmeisesti vaikutan kilahtelevalta miesvihaajaltaNuoriDaavid kirjoitti:kts. ylle. Olen iloinen, että et ole fåå.Teen sittenkin sen kosteasilmäisen exitin tai ehkä vaihdan nikkiä. Niin ja edit: Menen terapiaan!!
Mä tätä jo ehdinkin hämmästellä hiljaa mielessäni miten lääketiede on ottahut huimia harppauksia eteenpäin tekemällä Fawkesista kerran kymmeneen viestiin kilahtamattoman keskustelijan.Zeb kirjoitti:Sinäkin Brutukseni!huima kirjoitti:Siis, mitä?Zeb kirjoitti: Sanonko mennessä sitten, että minulle syntyi netissä trauma ja identiteettikriisi kun minua luultiin kilahtelevan miesvihaajan tuplanikiksi? ?
Etkö sä olekaan?![]()
Nyt tarvitsen terapian lisäksi jo mielialalääkkeetkin!
Niin, mä kilahdan vain noin joka 91. viestiin. Lääkitys aika lailla kohdillaan!Herra Manala kirjoitti:Mä tätä jo ehdinkin hämmästellä hiljaa mielessäni miten lääketiede on ottahut huimia harppauksia eteenpäin tekemällä Fawkesista kerran kymmeneen viestiin kilahtamattoman keskustelijan.
No joo.Aito_Johanna kirjoitti:Tavallaan liikkistä, että vertaat meikäläistä noinkin suuren mittakaavan julkkiksiin, mutta eiköhän jokainen ymmärrä, ettei tuo nyt ihan sama asia ole.Homeboy65 kirjoitti:
P.S. Minä EN luovu Nylon Beatin, J.K. Rowlingin ym. kuvista. Vaikka tietysti siten poljenkin näiden naisten oikeuksia.
Kilahdus on siis odotettavissa hyvinkin piakkoin? (9x91=819)Zeb kirjoitti:mä kilahdan vain noin joka 91. viestiin. Lääkitys aika lailla kohdillaan!
Mutkun enhän mä nyt missään kronologisessa järjestyksessä kilahtele, vaan vain silloin kun katson olevan aihetta. Tulee sit yllätyksenä ja kenties jopa sarjana kuten vaikka WTC-tornien sortuminen.Herra Manala kirjoitti:Kilahdus on siis odotettavissa hyvinkin piakkoin? (9x91=819)
Scream, bitch! Make it happen! On kilahtelijoita ja paskanpuhujia.Zeb kirjoitti:Mutkun enhän mä nyt missään kronologisessa järjestyksessä kilahtele, vaan vain silloin kun katson olevan aihetta. Tulee sit yllätyksenä ja kenties jopa sarjana kuten vaikka WTC-tornien sortuminen.Herra Manala kirjoitti:Kilahdus on siis odotettavissa hyvinkin piakkoin? (9x91=819)
Olen jo aiemmin sanonut että olen paskanpuhuja enkä toteuttaja. Koskee sitten varmaan myös noiden kilahduksien toteutusta. Kiitos kuitenkin kannustuksestaHerra Manala kirjoitti:Scream, bitch! Make it happen! On kilahtelijoita ja paskanpuhujia.