Hyppäsi pentele TULIKUUMALLE liedelle noin sekunti sen jälkeen kun olin ottanut paistinpannun siitä pois. Saattaa olla, että ainakin etutassut ovat aika palaneet

Eikö noilla ole mitään itsesuojeluvaistoa.
Just tommosia varten ne varmaan tarviikin ne yhdeksän elämää.Bliss kirjoitti:Eikö noilla ole mitään itsesuojeluvaistoa.
Meijän pikku-Sasha hyppäs kans pentuna kuumalle levylle. Kuulu vaan "MAU!" ja hyppäs pois. Ontui toista etutassuaan puoli tuntia mukasurkeana, ja tarkistin ettei pahemmin palanut. Ei muuten hypännyt siihen liedelle enääBliss kirjoitti:Jaahas... Tää lähtee mitä ilmeisimmin kiikuttamaan kissaa eläinlääkäriin, kunhan saan sen kiinni![]()
Hyppäsi pentele TULIKUUMALLE liedelle noin sekunti sen jälkeen kun olin ottanut paistinpannun siitä pois. Saattaa olla, että ainakin etutassut ovat aika palaneet![]()
Eikö noilla ole mitään itsesuojeluvaistoa.
Voi itku! Pikkusta raukkaa.. Toivottavasti sulla on eläinlääkäriasema lähellä! Kissalle pikaista paranemista <3Bliss kirjoitti: Hyppäsi pentele TULIKUUMALLE liedelle noin sekunti sen jälkeen kun olin ottanut paistinpannun siitä pois. Saattaa olla, että ainakin etutassut ovat aika palaneet![]()
Varmaan sattu, mutta oppipahan. Sashalle ei jääny muuta kuin kammo liesiin. Soita vaikka sinne lekurille ja kysy, tuskin ne anturat kerkes palamaan pahasti, kissa on aika nopea liikkeissään.Bliss kirjoitti:Sain pyydystettyä loikkijan. Ei se ainakaan onnu eikä aristele, kiukuttelee kyllä mulle, taas ikäänkuin olis mun vika. Eläinlääkäriin on vajaa kilometri, mutta en kyllä ole yhtään varma pitääkö meidän mennä.
Ai jai Itä Helsingin olutLutkat.. on vaarassa..Vihtahousu kirjoitti:Ok. Aattelinkin sit ruinata sulta (seuraa oluelle). Kattoo vaan että milloin muutan, ei ehkä ihan heti kun tuli vähän takapakkia, mutta haku on päällä.sipsi kirjoitti:Kuules nyt, susta tulee seksistinen sika vasta jos/kun muutat itä-helsinkiin.Vihtahousu kirjoitti: Nyt sää unohdit että oon miespuolinen ja toki heti ehdottelemassa zeksiä ja kaikkea muuta (kuten aikaisemmin selitit)![]()
![]()
Kuule, ei se imettäminen toimi ehkäisynä, näin ovat huuurjan viisaat lääkärisedät ja tädit sanoneet! Nerooo..prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon. Onneksi ei vielä ole pakko, täysimettää saa kuuteen kuukauteen asti.
Selibaatti toimii.Niba kirjoitti:Kuule, ei se imettäminen toimi ehkäisynä, näin ovat huuurjan viisaat lääkärisedät ja tädit sanoneet! Nerooo..prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon. Onneksi ei vielä ole pakko, täysimettää saa kuuteen kuukauteen asti.
Ikenillä porkkanan pureminen kasvattaa varmasti luonnetta. Mukelosta tulee oikea karaistunut super-alfa.prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon.
En taidakaan haluta, että siitä tulee alfa. Haluan että se saa itse päättää minkälainen siitä tulee. Minä keskityn vain käytöstapoihin ja vastaamaan jokaikiseen sen esittämään kysymykseen parhaan taitoni mukaan.Duckzilla kirjoitti:Ikenillä porkkanan pureminen kasvattaa varmasti luonnetta. Mukelosta tulee oikea karaistunut super-alfa.prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon.
Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?prosessi kirjoitti:Haluan että se saa itse päättää minkälainen siitä tulee. Minä keskityn vain käytöstapoihin ja vastaamaan jokaikiseen sen esittämään kysymykseen parhaan taitoni mukaan.
Mahdollisesti jopa kaikki. Tai sitten niihin vastattiin väärin.Duckzilla kirjoitti:Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?prosessi kirjoitti:Haluan että se saa itse päättää minkälainen siitä tulee. Minä keskityn vain käytöstapoihin ja vastaamaan jokaikiseen sen esittämään kysymykseen parhaan taitoni mukaan.
Aikamoinen vastuu vanhemmalla sitten. Vaan onko pienen lapsen kysymyksiin niin vaikea vastata?prosessi kirjoitti:Mahdollisesti jopa kaikki. Tai sitten niihin vastattiin väärin.Duckzilla kirjoitti:Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?
Se toimii jos tykkää selibaatista.prosessi kirjoitti:Selibaatti toimii.Niba kirjoitti:Kuule, ei se imettäminen toimi ehkäisynä, näin ovat huuurjan viisaat lääkärisedät ja tädit sanoneet! Nerooo..prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon. Onneksi ei vielä ole pakko, täysimettää saa kuuteen kuukauteen asti.
Isä=muusikko keikalla aina eikä pojan kanssa, isän vika!Duckzilla kirjoitti:Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?prosessi kirjoitti:Haluan että se saa itse päättää minkälainen siitä tulee. Minä keskityn vain käytöstapoihin ja vastaamaan jokaikiseen sen esittämään kysymykseen parhaan taitoni mukaan.
Vaikeampi niihin on vastata kuin aikuisten kysymyksiin. Lapset kun eivät välitä, että minkälaisen kuvan heistä joku tietty kysymys antaa.Duckzilla kirjoitti:Aikamoinen vastuu vanhemmalla sitten. Vaan onko pienen lapsen kysymyksiin niin vaikea vastata?prosessi kirjoitti:Mahdollisesti jopa kaikki. Tai sitten niihin vastattiin väärin.Duckzilla kirjoitti:Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?
Ja samasta syystä kysyvät tarkentavia kysymyksiä niin kauan että oikeasti ymmärtävät vastauksen. Toisin kuin aikuiset, jotka saattavat valheellisesti ottaa asiantuntevan tajusin kyllä -ilmeen ihan vain luodakseen itsestään vikkelän ja nokkelan vaikutelman.prosessi kirjoitti:Vaikeampi niihin on vastata kuin aikuisten kysymyksiin. Lapset kun eivät välitä, että minkälaisen kuvan heistä joku tietty kysymys antaa.Duckzilla kirjoitti:Aikamoinen vastuu vanhemmalla sitten. Vaan onko pienen lapsen kysymyksiin niin vaikea vastata?prosessi kirjoitti:Mahdollisesti jopa kaikki. Tai sitten niihin vastattiin väärin.
EveryWoman kirjoitti:Ja samasta syystä kysyvät tarkentavia kysymyksiä niin kauan että oikeasti ymmärtävät vastauksen. Toisin kuin aikuiset, jotka saattavat valheellisesti ottaa asiantuntevan tajusin kyllä -ilmeen ihan vain luodakseen itsestään vikkelän ja nokkelan vaikutelman.prosessi kirjoitti:Vaikeampi niihin on vastata kuin aikuisten kysymyksiin. Lapset kun eivät välitä, että minkälaisen kuvan heistä joku tietty kysymys antaa.Duckzilla kirjoitti:Vaan onko pienen lapsen kysymyksiin niin vaikea vastata?