TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Googlebot

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Dexterissähän alkoi tulla tulla oikein Imperiumin Vastaiskun tasoisia "yllättäviä" juonenkäänteitä. :D "Dexter... *I* am your brother..."
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Atomipommielokuva TV2 klo 23.15

http://www.iltalehti.fi/teevee/?gclid=C ... MAodS0h0HA

(Paikallislehti väittää esitysajan olevan 22.05)
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Onko Dirty Sexy Money hyvä? Alanko seurata?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

"I finally have a case of lupus" - Dr House

:rofl:
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tänään SUNNUNTAI 25.11.
TV1 11.30 Ulkolinja: Jumalan ystävät. (uusinta)
Raivostuttava/masentava dokkari USA:n fundamentalistikristillisyyden mahdista.

13.55: Prisma: Pakkomielteen vanki. (uusinta)
Pakkoneurooseista. On meinaan kokemusta mullakin. Ilmankos ulkoa annetut maagiset dogmit ei minua vakuuta, itse olen kehittänyt hienostuneempia aikoinani :D
Viimeksi muokannut Gat, 25.11.2007 11:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gat kirjoitti:Tänään lauantai 24.11.

Pakkoneurooseista. On meinaan kokemusta mullakin. Ilmankos ulkoa annetut maagiset dogmit ei minua vakuuta, itse olen kehittänyt hienostuneempia aikoinani :D
Oisitkohan sä vähän myöhässä ny.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

bedlam kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tänään sunnuntai 24.11.

Oisitkohan sä vähän myöhässä ny.
VITTU, kopsasin päivän Iltiksen sivun yläreunasta. SUNNUNTAIN ohjelmia nuo, korjaan.
bedlam

Gat kirjoitti:VITTU, kopsasin päivän Iltiksen sivun yläreunasta. SUNNUNTAIN ohjelmia nuo, korjaan.
Okei. Vilkaisinkin tuota Jumaljuttua. Hauskasti tuli tekstitykset ipahasti jäljessä tai edellä, pappi puheli seurakunnalle, jotta "koetatte olla niin uskovaista, mutta kun poistutte kirkosta niin hylkäätte jumalan" ja porukka hymyili ja nyökytti.
Viimeksi muokannut bedlam, 25.11.2007 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Googlebot

Tänään tulee kai se "Tyttö sinä olet läski"-elokuva jota on niin kovin kehuttu. Onko varmasti hyvä? Kannattaako tallentaa digiboksille, ja mahdollisesti jopa katsoa joskus? Olen juuri silloin treeneissä kun se tulee.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:Tänään tulee kai se "Tyttö sinä olet läski"-elokuva jota on niin kovin kehuttu. Onko varmasti hyvä? Kannattaako tallentaa digiboksille, ja mahdollisesti jopa katsoa joskus? Olen juuri silloin treeneissä kun se tulee.
Jos tarkoitat nelosen iltakelaa, niin pätevähän tuo. Minulle tosin riitti ja riittää, että elokuvaa tähdittää Pamela "kävisin" Tola 8)
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

YLE Teema klo 21.00 - Suomirokin sankarit: Wigwam
Lolita
Kitisijä

MTV 3 Fakta klo 18.00 Kalju Piiloon

Tunnin dokkari, jossa yritetään haastatella kaljuuntuneita miehiä (mm. Donald Trump) siitä, miksi piilottelevat kaljuaan ns. lainapeitteen alla. Samalla etsitään extreme comb overia. Loisto.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Googlebot

Lolita kirjoitti:MTV 3 Fakta klo 18.00 Kalju Piiloon

Tunnin dokkari, jossa yritetään haastatella kaljuuntuneita miehiä (mm. Donald Trump) siitä, miksi piilottelevat kaljuaan ns. lainapeitteen alla.
Mihin lopputulokseen dokumentissa päädyttiin?

Minä voisin dokumenttia näkemättäkin laittaa rahani likoon vaihtoehdolle c) eli miehiin kohdistetut suhteettomat ulkonäkövaatimukset. Pitäis olla sitä, tätä ja tota. Urbaanilegendan mukaan jopa Suomesta asti käy Uudessa-Seelannissa asti naisia etsimässä tuuheatukkaisia miehiä lapsen siittämistä varten koska tuuheatukkaisilla miehillä on kuulemma paremmat geenit. Linkki 2

Erityisesti kiinnosti tämä väite:
Kaljuuntuminen heikentää sosiaalista elämää ainoastaan miehillä, naisilla tätä vaikutusta ei havaittu.
”Kaljuuntuneet miehet kokivat, että he jäävät jonkin verran syrjään ja että naiset eivät kiinnostu heistä. Tosin nuorilla miehillä vaikutus on varmasti vähäinen, jos mies muuten on solakka ja lihaksikas”, Hirsso toteaa.
Eli kaljuilla naisilla on vientiä kuten ennenkin, jeps jeps. No joka tapauksessa, olin miettinyt josko ensi kesänä ajaisin leijonanharjani pois ihan vaan kokeeksi, mutta enhän minä kehtoo jos ihmiset alkavat supattaa ja naisten kiinnostus vähenee entisestään.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Googlebot kirjoitti:Eli kaljuilla naisilla on vientiä kuten ennenkin, jeps jeps. No joka tapauksessa, olin miettinyt josko ensi kesänä ajaisin leijonanharjani pois ihan vaan kokeeksi, mutta enhän minä kehtoo jos ihmiset alkavat supattaa ja naisten kiinnostus vähenee entisestään.
Juju taitaakin olla siinä että onko kaljuuntunut ja ottaa siitä helvetisti pulttia joka näkyy miehen Itsevarmuudessa™, vai onko ihan itse ajanut itsensä kaljuksi ja ottanut reNpseän asenteen.

No niin, huomisen 4Dokkari on taas vähintään yhtä tasokas, miehisyyteen liittyvä sekin.
Lolita
Kitisijä

Muistakseni kaikki miehet ohjelmassa kielsivät minkään ongelman olemassa olon, samoin kuin kampauksen ilmeisen kamaluuden. Kaikki olivat jokseenkin tuudittautuneita uskoon, ettei heidän kaljuaan huomaa, ja kaikille asia oli arka. Donald Trump ei suostunut haastateltavaksi.
Sundance Kid

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Näitä tulee ikävä kun Extra loppuu > Extra Live: Venom
Sundance Kid

Loppuvuoden Extra Live –tarjonta on aika hunajaista. Foo Fighters, Iron Maiden, Judas Priest, Lenny Kravitz, Phil Collins… Tikipoksi surraamaan - enhän minä ole kaikkia vahtaamassa, sillä olenhan jossain lämpimässä, uh...
bedlam

Sundance Kid kirjoitti:Loppuvuoden Extra Live –tarjonta on aika hunajaista. Foo Fighters, Iron Maiden, Judas Priest, Lenny Kravitz, Phil Collins… Tikipoksi surraamaan - enhän minä ole kaikkia vahtaamassa, sillä olenhan jossain lämpimässä, uh...
Ja Radiohead & Queens of the Stone Age. Pentele kun en huomannut tuota Venom-keikkaa eilen.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jummi Jammi, tänäänhän tulee Gremlins. Harmi, ettei ole fideoitsemisapparaattia.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt Tapsan päivänä 2100 Subilla huono kuulemma dokkari Bruce Leestä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään TV1 klo 21 9.komppania
Googlebot

Gat kirjoitti:Nyt Tapsan päivänä 2100 Subilla huono kuulemma dokkari Bruce Leestä.
Joo, tyhmä ja yllätyksetön dokumentti. Puhuvia päitä jotka kilvan ylistyvät Brucea ihmisenä ja todistelivat kuinka hyviä ystäviä itse olivat hänelle. Ehkä joku Brucen elämästä täysin tietämätön sai siitä jotain itselleen. Ilmeisesti joskus 90-luvun alussa tehty dokumentti kun puhuttiin koko ajan Brucen 20 vuotta aiemmasta kuolemasta.

Ei Suomen TV:stä, mutta viime aikoina olen katsellut netistä History Channelin Human Weapon-dokumentteja.

Ihan ok tietopläjäys erilaisista taistelulajeista, paikkasi hyvin aukkoja hieman tuntemattomissakin lajeissa kuten sambo, savate, pankration ja pentjak silat. Kiinnostavaa oli myös vertailla esim. krav maga-jakson israelilaisten antiterroristiryhmien ja US Marines itsepuolustuskurssin yhtäläisyyksiä ja eroja. En muista millä nimellä merijalkaväen taistelulajia kutsuttiin, mutta periaate oli sama kuin military krav magassa, otettu osia useista olemassaolevista taistelulajeista.

Jokaisen jakson lopussa ohjelman tähdet (toinen on joku MMA-tähti ja toinen entinen amerikkalaisjalkapallon ammattilainen ja painija) ottavat "haasteen" (=matsia) kunkin lajin eksperttejä vastaan opeteltuaan ensin hieman lajin periaatteita. Haasteet tietenkin liittyvät jotenkin lajiin, esim. "ninjutsu"-jaksossa miekkailevat leikisti ns. mestareita vastaan.

Jos jotain negatiivista haen, kaikki jaksot kuulostavat aluksi hieman liikaa kulloisenkin lajin dramatisoidulta mainokselta, ja jotenkin kuulostaa oudolta kun piinkova MMA-ammattilainen toteaa suunnilleen jokaisessa jaksossa muka-kauhistuneena "Ouch! That gotta hurt!" kun näkee jonkun saavan harjoituksissa pikkuisen vekin naamaansa, itse kun on tottunut hakkaamaan vastapuolta paljain nyrkein päin naamaa ringissä.

Aha, kuudestoista jakso (taekwondo) näyttää just ilmestyneen...
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Googlebot kirjoitti:Ei Suomen TV:stä, mutta viime aikoina olen katsellut netistä History Channelin Human Weapon-dokumentteja.
Tattis vinkistä!

Ensimmäisen jakson perusteella sopivan populistinen ohjelma sataprosenttiselle penkkiurheilijalle, myös tekniikka esitetty maalaisjärjellä ymmärrettäväksi.
Sundance Kid

bedlam kirjoitti:Pentele kun en huomannut tuota Venom-keikkaa eilen.
Se oli hyvä. Tarkistan onko se vielä tallella, mutta perstuntuma on, että napautin sen bittiavaruuteen muiden tieltä.
Googlebot

isohaara kirjoitti:Ensimmäisen jakson perusteella sopivan populistinen ohjelma sataprosenttiselle penkkiurheilijalle, myös tekniikka esitetty maalaisjärjellä ymmärrettäväksi.
Joo. Ihan kätevästi noista jaksoista saa kuvan mitä ja miten eri lajeissa harjoitellaan varsinkin niillä tekniikka-animaatioilla. Yllätyin tiedosta että USA:n armeijassa alettiin vasta 80-luvulla kehittää varsinaista yhtenäistä taistelulajisysteemiä. Sitä ennen amerikkalaissoltuille opetettiin yleisesti vain hieman pistimellä tökkimistä sekä nyrkkeilyä + painia.

Mitäs merkittäviä lajeja tuosta sarjasta enää edes puuttuu?

- Jeet Kune Do: tosin tämä ei ole varsinainen laji vaan MMA:n kaltainen harjoitteluideologia (Bruce Leen JKD oli jotain aivan muuta kuin esim. Dan Inosanton JKD joka keskittyy enemmän filippiiniläisiin lajeihin), ja liekö kuinka paljon kiinnostavuutta krav magojen yms. takia, jotka ajavat suunnilleen samaa asiaa?

- Aikido (tai ehkä aikijujutsu): olisi hauskaa nähdä mikä haaste tulisi olemaan, ja nähdä selostajapari selittämässä naama vakavana "tämä vaikuttaa tosi vaaralliselta lajilta!" kuten he tekevät kaikissa muissa jaksoissa. Loppuhaaste voisi olla turpakäräjät Steven Seagalin kanssa.

- Oikeasti kiinnostaisi nähdä jotain nykyisin harjoiteltavia intialaisia taistelulajeja kun niistä ei tiedä käytännössä mitään. Käsittääkseni Intiasta päin ensimmäiset varsinaiset taistelulajisysteemit ovat tulleetkin kun joku muinainen paikallinen isokiho halusi testata ihmiskehon heikkouksia ja kipupisteitä painelemalla nauloja orjien kehojen eri kohtiin. Sieltä tietämystä sitten levisi muualle Aasiaan jne.