Ihanaa huomen perjantai! Sallin itseni mennä seikkailemaan lelukauppaan

Riippuu & roikkuu. Jos syynä on pelkkä laiskottelu, kannattaa pakottaa. Jos esim. tuntee olonsa kipeäksi, ei kannata. Esim. itse olen ollut tämän viikon niin väsynyt, että olen "laiskotellut" ja jättänyt salin kokonaan väliin. En ole siitä itseäni piiskannut, koska tiedän jatkavani treenaamista ahkerasti pian. Kuitenkin, mitä useammin antaa itselleen "oikeuden" luistaa urheilusta keksimillään verukkeilla, sitä matalammaksi käy kynnys luistaa useamminkin.Duckzilla kirjoitti:
Ei kai kannata pakottaa itseään urheilemaan jos ei vaan nappaa?
Ei tietenkään. Liikut vain itsesi vuoksi ja juuri sen verran mitä parhaaksi katsot.Duckzilla kirjoitti:Vai pitäisikö minun nyt mennä uimaan todistaakseni teille kaikille etten ole laiskuri joka päästää itsensä helpolla? *panikoituu*
Milli-rakas, blondien ei edes kannata yrittää.milli kirjoitti: delegotua
Ehdit näköjään ensin.BettyB. kirjoitti:Pakko laittaa tämäkin faktapläjäys esille
Eikä pitäisi, väsyneenä tuotetut tekstit ovat paljon mielenkiintoisempia ja monitulkintaisempia. Ja romanttisempia.nowaysis kirjoitti:Väsyneenä kirjoittaminen pitäisi kieltää lailla.
Ei kyse ole siitä että en keskustelisi, vaan emme ole samassa työpisteessä enää - enkä voi mennä keskustelemaan sinne missä se on. Tämä paikka on autuaalinen juorumylly, ja se on varattu. En todellakaan aio saada aikaan huhua että välillämme on suhde. En itseni takia vaan sen.. pienen paikkakunnan kiroja, tarinat lentää vaikka niissä ei ole mitään totuutta. Itse asun Helsingissä, minulle juorut ovat yhdentekeviä, mutta se asuu täällä.Just. Ja naiset on muka empaattisempia ja sosiaalisesti rokkaavampiaNomenNescio kirjoitti:
MÄ olen aina päiväkodissa täällä ollessani, mun hiekkalaatikko, ja mun leikkikaverit ja lelut.. =)
(Tosin työpaikkalelu taisi hajota tässä menneellä viikolla, kuulemma suuttui minulle jostain (vaikka ei oltu puhuttu sanaakaan kyseisellä viikolla), vaan ei suostunut kertomaan mikä riepoo. Miehet..
=D.. Jos ei kerro, se on sen murhe, eikä minun.)Kai se nyt suuttuu, jos et viikkoon puhu mitään.
Hei pliidepliide! Oon kans pihalla ku lumiukko, mutta en sentään raskaana[kirosana]. Hyi mä en haluis voida paksusti. Liian muhkua!1nowaysis kirjoitti:Ootko siis paksuna vai darra/oksutauti? Olen hieman outsiideri nykyisin..syttiK kirjoitti: