Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
On se uskomatonta minkälaiseen puhelurumbaan joutuu, kun asiakkaan nettisivujen siirtoon tarvittavat ftp-tunnukset ei toimi. Viisi puhelua palveluntarjoajalle ympäri Suomea, n. 45 minuuttia jonotusmusiikkia. Jokainen kysyy samat asiat ja pyytää soittamaan seuraavaan numeroon.
Risonnan aiheita tänään:
- Hukkasin aurinkolasini jonnekin. Olen penkonut kaikki itsestäänselvät paikat läpi, ja soittanut läpi kaikki mestat joissa olen ollut viime aikoina. No avail. Harmi, sillä olivat silmälasivahvuuksilla ja aidot polaroidit, eli eivät ihan halpikset.
- Espoon kaupunki säästi joitakin euroja jättämällä rakentamatta Ison Omenan kohdalle kunnolliset liittymät Länsiväylälle molempiin suuntiin. Tarkoittaa sitä että koko se 600 metriä töistäni kotiin on aivan saatananvitun tukossa ruuhka-aikaan. Olin liikkeellä autolla sählyn takia, ja tuntui aivan helvetin turhalta ajaa nuo 600 metriä autolla ruuhkassa nykien (Auvismaisia ajatuksia, eli "Minä olen niinku ainoa vittu oikeesti Yksilö ja te ootte turhia tientukkeita, kuolkaa!!!11" nousi päähän). Fillarilla / kävellen sama matka olisi mennyt tosta vaan.
- ... niin, ja softa kaatuili kaatuilemistaan enkä saanut mitään järkevää aikaiseksi sillä työni osa-alueella.
Mut ei mulla silti mikään pahahuono päivä ollut.
- Hukkasin aurinkolasini jonnekin. Olen penkonut kaikki itsestäänselvät paikat läpi, ja soittanut läpi kaikki mestat joissa olen ollut viime aikoina. No avail. Harmi, sillä olivat silmälasivahvuuksilla ja aidot polaroidit, eli eivät ihan halpikset.
- Espoon kaupunki säästi joitakin euroja jättämällä rakentamatta Ison Omenan kohdalle kunnolliset liittymät Länsiväylälle molempiin suuntiin. Tarkoittaa sitä että koko se 600 metriä töistäni kotiin on aivan saatananvitun tukossa ruuhka-aikaan. Olin liikkeellä autolla sählyn takia, ja tuntui aivan helvetin turhalta ajaa nuo 600 metriä autolla ruuhkassa nykien (Auvismaisia ajatuksia, eli "Minä olen niinku ainoa vittu oikeesti Yksilö ja te ootte turhia tientukkeita, kuolkaa!!!11" nousi päähän). Fillarilla / kävellen sama matka olisi mennyt tosta vaan.
- ... niin, ja softa kaatuili kaatuilemistaan enkä saanut mitään järkevää aikaiseksi sillä työni osa-alueella.
Mut ei mulla silti mikään pahahuono päivä ollut.
-
- Kitisijä
Selkärankareuman oireita?bedlam kirjoitti:Alaselkä on ollut jo monta kuukautta aamulla kipeä. Välillä näytän herätessäni vanhalle papparaiselle, kun nojaan pöytään samalla kun koetan saada housuja jalkaan liikuttamatta selkää. Välillä jopa aivastaminen sattuu.
Päivän mittaan kipu aina hellittää
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
En mää tollasia suostu uskomaan. Älä pelottele!Lapitii kirjoitti:Selkärankareuman oireita?
Mutta asiaan, Aspirin-mainos. Akat on jumpassa ja toinen valittaa reenien jälkeen että jäseniä särkee. Kaverinsa kehottaa ottamaan aspiriinia! No voiha vittu!
^ Tätä minäkin ihmettelin kovasti. Mutta ehkäpä mainoksessa tarkoitetaan jotain muuta kun revähdyksestä tai venähdyksestä johtuvaa lihaskipua ...
-
- Kitisijä
Et voi taas tää kusipääduuni vituttaa huolella. Etenki kaikki sairaan rasittavat idiootit ihmiset täällä.
(Enää, tai siis vielä, kolme tuntia ja 15 minuuttia jäljellä tätä päivää.)
Koskakohan pystyisin ruveta täyspäiväseks taiteilijaks? Jopa työttömyyskin houkuttelis enemmän tällä hetkellä.

Koskakohan pystyisin ruveta täyspäiväseks taiteilijaks? Jopa työttömyyskin houkuttelis enemmän tällä hetkellä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
En toki. Helpolla liikunnallahan toi pysyy kuosissa, selkärangan jäykistyminen on estettävissä ja ennuste hyvä. Kandee vaan tietysti alottaa ajoissa, koska tosiaan se diagnoosi viivästyy sen verran, että sit onkin jo huonompi homma jos niin huono säkä käy.bedlam kirjoitti:Älä pelottele!
-
- Kitisijä
Ja on-topic. Kuudes kuumepäivä nakertaa rotan lailla.
Mä haluun ULOOOOS!!! Töihin ja salille ja kinkereille. Mur.
Mä haluun ULOOOOS!!! Töihin ja salille ja kinkereille. Mur.
Työpäivän päätteeksi vitutuskäyrä lähti nousuun.
Lähtöasetelma: olin puurtanut tylsän työn kimpussa kunnes päätäni särki ruudun tuijottamisesta. Kaverit olivat aloittaneet moninpelimätsin ilman minua, mutta eipä se kai haitannut sillä pääni olisi hajonnut ruudun tuijotuksesta joka tapauksessa. Harmitti silti.
Ruokakaupassa joku reino seistä toljotti tyhjyyteen tuijottaen sipulilaarin edessä, kun minun piti ostaa vähän sipuloi. Piti ihan ääneen pyytää että anteeksi voisitteko siirtyä. Body language ei tehonnut (no, kuten Aasi sanoi, kommunikaatio yleensä epäonnistuu paitsi vahingossa).
Kassajonossa iski rosvosektori. Eli edellisellä asiakkaalla oli yksi tuote (sukkapari), jonka takia kassaneidin piti soittaa komentokeskukseen ja tiedustella jotain sarjanumeroa. Ja peukalot pyörii näin. Päätin siirtyä toiseen jonoon. Hävisin 5 sekuntia, sillä rosvosektorisäätö kesti sittenkin vähemmän kuin sen toisen jonon edellinen asiakas.
Siinä vaiheessa vatutuskäyrä oli jo sen verran korkealla että kaikki pikkujututkin vatuttivat jo yli kaiken. Ei pääse pois parkkialueelta ilman säätöä. Liikenneympyrässä etuillaan eteeni. Joka vitun liikennevalo on punainen.
Perillä kotona saavuin porraskäytävään, ja näin kun hississä seisjoi jäbä joka oli selvästi kuullut minun tulevan, eikä eikä tehnyt elettäkään vaan antoi oven sulkeutua ja meni menojaan. No eihän se tietty mitään, sillä nousen nykyään aina portaita. Vitutti jäbän asenne silti. Sain portaitse hissin kiinni perkele-energialla ja seivästin jätkän kotioveensa katseellani. Hän oli minuun selin mutta ilmeisesti aisti sen, sillä hän pudotti avaimensa lattialle.
Niin, ja nyt pitää vielä suursiivota sillä huomenna tulee vieras. Mutta sitten ei pitäisi enää vituttaa.
(pientähän tämä nyt on muiden kauhukohtaloihin verrattuna, mutta toivottavasti tällä nyt oli ainakin jotain viihdearvoa)
P.S. Tauriini, tuo öljynjalostusteollisuuden mainio sivutuote, tehoaa aika hyvin vitutukseen.
Lähtöasetelma: olin puurtanut tylsän työn kimpussa kunnes päätäni särki ruudun tuijottamisesta. Kaverit olivat aloittaneet moninpelimätsin ilman minua, mutta eipä se kai haitannut sillä pääni olisi hajonnut ruudun tuijotuksesta joka tapauksessa. Harmitti silti.
Ruokakaupassa joku reino seistä toljotti tyhjyyteen tuijottaen sipulilaarin edessä, kun minun piti ostaa vähän sipuloi. Piti ihan ääneen pyytää että anteeksi voisitteko siirtyä. Body language ei tehonnut (no, kuten Aasi sanoi, kommunikaatio yleensä epäonnistuu paitsi vahingossa).
Kassajonossa iski rosvosektori. Eli edellisellä asiakkaalla oli yksi tuote (sukkapari), jonka takia kassaneidin piti soittaa komentokeskukseen ja tiedustella jotain sarjanumeroa. Ja peukalot pyörii näin. Päätin siirtyä toiseen jonoon. Hävisin 5 sekuntia, sillä rosvosektorisäätö kesti sittenkin vähemmän kuin sen toisen jonon edellinen asiakas.
Siinä vaiheessa vatutuskäyrä oli jo sen verran korkealla että kaikki pikkujututkin vatuttivat jo yli kaiken. Ei pääse pois parkkialueelta ilman säätöä. Liikenneympyrässä etuillaan eteeni. Joka vitun liikennevalo on punainen.
Perillä kotona saavuin porraskäytävään, ja näin kun hississä seisjoi jäbä joka oli selvästi kuullut minun tulevan, eikä eikä tehnyt elettäkään vaan antoi oven sulkeutua ja meni menojaan. No eihän se tietty mitään, sillä nousen nykyään aina portaita. Vitutti jäbän asenne silti. Sain portaitse hissin kiinni perkele-energialla ja seivästin jätkän kotioveensa katseellani. Hän oli minuun selin mutta ilmeisesti aisti sen, sillä hän pudotti avaimensa lattialle.
Niin, ja nyt pitää vielä suursiivota sillä huomenna tulee vieras. Mutta sitten ei pitäisi enää vituttaa.
(pientähän tämä nyt on muiden kauhukohtaloihin verrattuna, mutta toivottavasti tällä nyt oli ainakin jotain viihdearvoa)
P.S. Tauriini, tuo öljynjalostusteollisuuden mainio sivutuote, tehoaa aika hyvin vitutukseen.
-
- Kitisijä
Osmo A. Wiio: Viestinnän ensimmäinen laki: "Viestintä yleensä epäonnistuu, paitsi sattumalta".Duckzilla kirjoitti:Body language ei tehonnut (no, kuten Aasi sanoi, kommunikaatio yleensä epäonnistuu paitsi vahingossa).
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vituttaa yhden mun oppilaan käytös. MOKOMA MURROSIÄN ANGSTIIN JÄMÄHTÄNYT YLIMIELINEN PIKKU VINKUPISSISBITCH! Kyllä minun nuoruudessani sentään tiedettiin, miten opettajille puhutaan ja miten ei! Vittu!
Nii-in, nyt on ajat toiset.Aito_Johanna kirjoitti: Kyllä minun nuoruudessani sentään tiedettiin, miten opettajille puhutaan ja miten ei!
Aivan.Vittu!
-
- Kitisijä
Siteeraan Waldemar Walleniusta:
"Väsyttää ja vituttaa. Olisinpa Teksasissa..."
Jos lähtisi pizzalle. *harkitsee*
"Väsyttää ja vituttaa. Olisinpa Teksasissa..."

Jos lähtisi pizzalle. *harkitsee*

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Mä käyttäydyn livetilanteissa, ja työ- yms. "virallisissa" tilanteissa erityisesti, asiallisesti. Täällä kun silloin tällöin avautuu ja purkaa paineita, niin jaksaa IRL hillitä itsensäninnithequeen kirjoitti:Nii-in, nyt on ajat toiset.Aito_Johanna kirjoitti: Kyllä minun nuoruudessani sentään tiedettiin, miten opettajille puhutaan ja miten ei!
Aivan.Vittu!

Toista oli ennen. Silloin kiukkuiset opettajat yms. joutuivat purkamaan raivoaan paikallislehtien yleisönosastoilla ja aiheet olivat rajatumpia: Koirankakka keskustelua, sen ja sen ravintolan melusaasteesta, parveketupakoinnista, koffin puiston pallogrillaajat...Aito_Johanna kirjoitti:Mä käyttäydyn livetilanteissa, ja työ- yms. "virallisissa" tilanteissa erityisesti, asiallisesti. Täällä kun silloin tällöin avautuu ja purkaa paineita, niin jaksaa IRL hillitä itsensäninnithequeen kirjoitti:Nii-in, nyt on ajat toiset.Aito_Johanna kirjoitti: Kyllä minun nuoruudessani sentään tiedettiin, miten opettajille puhutaan ja miten ei!
Aivan.Vittu!
Silloin joutui tosissaan miettimään kuinka asian ilmaiseen, jotta tämä luova tuohtumus varmasti julkaistaisiin: Kamppi-Eira tai Töölöläinen lehdessä...
Nyt riittää, että oksentaa suuttumuksensa näppäimistön kautta näyttöpäätteelle ja painaa "lähetä"... ja onhan niitä tekstari mielipiteitä vielä... (viesti numeroon 17600 0,85 €).. niinQ
En sitten ollutkaan tämän pidempään poissa kotoa, vituttaa silleen sopivasti. Ensin 4,5 tuntia ajamista, sitten 5 tuntia oleilua ihmisten parissa, jotka viimeisten 2 tunnin ajan ärsyttivät ja lopulta suutuin kunnolla. Ei hitto, jos juhliin on kutsuttu ihmisiä, joilla on yhteensä kolme alle vuoden ikäistä lasta kutsuttuna mukana, ei sellaisissa juhlissa ihmisten todellakaan kuulu tulla kunnolla juovuksiin. Puhumattakaan siitä, että kun ovat jo juovuksissa, ei todellakaan kuulu kuvitella käsittelevänsä minun lastani. Vittuuntunut ärähdys "älä sählää" ja sen jälkeen 4,5 tunnin kotimatka, joka alunperin oli tarkoitus tehdä vasta huomenillalla. No joo, ihmiset ovat. Nyt menen nukkumaan, ei jaksa valvoa tämän päivän jälkeen.
Bossanova kirjoitti:helevetti mun naaras lähti alta pois. Sano vaan että se oli siinä. Saatana mä olin sille ostanu ja tarjonnut vaikk mitä ja se .... kehtaa lähtee tosta vaan muun matkaan.
VITTU. Onks naiset tosiaan tuollaisia täälläki?
Ratkaisu ongelmiin löytyy joskus yllättäviltä tahoilta. Onnea uudelle elämällesi!Myöhemmin eräässä toisessa keskustelussa Bossanova kirjoitti:Mieheni samaa mieltä, vaikka hän ei lue kuin ne, jotka pyydän...![]()
.
Vitutustaso helposti kouluasteikolla ysipuolen luokkaa. En kestäisi olla tässä mestassa töissä enää hetkeäkään ja puolitoista viikkoa pitäisi vielä kärvistellä. Tyhmä, tyhmempi - pomo! En pysty juttelemaan sen kanssa enää kahta minuuttia kauempaa, kun en jaksa feikata. Olen sanonut jo ihan suoraan, että tällä tyylillä hommat kusee ja piste. Surettaa jäävien puolesta ja vituttaa tehdä enää yhtään asiaa nykyisen johdon hyväksi.
grrrrr....aarrrrgh!!
grrrrr....aarrrrgh!!
-
- Kitisijä
Olen niin vittuuntunut että vaikeaa olla itseni kanssa edes samassa kortteerissa. Harkitsen asumuseroa ainakin hetkellisenä ratkaisuna.
Pyyhin Netikettiin..
Ruumista irtaantumista? Jos irtaannut ruumiistasi, niin vaatteet ovat helposti liian suuret sen jälkeen.Niba kirjoitti:Olen niin vittuuntunut että vaikeaa olla itseni kanssa edes samassa kortteerissa. Harkitsen asumuseroa ainakin hetkellisenä ratkaisuna.
Sympatiaa täältä kaikille paskasta pomosta kärsiville!Storia kirjoitti:Tyhmä, tyhmempi - pomo! En pysty juttelemaan sen kanssa enää kahta minuuttia kauempaa, kun en jaksa feikata.
Kiitän joka aamu Luojaa siitä, etten enää koskaan joudu työskentelemään entisen pomoni, sen riivinraudan, käärmeen ja katalan noita-akan alaisena, ja että nykyinen pomoni on täysin harmiton.
-
- Kitisijä
Sympatiaa täältäkin. Oon sanonu tän ennenkin, mutta mistä noita kusipäisiä natsipomoja oikein sikiää? Onko niille joku ihan oma salainen opisto? Vai onko niitten moukkamaisuus ja käärmemäisyys muka geeneissä? (Nyt en saa tosin liikaa alkaa ajattelee omaa esinaistani, menee vielä tääkin päivä pilalle. Eilinen meni jo, ku hullu natsiakka soitti kaks kertaa.)Storia kirjoitti:Tyhmä, tyhmempi - pomo!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Mä oon aina vähän "loose soul" joten "no wonder"..NuoriDaavid kirjoitti:Ruumista irtaantumista? Jos irtaannut ruumiistasi, niin vaatteet ovat helposti liian suuret sen jälkeen.Niba kirjoitti:Olen niin vittuuntunut että vaikeaa olla itseni kanssa edes samassa kortteerissa. Harkitsen asumuseroa ainakin hetkellisenä ratkaisuna.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Vtun dolanit ja panacodit EI AUTA!! Vanne kiristää päätä (yleensä aamusta asti) ja muutenkin tuskainen olo oikeessa puolessani. Makasin puol tuntia lattialla selälläänkin ja hieroin itseäni, ei tyydyttäny. Vtun fysiatrit ja työterveyspojankoltiaislääkärit.. "ei sitä kannata kuvata lisää, oot niin nuorikin.."
Arvauskeskuslääkäriltä sain sentään lähetteen reumakokeisiin. Vtut siitäkin.

-
- Kitisijä
Repesin.irmelianneli kirjoitti:hieroin itseäni, ei tyydyttäny
Nyt menen nukkumaan.
Ei saa väsyneenä lukea enempää.