Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Suoraan sanottuna kyrpii ihmisten mustavalkoisuus. Jotkut tyypit ottaa aivoon pelkän pisteen kirjoitettuaan, siinä pisteessäkin on tarpeeksi ylimielisyyttä.
Tai sitten ne ei vain osaa kirjoittaa asioita kuten tarkoittavat.
The great club outshines the individual, always and forever.
Hyvin usein taitaa olla kyse tästä. Tai itselleni niin uskottelen, koska pääni ei suostu hyväksymään käsittämätöntä vaihtoehtoa, että joku muka oikeasti kehtaisi pitää itseään (minua) ylempänä. Use me.Elppis kirjoitti:-- Tai sitten ne ei vain osaa kirjoittaa asioita kuten tarkoittavat.

-
- Kitisijä
Sori beibi. Mä olin kyllä aina ihan hyvä äidinkielessä, mutta kun ne opettajat ei ollu..Elppis kirjoitti:Suoraan sanottuna kyrpii ihmisten mustavalkoisuus. Jotkut tyypit ottaa aivoon pelkän pisteen kirjoitettuaan, siinä pisteessäkin on tarpeeksi ylimielisyyttä.
Pus! (Musta ja valkonen on cool juttu vaatteissa, harmaa kaikissa muodoissaan ei. Jos ette usko, tuun näyttää kaikille uusia käyttökelvottomia duunivaatteitani.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
.Elppis kirjoitti:Jotkut tyypit ottaa aivoon pelkän pisteen kirjoitettuaan

.Elppis kirjoitti:Jotkut tyypit ottaa aivoon pelkän pisteen kirjoitettuaan...
*testaa myös*

-
- Kitisijä
Bliss kirjoitti:.Elppis kirjoitti:Jotkut tyypit ottaa aivoon pelkän pisteen kirjoitettuaan

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Nussii pilkkua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Eikun pistettä piti nussia.Bluntly kirjoitti:Nussii pilkkua.
Bluntlyllä on oikeus omiin valintoihin.Zeb kirjoitti:Eikun pistettä piti nussia.Bluntly kirjoitti:Nussii pilkkua.
Ei ole. Nussimisiin on jokaisen syytä pyytä lupa ensin Kitinästä.NuoriDaavid kirjoitti:Bluntlyllä on oikeus omiin valintoihin.Zeb kirjoitti:Eikun pistettä piti nussia.Bluntly kirjoitti:Nussii pilkkua.
-
- Kitisijä
Pilkku on niin feminiininen, että sitä pystyy nusaisemaan. Piste on kuin karvaisen turkkilaisen perse, ei kykene.
Lupa?
Lupa?
Ok, myönnetty 130%sti tämän kerran.Bluntly kirjoitti:Pilkku on niin feminiininen, että sitä pystyy nusaisemaan. Piste on kuin karvaisen turkkilaisen perse, ei kykene.
Lupa?
-
- Kitisijä
Piru. Kumiukkeli mennyt vanhaksi 2003, ilman en ala jyystämään tuntemattomia pilkkuja.
Håmå!Bluntly kirjoitti:Piru. Kumiukkeli mennyt vanhaksi 2003, ilman en ala jyystämään tuntemattomia pilkkuja.
Häh, mikä kina täs on, tai mä en vaan taida tajuta.Elppis kirjoitti:Bliss kirjoitti:.Elppis kirjoitti:Jotkut tyypit ottaa aivoon pelkän pisteen kirjoitettuaan

Jotta voisi olla ihan aidosti ylimielinen, pitäisi ensin kokea tarpeelliseksi itsensä vertailu muihin. Jostain syystä kuitenkin sellaiset ihmiset, jotka eivät vertaile itseään yhtään kehenkään, mielletään helposti ylimielisiksi. Samaten kilpailuhaluttomuus on turhan helppoa tulkita niin, että "tuo ei viitsi kilpailla, koska se on ihan varma, että se voittaisi jos kilpailisi". Ja tosiasiallinen syy voi kuitenkin hyvinkin olla vain laiskuus tai mielenkiinnon puute.Elppis kirjoitti:Suoraan sanottuna kyrpii ihmisten mustavalkoisuus. Jotkut tyypit ottaa aivoon pelkän pisteen kirjoitettuaan, siinä pisteessäkin on tarpeeksi ylimielisyyttä.
Hmmm, pitääköhän tämä paikkansa? Jos pitää niin sitten olen varmaan ylimielinen aika monen mielestä. En muista ihan heti myöskään olleeni ikinä kateellinen kenellekään ja olin varmaan poissa myös silloin kun kunnianhimoa jaettiin. Muut luonneviat tietty sit jo löytyykin.prosessi kirjoitti:Jostain syystä kuitenkin sellaiset ihmiset, jotka eivät vertaile itseään yhtään kehenkään, mielletään helposti ylimielisiksi.
No niinpä sitten minäkin. Tosin kunnianhimoni on kasvusuunnassa, keksin eilen ruveta maailman parhaaksi äidiksi! Hitto tänään leivotaan.Zeb kirjoitti:Hmmm, pitääköhän tämä paikkansa? Jos pitää niin sitten olen varmaan ylimielinen aika monen mielestä. En muista ihan heti myöskään olleeni ikinä kateellinen kenellekään ja olin varmaan poissa myös silloin kun kunnianhimoa jaettiin. Muut luonneviat tietty sit jo löytyykin.prosessi kirjoitti:Jostain syystä kuitenkin sellaiset ihmiset, jotka eivät vertaile itseään yhtään kehenkään, mielletään helposti ylimielisiksi.
Sinulla ei ole kunnianhimoa etkä vertaile itseäsi muihin.Zeb kirjoitti:Hmmm, pitääköhän tämä paikkansa? Jos pitää niin sitten olen varmaan ylimielinen aika monen mielestä. En muista ihan heti myöskään olleeni ikinä kateellinen kenellekään ja olin varmaan poissa myös silloin kun kunnianhimoa jaettiin. Muut luonneviat tietty sit jo löytyykin.prosessi kirjoitti:Jostain syystä kuitenkin sellaiset ihmiset, jotka eivät vertaile itseään yhtään kehenkään, mielletään helposti ylimielisiksi.
Minkä takia opiskelit lukiossa ahkerasti ja hakeuduit lääkikseen? Oliko motiivina altruismi vai mikä?
Uteliaisuus ja tiedonjano, kultsusein! Lisäksi kyllä altruismi auttamisen halun muodossa. Ja järki, piti saada järkevä ammatti, josta saa elannon, eli turvallisuushakuisuus myös. Enkä kyllä todella ollut lukiossa mikään ahkera, kokeisiin luin viimeisenä iltana, läksyt tein pääasiassa käytävällä välitunnilla ja poissaoloja kertyi ylimääräisten hyppytuntien muodossa maksimit kun lähikahvila filosofisine keskusteluineen ja munkkeineen houkutti enemmän.NuoriDaavid kirjoitti:Sinulla ei ole kunnianhimoa etkä vertaile itseäsi muihin.
Minkä takia opiskelit lukiossa ahkerasti ja hakeuduit lääkikseen? Oliko motiivina altruismi vai mikä?
Nyt kyllä on tullut vähän second thoughtseja uravalinnasta. Mua ei oikeasti kiinnosta kilpailu eikä koko elämän uhraaminen yhtään millekään työlle. En kaipaa mainetta, valtaa enkä uratyyppistä kunniaa, julkisuus olisi jo hirveää. Olen ollut onnellisimmillani opiskellessani, jolloin elämä oli vapaampaa ja oppi koko ajan uutta, ja työmäärä oli sopiva. Jos ei olisi rahasta (eli siitä elannosta) kiinni, niin mieluiten olisin kai joku kotiäiti ja pitäisin myös hevosta ja paria koiraa. Ja kävisin huvikseni opiskelemassa filosofiaa, psykologiaa ja jotain taiteisiin liittyvää yliopistolla. *haaveilee* Ehkä kuitenkin järkevyyden nimissä joudun tyytymään vain erikoisalan vaihtoon.
Suosittelen siirtymistä privaattiin. Pidät vastaanottoa muutaman tunnin päivässä rauhalliseen tahtiin. Tietenkään sillä tavalla et pääse mihinkään hyviin tuloihin, mutta voit säädellä työmääräsi ja tahtisi täysin itse.Zeb kirjoitti:Uteliaisuus ja tiedonjano, kultsusein! Lisäksi kyllä altruismi auttamisen halun muodossa. Ja järki, piti saada järkevä ammatti, josta saa elannon, eli turvallisuushakuisuus myös. Enkä kyllä todella ollut lukiossa mikään ahkera, kokeisiin luin viimeisenä iltana, läksyt tein pääasiassa käytävällä välitunnilla ja poissaoloja kertyi ylimääräisten hyppytuntien muodossa maksimit kun lähikahvila filosofisine keskusteluineen ja munkkeineen houkutti enemmän.NuoriDaavid kirjoitti:Sinulla ei ole kunnianhimoa etkä vertaile itseäsi muihin.
Nyt kyllä on tullut vähän second thoughtseja uravalinnasta. Mua ei oikeasti kiinnosta kilpailu eikä koko elämän uhraaminen yhtään millekään työlle. En kaipaa mainetta, valtaa enkä uratyyppistä kunniaa, julkisuus olisi jo hirveää. Olen ollut onnellisimmillani opiskellessani, jolloin elämä oli vapaampaa ja oppi koko ajan uutta, ja työmäärä oli sopiva. Jos ei olisi rahasta (eli siitä elannosta) kiinni, niin mieluiten olisin kai joku kotiäiti ja pitäisin myös hevosta ja paria koiraa. Ja kävisin huvikseni opiskelemassa filosofiaa, psykologiaa ja jotain taiteisiin liittyvää yliopistolla. *haaveilee* Ehkä kuitenkin järkevyyden nimissä joudun tyytymään vain erikoisalan vaihtoon.
Joo, se on suunnitelmissa, tavallaan valitettavasti kun potkii omia ideaaleja vastaan. Eikä sitten voi harrastella niin korkeatasoista (=kallista) medisiinaa kuin sairaalassa. Paitsi kyllä ainakin yhdellä erikoisalalla, jota nyt haudon mielessäni.NuoriDaavid kirjoitti:Suosittelen siirtymistä privaattiin. Pidät vastaanottoa muutaman tunnin päivässä rauhalliseen tahtiin. Tietenkään sillä tavalla et pääse mihinkään hyviin tuloihin, mutta voit säädellä työmääräsi ja tahtisi täysin itse.
Mut ennen privaattia tarvii saada ne erikoislääkärin paprut handuun, ja siinähän kestää kun saa taas aloittaa melkein alusta. Kauhee homma. Täytyy varmaan lisääntyä jossain välissä joka tapauksessa, joten tuleehan vähän breikkiä siinä sitten.
-
- Kitisijä
Humanistien hommia..
No tänä aamuna vitutus oli 90 asteista, laskenut sitten alle 45 asteen..
No tänä aamuna vitutus oli 90 asteista, laskenut sitten alle 45 asteen..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Jumalauta. Vittu ja saatana. Eräs herra oli sanonut, että mä oon TÖYKEÄ!
Never.
Never.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.