Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Jumalauta. Vittu ja saatana. Eräs herra oli sanonut, että mä oon TÖYKEÄ!
:shock: :shock: :shock:
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Jumalauta. Vittu ja saatana. Eräs herra oli sanonut, että mä oon TÖYKEÄ!
:shock: :shock: :shock:
Joo, mä vaan kerroin sille (jälleen kerran) todella asiallisesti, että käytäntö on, että jokainen pakkaa itse pakettinsa, ja sitten se alko kiukuttelee. Sit tänään kuulin, että se oli kuvaillu mun kollegalle mun eilistä puhetyyliä töykeäksi. Vittu mikä valehteleva urpo.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Firman kulunvalvonta ei toimi taaskaan. Pirustako nyt tiedän etten vain kökötä täällä turhan kauaa ihmettelemässä kun mikään ei toimi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mua vituttaa kun joka vitun ketjussa käydään jotain typerää vääntöä maahanmuuttajista, pakolaisista, rikollisista tai ylipäätään kaikista ikävistä asioista. Perkele, perustan kohta sata vaaleenpunasta, pupumaisen pörröistä ihkupihku-ketjua!
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:Perkele, perustan kohta sata vaaleenpunasta, pupumaisen pörröistä ihkupihku-ketjua!
Hyvä idea! On-topic: ei vituta.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

BettyB. kirjoitti:Mua vituttaa kun joka vitun ketjussa käydään jotain typerää vääntöä maahanmuuttajista, pakolaisista, rikollisista tai ylipäätään kaikista ikävistä asioista. Perkele, perustan kohta sata vaaleenpunasta, pupumaisen pörröistä ihkupihku-ketjua!
Mua vituttaa aivan sama. On julmetun ärsyttävää seurata sellaisten ihmisten ongelmointia, jotka ymmärtävät erilaisuudesta sen mukanaan tuomat haitat, mutta eivät lainkaan sen puuttumisen aiheuttamia haittoja, jotka ovat todellisuudessa vähintään yhtä paljon yhteiskuntaamme kurjistavia kuin ensiksimainitut. Lähes sietämättömäksi moisen älyttömyyden tekee se, että sitä harjoittavat usein myös muuten ihan suht fiksut (siis analyyttisella tavalla fiksut) ihmiset.

Ärsytys on vähän samanlaista kuin seuraisi ihailemansa, yleisesti ottaen fiksusti ja kohteliaasti käyttäytyvän henkilön väkivaltaista ja uhmakasta typerehtimistä kolmen promillen kännissä. Tai kuin kuulisi jonkun läskin selittävän: En vitussa mee minnekään lenkille tai muutenkaan ala harrastaa liikuntaa! Siitähän tulee lihakset kipeeksi! Aina on tullu kun oon kokeillu! Vittu se kipu johtuu siitä KUN ET LIIKU, idiootti!

Vittu.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

EW kirjoitti:Mua vituttaa aivan sama. On julmetun ärsyttävää seurata sellaisten ihmisten ongelmointia, jotka ymmärtävät erilaisuudesta sen mukanaan tuomat haitat, mutta eivät lainkaan sen puuttumisen aiheuttamia haittoja, jotka ovat todellisuudessa vähintään yhtä paljon yhteiskuntaamme kurjistavia kuin ensiksimainitut. Lähes sietämättömäksi moisen älyttömyyden tekee se, että sitä harjoittavat usein myös muuten ihan suht fiksut (siis analyyttisella tavalla fiksut) ihmiset.

Ärsytys on vähän samanlaista kuin seuraisi ihailemansa, yleisesti ottaen fiksusti ja kohteliaasti käyttäytyvän henkilön väkivaltaista ja uhmakasta typerehtimistä kolmen promillen kännissä. Tai kuin kuulisi jonkun läskin selittävän: En vitussa mee minnekään lenkille tai muutenkaan ala harrastaa liikuntaa! Siitähän tulee lihakset kipeeksi! Aina on tullu kun oon kokeillu! Vittu se kipu johtuu siitä KUN ET LIIKU, idiootti!

Vittu.
:o EW antaa tunteidensa näkyä?! Tämäpä positiivinen muutos muutoin niin hillityssä naisessa! (En ole seurannut keskusteluja pitkiin aikoihin, joten muutos saattaa olla tapahtunut jo aikaa sittenkin.)
Viimeksi muokannut MGandhi, 29.11.2007 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mua vituttaa kun joka vitun ketjussa käydään jotain typerää vääntöä maahanmuuttajista, pakolaisista, rikollisista tai ylipäätään kaikista ikävistä asioista. Perkele, perustan kohta sata vaaleenpunasta, pupumaisen pörröistä ihkupihku-ketjua!
Mua vituttaa aivan sama. On julmetun ärsyttävää seurata sellaisten ihmisten ongelmointia, jotka ymmärtävät erilaisuudesta sen mukanaan tuomat haitat, mutta eivät lainkaan sen puuttumisen aiheuttamia haittoja, jotka ovat todellisuudessa vähintään yhtä paljon yhteiskuntaamme kurjistavia kuin ensiksimainitut. Lähes sietämättömäksi moisen älyttömyyden tekee se, että sitä harjoittavat usein myös muuten ihan suht fiksut (siis analyyttisella tavalla fiksut) ihmiset.

Vittu.
Mitäs se pikkurouva täällä polkee jalkaa? Tule asianmukaiseen ketjuun.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitäs se pikkurouva täällä polkee jalkaa? Tule asianmukaiseen ketjuun.
Mitämitä. Niinku vottöfak. Tosiaan. Näin on päässyt käymään.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bussiaikataulut! Vittuako niitä pitää tehdä sellaisiksi, etteivät pysty niitä noudattamaan?! Olin aikeissa mennä katsomaan kaverin harrastajateatterinäytöstä, mutta värjöteltyäni vartin bussipysäkillä, katsoin, etten enää ehdi millään perille, vaikka joku sopiva bussi joskus vielä tämän vuorokauden sisällä saapuisikin, joten käännyin takaisin kotiin. (Olis tietty kantsinut ottaa edellinen tai edellistä edellinen bussi jo alun perinkin, mutta tarvitsin ne neljänkymmen minuutin päiväuneni.)
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Edith kirjoitti:Bussiaikataulut! Vittuako niitä pitää tehdä sellaisiksi, etteivät pysty niitä noudattamaan?!
Tulosta koitetaan hakea äärimmilleen kiristetyissä aikatauluissa, kannattamattomilla reiteillä vuoroja harvennetaan. Tämä on joka alan logistiikassa tuttua oli sitten kyseessä rautatie- ilma tai kumipyöräkuljetukset. Äärimmilleen kiristetyt aikataulu sallivat maantiekuljetuksissa lakisääteiset tauot ja yhden renkaanvaihdon.
Pyry-Matias

Vois myöntää et nyt vituttaa se että vituttaa. Mua harvoin vituttaa ja nyt kaikki johtuu siitä, että en saanut jostain ihmeen syystä nukuttua päikkäreitä, vaan halailin tyynyä turhaan pari timmaa. Meni siis laatuaikaa hukkaan nollatuloksella. Monessa firmassa antaisivat potkut.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mua vituttaa, että jotain vituttaa se ettei se saanu kerran nukuttua päikkäreitä. Mua väsyttää aina töiden jälkeen ja varmasti eläisin parempaa elämää jos ottaisin joka päivä päikkärit, mutta kun en osaa nukahtaa kesken päivän. Ei onnistu, vaikka kuin yrittää.
Pyry-Matias

bedlam kirjoitti:Mua vituttaa, että jotain vituttaa se ettei se saanu kerran nukuttua päikkäreitä. Mua väsyttää aina töiden jälkeen ja varmasti eläisin parempaa elämää jos ottaisin joka päivä päikkärit, mutta kun en osaa nukahtaa kesken päivän. Ei onnistu, vaikka kuin yrittää.
Mä totuin päikkäreihin sinkkuaikana, mutku hani tarvitsee huomioida, enkä vielä osaa pyytää omaa aikaa, niin riita eli tora jopa eripura siitä äsken synty. Mörisin raksulle syyttä ja nyt mörisen itselleni itsekseni.
EveryWoman
Kitisijä

MGandhi kirjoitti::o EW antaa tunteidensa näkyä?! Tämäpä positiivinen muutos muutoin niin hillityssä naisessa! (En ole seurannut keskusteluja pitkiin aikoihin, joten muutos saattaa olla tapahtunut jo aikaa sittenkin.)
Öh? Enpä mielestäni oikeastaan koskaan ole ollut antamatta tunteideni näkyä. Pl. aiheet, jotka eivät liity Kitinään. Tai kerran avauduin sellaisestakin, kun oli sikäli vaikeasti hallittava kriisi päällä että asiasta kirjoittaminen auttoi jäsentämään ajatuksia.
EveryWoman
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Mitäs se pikkurouva täällä polkee jalkaa? Tule asianmukaiseen ketjuun.
Minun ei kannata osallistua keskusteluun silloin kun aihe vituttaa minua. Eikä etenkään silloin, kun muiden keskustelijoiden tapa käsitellä aihetta vituttaa. Lopputulos tuskin olisi kenenkään näkökulmasta toivottava.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:
Minun ei kannata osallistua keskusteluun silloin kun aihe vituttaa minua. Eikä etenkään silloin, kun muiden keskustelijoiden tapa käsitellä aihetta vituttaa. Lopputulos tuskin olisi kenenkään näkökulmasta toivottava.
Olisi edes reilua kertoa, mitkä ovat ne reaalisesti mitattavissa olevat haitat, joita "erilaisuuden" puuttuminen aiheuttaa. Käytä esimerkkinä vaikka naapurivaltiomme Ruotsin tilannetta, koska se on helpoiten analysoitavissa ja ymmärrettävissä pohjoismaisin silmin?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Painukaa nyt VITTUUN tästä ketjusta mussuttamasta! On se nyt SAATANA ettei saa VITUTUSketjuakaan lukea VITTUUNtumatta. Tässä ketjussa ei JUMALAUTA analysoida ja aleta saivartelemaan sanojen merkityksistä! VITTU!
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

bedlam kirjoitti:Mua vituttaa, että jotain vituttaa se ettei se saanu kerran nukuttua päikkäreitä. Mua väsyttää aina töiden jälkeen ja varmasti eläisin parempaa elämää jos ottaisin joka päivä päikkärit, mutta kun en osaa nukahtaa kesken päivän. Ei onnistu, vaikka kuin yrittää.
Samis.
Ja sit vituttaa sikaväsyneenä kuunnella toisen kuorsausta, ku se pystyy kiskaseen 5 minuutin - parin tunnin tirsat ihan koska vaan, olosuhteista riippumatta. Voi jessus että mä oon kade.
(Toisaalta jo pelkkä totaalirentoutuminen auttaa monesti kummasti, vaikkei nukahakaan.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Painukaa nyt VITTUUN tästä ketjusta mussuttamasta! On se nyt SAATANA ettei saa VITUTUSketjuakaan lukea VITTUUNtumatta. Tässä ketjussa ei JUMALAUTA analysoida ja aleta saivartelemaan sanojen merkityksistä! VITTU!
Housuissas on.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Lapitii kirjoitti:(Toisaalta jo pelkkä totaalirentoutuminen auttaa monesti kummasti, vaikkei nukahakaan.)
Tätä mä käytän. Kolmestikin päivässä, tavoitteena pysyä hereillä mutta rentoutua aivan maksimaalisesti. Tänään leijailin lämpöön, upotin varpaat hiekkaan, tsekkailin speksit ja spöksit ja öljyhierotutin sääret ja selän - jaksoin taas hieman paremmin vikistä ja valittaa tätä harmaata paskaa.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Painukaa nyt VITTUUN tästä ketjusta mussuttamasta! On se nyt SAATANA ettei saa VITUTUSketjuakaan lukea VITTUUNtumatta. Tässä ketjussa ei JUMALAUTA analysoida ja aleta saivartelemaan sanojen merkityksistä! VITTU!
VITTU TÄÄ ON MUN VITUTUSKETJU JA JOS VITUTTAA NIIN VITTU PERUSTA VITTU PAREMPI!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:
Ihan kuin futisforumilla olis..
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:Ihan kuin futisforumilla olis..
Alko just vituttaan futisfoorumit vaikken oo koskaan käyny!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Ihan kuin futisforumilla olis..
Brittiläinen herrasmiesfoorumi vai ihan suomalainen? :P