Ostamani sohva ei sitten ylläripylläri mahtunutkaan hissiin, joten se kannettiin portaita kuudenteen kerrokseen. Ja voihan vittu että tuli hiki. Korvasi kyllä tämänpäiväisen ja vielä huomisenkin treenin

No hyvä sille on höpöttää tommosia ku ite on maha pystyssämustaenkeli kirjoitti:Tämän päivän sisältö:
jo kolmas pissanäyte tälle viikolle terveyskeskukseen ja tolla perheemme narttukoiralla on valeraskaus. Se tästä vielä puuttuikin... Oon koko päivän puhunut sille monologia, jossa kehoitan unohtamaan moiset pentuhöpötykset.
Komento takasin, meni hermot ja kairasin mokoman lankun seinään kiprokeilla. Pysyy ainakin perkele.1108 kirjoitti:Tuokaa joku mulle lainaan rankatutka!!!!
Eikä ole. Huomenna on vain yhdet pikkujoulut, ne toiset on ylihuomenna. Tiukkaa settiä taas tiedossa, huh hellettä!Savannah kirjoitti:Huomenna on parit pikkujoulut.
Näkemättä ja tietämättä onko sulla jotain perussairauksia (kuten diabetesta) niin vaikea sanoa. Mut niitä on sellaisia hienoja funktionaalisia haavanhoitosidoksia olemassa jotka varmaan toimisi tollaisessa jutussa. Käy näyttämässä vaikka työterveyden tai terveyskeskuksen hoitsulle (mielellään sellaiselle, joka on perehtynyt haavojen hoitoon), niin saat varmaan asiantuntevat hoito-ohjeet. Näin siis jos oikeasti merkittävä vaiva eikä kotikonstein asetu. Vaihtoehtoisesti voisit ehkä apteekistakin kysellä mitä siihen voisi laittaa.SikaMika kirjoitti:Daavid/Zeb, mikä avuksi??
OK!McJanne kirjoitti:Tarjous pätee yhä. Te tiedätte mun numeron, nyt on pakko lähtä kohti kaapunkia.McJanne kirjoitti:Pahus. Illalla olisi Tali-Ihantala 1944 -elokuvan ennakkonäytös, mutta lippuja on kaksi ja menijoitä vain yksi.
Luovutetaan nopeimmiten sekä eniten kiljuvalle tai parhaimmalle tarjoukselle.
disclaimer: haittapuolena siis allekijoittaneen sijainti viereisessä paikassa, rivi 8, paikat 15&16 lukeepi piljeteissä. Härdellin alkamisajankohdaksi on merkitty 18:30.
Ketäs napostelis tommottis?
OK!Zeb kirjoitti:OK!bedlam kirjoitti:OK!Niba kirjoitti: OK!