chevilyn kirjoitti:Mikään ei tunnu miltään, pakko päästä reissuun nytheti!
Samoilla fiiliksillä mennään. Jos ei olisi erinäisiä velvoitteita joulukuu puolillaan, olisin jo lähtenyt puoli-ilmaisella tarjouslennolla moikkaamaan Pattayalla talvehtivaa iskäpappaani. Mutkuvittueionnistu...
Sen sijaan painelin päiväunille puolenpäivän jälkeen ja heräsin puoli kuudelta. Oli siinä määrin kylmänhikiset ja unenlahjattomat päikkärit, että painelin lenkkisaunaan heti herättyäni - vain todetakseni saunamestarin unohtaneen jo toistamiseen tänä syksynä lämmittää ko. laitoksen. Nyt suihkun ja sapuskan + pesukoneiden laulattamisen jälkeen luulen jo uskaltavani poistua asunnostani hankkimaan perheelleni ruokaa.
Töihin en tällä viikolla mene. Syitä ovat:
- lepuutan paskoja polviani
- suunnittelen lopputyötä (joka on, uskomatonta mutta totta, onnistunut jopa ei niin tehokkaana päivänä kuin tänään)
- ei kiinnosta
Ei tosin tule paljon massiakaan kerättyä näiltä päiviltä, mutta sitä vartenhan nää muovirahat on keksitty! Luulen itse asiassa enemmän tai vähemmän rötväileväni koko loppuvuoden, koska siis ei tunnu nappaavan ja koska puhtaasti veropoliittisista syistä kuukaudessa käteen jäävä palkka nousee yli 23 prosentilla tammikuun ekana päivänä, niin vittuako tässä tekemään samaa paskahommaa huonommalla palkalla. Käyn sen verran naamaani näyttämässä, että saan laskut maksettua. Nih.