Entäs kolmekymppisen ketaleen itsesääli?Mylwin kirjoitti:Aikuistuvan nuoren itsesääli on yleisesti ajatellen tragikoomista, dekadenttiä ja romanttista - siinä missä keski-ikäisen itsesääli on säälittävää ja halveksuttavaa.
Entäs kolmekymppisen ketaleen itsesääli?Mylwin kirjoitti:Aikuistuvan nuoren itsesääli on yleisesti ajatellen tragikoomista, dekadenttiä ja romanttista - siinä missä keski-ikäisen itsesääli on säälittävää ja halveksuttavaa.
Kirjoitin eilen juuri ikäkysymykseen liittyen "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset"...ketjussani,joka valitettavasti paskanjauhannassa...Mylwin kirjoitti:Ei mitään, jos ei vello itsesäälissä. En mäkään vello, enkä edes ole keski-ikäinen. Mutta marskin ryyppyä ajattelin silti ottaa!prosessi kirjoitti:Mitä vikaa keski-ikäistymisessä on?Mylwin kirjoitti:vellon keski-ikäistyvän miehen itsesäälissä.
Aikuistuvan nuoren itsesääli on yleisesti ajatellen tragikoomista, dekadenttiä ja romanttista - siinä missä keski-ikäisen itsesääli on säälittävää ja halveksuttavaa. Hassu ajatus sinänsä.
Vinkki: kaksi erillistä peittoa toimii paremmin kuin yksi iso peitto.irmelianneli kirjoitti: Sänky liian pieni, peittoa liian vähän
Höpönlöö molemmille. Pitää vaan nukkua sillä lailla somasti lusikassa niin pienikin sänky ja peitto kyllä riittää.Duckzilla kirjoitti:Vinkki: kaksi erillistä peittoa toimii paremmin kuin yksi iso peitto.irmelianneli kirjoitti: Sänky liian pieni, peittoa liian vähän
Joo, Mustis laittoiZeb kirjoitti:Pieni rapulanpoikanen tuntuisi olevan. Vesi on hyvää ja Burana maistuu. Sellaset itsarikynttilät olis kiva saada mut taitaa olla kaikki kaupat kiinni, eli taas tää myöhäisherännäisyysonkelma. Niin ja unohdin myös jälleen kerran ostaa suodatinpusseja, enkä saa ees kahvia. Huonosti siis menee kaikin puolin.
Duckzilla kirjoitti:Nyt vois mennä laittamaan (myöhässä) jouluiset sähkökyntteliköt ikkunoihin.
Ei siinä asennossa voi koko yötä pysyä. Tulee makuuhaavoja.Zeb kirjoitti:Pitää vaan nukkua sillä lailla somasti lusikassa niin pienikin sänky ja peitto kyllä riittää.
Vastatakseni mun pitäis kerrata Tuntematon Sotilas. Vastaan sen sijaan että Chuck Norris. Eiku Danny Trejo.Tix kirjoitti:Päivän kysymys - kumpi on rankempi jätkä, Rokka vai Lehto?
No todellakin!! Mähän sanoin että mä EN VOI nukkua, jos joku osuu muhun!!Duckzilla kirjoitti:Ei siinä asennossa voi koko yötä pysyä. Tulee makuuhaavoja.Zeb kirjoitti:Pitää vaan nukkua sillä lailla somasti lusikassa niin pienikin sänky ja peitto kyllä riittää.
Jaa millä?irmelianneli kirjoitti: mä EN VOI nukkua, jos joku osuu muhun!!
Ei tuu kun käännetään välillä kylkeä ja vaihdetaan sitä kumpi on takana. Itse asiassa tykkään ihan yhtä paljon siitä lusikkaversiosta missä mä olen takana ja pidän miehen ihkusta alamasusta kiinni. Uuh, nyt tekee mieli nukkumaan!Duckzilla kirjoitti:Ei siinä asennossa voi koko yötä pysyä. Tulee makuuhaavoja.Zeb kirjoitti:Pitää vaan nukkua sillä lailla somasti lusikassa niin pienikin sänky ja peitto kyllä riittää.
Höh, opettele! Et tiedä mitä menetät! Oikeastaan yhdessä somasti nukkuminen on kaikkein mukavinta mitä voi miehen kanssa tehdäirmelianneli kirjoitti:No todellakin!! Mähän sanoin että mä EN VOI nukkua, jos joku osuu muhun!!
Tökkiäisellä?Duckzilla kirjoitti:Jaa millä?irmelianneli kirjoitti: mä EN VOI nukkua, jos joku osuu muhun!!
Voi siihen varmaan tottuakin. Mutta mä olen aina ollut sellainen, jolle se on helppoa ja luonnollista. Hauskasti myös mies on sellainen jolle se on helppoa, eikä se oikeastaan ole koko juttua ees aiemmin treenannut. Luonnonlahjakkuus!Vaola kirjoitti:Tuohon kimpassa nukkumiseen kuulemma tottuu... Eipähän tule kylmä. Todellinen harmi on se, jos kumppani kuorsaa!![]()
Ihanat perinteet sulla!Suvinen kirjoitti: kännipuhelu ex- hoidolle
Isänmaallisesti menen nyt syömään kaurapuuroa
Minä kiskaisin ruispuuroa. Onko se kuinka isänmaallista?Suvinen kirjoitti:Isänmaallisesti menen nyt syömään kaurapuuroa aamiaiseksi.