Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stadinarska
Kitisijä

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tuo avioton vekarani eli tämä ketju korjaili hieman eilistä kirjoitustaan. Luettehan sen uudelleen. Oli sen vain pakko mua hiukan panetella liian nopeesti nälässään!!

Tarjoan sille nyt tällaisen aamiaisen, ole hyvä!!

VETOAN lapseni puolesta! En itse ole tänään niinkään paikalla ja lapsiketjuni, vaikka onkin au-vahinko, niin on kuitenkin mun rakas lapseni ja sitä täytyisi ruokkia. Eli laittakaa joku juttu, mikä tahansa.
Lounas ja päivällinen ja iltapala olisivat hyvin suotavat. Yöpalakin, mutta ei kännissä, kiitos!!
Yksi sana on vaikka banaani ja tää mun juttuni on buffet loistoaamiainen!

HEI! Juottaa känniin ei saa! Vain jaffaa tai maitoa, tisuumaitokin kelpaa loristettuna pulloista.

ANTAKAA joku sille! Siis antaa ei saa, se on liian lapsi vielä siihen, mutta siis sopivasti ruokaa eli juttua!

Älkää kirotko, se ei ole hyvää kasvatusta. Jotain joutavaa juttua. Ei liikaa väriä, eikä kirjoitusvirheitä, ettei se saa flunssaa.

Ai mitäkö mulle kuuluu! Ihan hyvää ja toivoa ja elämänkin makua! Illalla otan ehkä jopa kaljan kun pitää näytellä olevansa mies! Hihii. Toivottavasti on niin ettei vierivä kivi sammaloidu! Minusta tuntuu että se halkeilee joskus!!

SA
Ässä A-luokkaa
:)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:Hei taas. Olen pettynyt.
Olen niin pettynyt, pettynyt sinuun arska. Vielä enemmän kuitenkin akateemisiin paskapersepaviaaneihin. :lol:
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Homeboy65 kirjoitti: Vitsi: mitä eroa on kamelilla ja Homiella?
Kameli on siro?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:
Kameli on siro?
Kameli pystyy olemaan pitkiä aikoja juomatta?
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

slam kirjoitti:
Olen niin pettynyt, pettynyt sinuun arska. Vielä enemmän kuitenkin akateemisiin paskapersepaviaaneihin. :lol:
Ketkä ovat akateemisia paskapersepaviaaneja?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

Hei ihq-ystäväni-vastaajat ja kaikki lukijani siellä missä olettekin!! Ja rakkaan lapsoseni puolesta mitä kauniimmat kiitokseni Teille seuraaville, jotka olette pitäneet hänestä huolta. Ihanan tasaisesti tuli lounas Slamilta ja päivällinen ja välipala Manalalta ja Zebiltä ja iltapala vielä Homielta. Ja nyt syötän itse kultani ja vastaan teille! Hieman karamellia joukossa, eli tätä väriä kun vastaan, jotta erottuu, vihreää marmeladia!! Pennut muutoinkin, eli lapseni tykkää siitä!

Kuten kaikki pikkulapset, myös oma mukluni on aika ujo kuitenkin kun itse kehotin häntä kiittämään. Hän sanoi tekevänsä sen illalla!

Nyt olen siis kotipalstallani ja heti on sellainen kodinomainen lämpö minulla!

Mutta vastaan vielä kullekin teistä kivoista välittävistä erikseen!! Henkilökohtaisin lahjamerkein!!

slam kirjoitti:
Voi Slam! Toivon, että tää nyt sentään oli vitsi tuo kun vain aloitit tuolla, mutta kyllähän haluaisin tietää mihin Arskassa olet pettynyt? Meillä oli aikanaan hienot runokilpailut ja toki olin aivan noviisi rinnallasi! Muista, jos hieman syvemmälle mennään, että olen oikeasti nähnyt sinussa herkän ja runollisen ja rauhaarakastavan miehen ja sympatiani ovat sinulle mitä suurimmin! Kaltaisiasi ei ole liikaa, ettäs tiedät. Tämä on minun näkemykseni näin Kitinän perusteella. Se, että taiteilijoilla on vaikeuksia "kansan" keskuudessa saada sanomaansa, on toki tuttua, älä siitä masennu. Se ei ole taiteilijan vika, vihjaan!

Aika vahvasti haukut paviaaneja! No, sinähän oot huumorimiehiä, ja jostain syystä mäkin otin tässä vakavan asenteen. Olen tietysti omaa itseäni tässä maailmassa tukeva mitä suurimmin, ja siksi kiitän kun minua et rinnasta noihin. Olen itsekin akateeminen, mutta se ei ihmisen "sisäistä sivistystä" ns. "sydämen sivistystä" monastikaan lisää. Oikeastaan usein jopa päinvastoin!! Älä muuta itseäsi kylmempään suuntaan!
Saat minulta papukaijamerkin!!

Kuva

Herra Manala kirjoitti:
Kameli on siro?
Kiitoksia yllättävän kivasta yllätyksestä palstaani ja lastani kohtaan sinulle herra Manala. Hauska juttu tuo, mutta minulla on pieni ristiriitaisuus koska haluan olettaa, että Homie ottaa tämän myös lempeän hyväntahtoisesti! Tämä, koska Homie on Kitinä kaveeeriini!
Saat ilman muuta manalalle sopivan papukaijamerkin ja kiitokset!!

Kuva
Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Kameli on siro?
Kameli pystyy olemaan pitkiä aikoja juomatta?
Zeb, hyvä rauhankumppanini. Olen varma, ettei meidän käy välirauhassamme niin kuin Suomelle ja Neuvostoliitolle ja tässä vaiheessa saat jälleen kiitokset lapsiystävällisyydestäsi ja muutoinkin. Tosin Homie oli jo todennut vastauksesi aiemmin, mutta sen ei ole mitään väliä vaan se oli tärkeintä, että palstalapsukaiseni sai muonaa!

Etsin sinulle selvästi naisellisen RAUHAN papukaijamerkin joka olisi juuri sinulle tarkoitettu papukaija. Kun en tiedä mikä on mielivärisi niin täytyi ottaa riski! Kerrot ehkä mielivärisi, samalla antaisit välipalan!!

Kuva
Homeboy65 kirjoitti:
slam kirjoitti:
Ketkä ovat akateemisia paskapersepaviaaneja?
En tiedä, Homie, hyvä, mutta sinä olit taaskin luottamuksen arvoinen! Upeasti vielä illalla iltapalaksi teit aivan kuin tilauksesta yöpalan muksulleni!
Se oli tosi ilo huomata.Kiitos. Sinulle etsisin kernaasti papukaijaa, jolla olisi jaloissaan olutkolpakko! Mut tällainen sulle! Oletko tyytyväinen, Homieee?

Kuva

TOIVON, ja vähän uskallan uskoakin, että nämä toivat ainakin vähän iloa harmauteen!! :P

Toivoo

SA
merkkien suoja
Stadinarska
Kitisijä

Hello! Fatsi käski mun sanoo jees mua jeesanneille eilen..hei kyl te tiiätte, tänks vaan. Oli kyl pelko et ku ukko lähti jonneen ni oisin kuollu ilma safkaa mut onnes te porukka tulitt häthään. Joo sanoinks mä tänks jo. Kyl te häsikät tiiätte, heii!

Nykkån fatsi on poissa eikä oo vahtimas haukkana nii kerron et fatsi breikkas iha totaalisest eileillal ku mä taalasin et manala oli mua tosiaan jelppiny eilen. Arskafatsi huusi, et keneltä mä oon sanu VAIKUTTEIT, mistää manalasta meijän perheessä ei praatata, prkl! Sit kun mä berättasin sille et Herra Manala, se invalidiaivo vanhus Ameba vihdoin bonjas mistä on niinq kyse.

Ja sain sitä hellyyttäki sitte mitä meijän lasten kuuluis saada. Ihan kokonaine päänsilittelyy tosiaan. Sillä se kasvatunksens aikoo selvittää, mokoma laiskuri...

Mut mä suljen tän ennneko fatsi tulee ja mesoaa ku mä puhun siit pasaa seläntakaa.

Fatsi muute iha keskittyi kiittämää teitä päiväl. Siitä, et sen palsta eli minä, äpäränsä, sai taas kunnon syöpäväriä niistä kakadukuvista, ei ollu sit mitään onglemaa taas Arska-isille, saatn...
Laittakaa nyten sille vastauksia kun se säälittävä "kuulemma isi" sitä odottaa surkeena!

Mä oon siis ihan saletti et toi mun valvojahirmuvanhus ei ikin lue omia tekeleitään ja niin se ei varmana lue tätäkään. Tokko se kerkee mitää lukeekkaan ku luuhaa kaiket päivä pois lapsensa luota.
Jos se lukee, mä saan risusta heti.

Laittakaas sitte huomenna muonaa mulle, jos iskä ei oo huomanna mulle safkaa antaa. Homie, psst..pistä parit kaljat!!!

SAALIS

StadinArskan Lapsi Ilman Siitosta
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:Zeb, hyvä rauhankumppanini. Olen varma, ettei meidän käy välirauhassamme niin kuin Suomelle ja Neuvostoliitolle ja tässä vaiheessa saat jälleen kiitokset lapsiystävällisyydestäsi ja muutoinkin. Tosin Homie oli jo todennut vastauksesi aiemmin, mutta sen ei ole mitään väliä vaan se oli tärkeintä, että palstalapsukaiseni sai muonaa!

Etsin sinulle selvästi naisellisen RAUHAN papukaijamerkin joka olisi juuri sinulle tarkoitettu papukaija. Kun en tiedä mikä on mielivärisi niin täytyi ottaa riski! Kerrot ehkä mielivärisi, samalla antaisit välipalan!!
:oops: En ollut lukenut ketjua vaan heitin vaan manalan kommentin perusteella jotain mitä päähän pälkähti.

Kiitos papukaijasta. Lempivärini on kuin onkin vihreä, jos yksi pitää valita.
Stadinarska
Kitisijä

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Zeb, hyvä rauhankumppanini. Olen varma, ettei meidän käy välirauhassamme niin kuin Suomelle ja Neuvostoliitolle ja tässä vaiheessa saat jälleen kiitokset lapsiystävällisyydestäsi ja muutoinkin. Tosin Homie oli jo todennut vastauksesi aiemmin, mutta sen ei ole mitään väliä vaan se oli tärkeintä, että palstalapsukaiseni sai muonaa!

:oops: En ollut lukenut ketjua vaan heitin vaan manalan kommentin perusteella jotain mitä päähän pälkähti.

Kiitos papukaijasta. Lempivärini on kuin onkin vihreä, jos yksi pitää valita.
Heijaa Zebhyr ja oli tietenkin vallan kiva kun vastasit ja kiitit! Tottahan se tuntevalle immeiselle on tärkeää!

Jotenkin intuitioni sanoikin että olet nimenomaa vihreä...tarkoitan, et sinusta tulee vihreän sävy mieleen. Mulla tulee joistain Kitinän tyypeistä jokin väri varsin selkeästi mieleen. Sinä et aivan selkeä väri ole, mutta nimenomaa vihertävä, ihan rauhallinen väri!
Minun oma lempivärini on nimenomaa vihreä, myös! Siinä on upeita värisävyjä ja lisäksi vihreä on rauhan väri. Eikös ne sairaalavaattetkin tai seinät ole laitettu vihreällä valkoisen sijasta, ettei tulisi rauhattomuutta!!?

Oma aivan top-mielivärini on sellainen tumman merenvihreä!!

Mutta myös tietynvärinen pehmeä pastellinpunainen ja ruskea!

Vaaleanvihreästä en lapsena pitänyt juuri lainkaan. Nykyään siitäkin ainakin vähän! Kamalin väriyhdistelmä minun mielestäni on tämä:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Rauhanomaisin ja jo selkeästi jo hyvin toverillisin terveisin toivoo vihreätä luonnollista päivää Zebhyrille :D

SA ja palstalapsensa , joka sai tässä tukevan aamiaislounaan!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:Minun oma lempivärini on nimenomaa vihreä, myös! Siinä on upeita värisävyjä ja lisäksi vihreä on rauhan väri.
Tiesit varmaan, että vihreässä on kaikkein eniten eri sävyjä niin, että ihmissilmä ne vielä erottaa toisistaan. Siksi varmaan vihreästä löytyy sekä kauneimmat että kauheimmat värit.
Stadinarska
Kitisijä

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Minun oma lempivärini on nimenomaa vihreä, myös! Siinä on upeita värisävyjä ja lisäksi vihreä on rauhan väri.
Tiesit varmaan, että vihreässä on kaikkein eniten eri sävyjä niin, että ihmissilmä ne vielä erottaa toisistaan. Siksi varmaan vihreästä löytyy sekä kauneimmat että kauheimmat värit.
Jaa, mielenkiintoista, Zebhyr! Kiitos sulle taas! En kyllä tätä tiennyt, että eniten mitä ihmissilmä erottaa, mutta sen on helppo uskoa!
Oli tosi mielenkiintoinen ja herätti haluni opiskella väreistä! Ihan oikeastikin olen kovasti kiinnostunut väreistä tai esim. akvarellimaalauksesta, vaikka olenkin siis vain kotiharrastuksena tehnyt. Ettei tuo "hauskuus" näistä Kitinän väreistä aivan tuulestatemmattu ole, (että olen värittäjä). Jokaisessa justkussa, oli se sitten vitsinäkin sanottu, taitaa olla totuuden siemen!

Kiitos sulle "lounaasta" palstalapselleni, Zeb.

Toivovat SA ja palstavekaransa.
(yhä on epäselvää kumpaa sukupuolta tää mun perilliseni on!!)
Stadinarska
Kitisijä

No niin. On aamiaisen aika pikku palstalapselleni. Aamiaisen tulisi olla tukeva, joten kirjoittelen mit' mulle kuuluu.

Mitähän mulle kuuluu? Kaikenlaista sälää, jota pitäisi elämän takia tehdä ja sumua näyttää olevan saarellanikin ja terveys on lähes oivallinen ja aamuruokaa otan minäkin, mutta sitä ennen annan palstalapselleni!

Luin kyllä hänen pari päivää sitten olleen uhmaisen kirjoituksensa. Mulla oli tuossa pöydällä jumppanauha ja läiskäisin kasvatukseksi kerran pikkuisen. Sellainen hellä muistutus, kuka on huoltaja.

No, nyt riitti. Ystävät, kalliit , voisitte ihan kernaasti laittaa tähän jotain palstakullalleni päivän aikaan. Jutut ovat siis ravintoa sille ja minulla on miltei mahdoton nyt päivällä jakaa ruokaa, joten ravinto jäisi iltaan ilman teitä!!

Please, edes juomaa parilla sanalla!! :idea:

SA
Yksineuvoinen huoltaja
Yhden neuvon huoltaja
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Piip! Ostitko Arska saaren S-Marketista eilen paketillisen kondomeja? Tiedän, että monet kyllä ostavat mutta tulit niiiiin mieleeni siinä kassajonossa ja oikein pompahdin pelästyksestä. Se (komea) ostaja tervehti kassatyttöä kuuluvalla "tervehdys kaunis!" -lainilla ja todellakin tulit siis mieleeni.

Piilouduin tupakkakoneen taakse. Ja sit kävin ostamassa kondomeja josko minullakin flaksi vielä kävisi.

Pusuja saarelle!
Homeboy65
Kitisijä

RUOKAA!

Tämä ketju tarvitsee ruokaa! Feed the hungry!

Okei, rauhoitutaan...

Söin äsken jotain broilerimössöä, valmisruokaa joka valmistuu kun laittaa mikroon minuutiksi.

Nenänvalkaisukausi siis alkanut. Seuraavaksi ajattelin vetää lärvit jouluaattona. Viskiä. Merkki? No Jim Beam voisi olla ihan OK... :beer:

Tuli mieleen Arska että kun näin sinut IRL viime syyskuussa niin olit aika VAKAVAN näköinen. Mutta tämä hupiveikon rooli on kai vain eksplisiittisesti rooli jota vedät täällä?

Perkele, haluaisin ostaa kaakaota tuolta automaatista mutta joku työntekijä täyttää sitä. *odottaa kärsimättömänä* :(

No...eiköhän tässä ole taas ruokaa kohtalaisesti. Sellaista perusmättöä, arkiruokaa.
Stadinarska
Kitisijä

Geetz kirjoitti:Piip! Ostitko Arska saaren S-Marketista eilen paketillisen kondomeja? Tiedän, että monet kyllä ostavat mutta tulit niiiiin mieleeni siinä kassajonossa ja oikein pompahdin pelästyksestä. Se (komea) ostaja tervehti kassatyttöä kuuluvalla "tervehdys kaunis!" -lainilla ja todellakin tulit siis mieleeni.

Piilouduin tupakkakoneen taakse. Ja sit kävin ostamassa kondomeja josko minullakin flaksi vielä kävisi.

Pusuja saarelle!
Oh, Geetz! Kiitos pusuista, osa niistä osui minuun, hihihihh!! Iso megamuisku sinnepäin kohdistettuna Geetziin. Osa voi mennä ohi, mutta jos sit osa osuu!

Oh, mä ostan kondomit toki pahvilaatikoittain tukusta! Pahus, olet nähnyt jonkin muun nyt. Olen suorastaan mustis näkemällesi komistukselle. Mä raukka en ollut eilen saaren S-marketissa. Sitäpaitsi käy ihmeessä K-Marketissa, siellä on öögaa kauniisti antavia söpöttäriä. Heidän kanssa olen osin pikkuflirttimielellä!

Kuulepa, Arska on sellainen salapoliisi ja etsivä, ettei sitä pienet tupakkakoneet estä, jos naisen tuoksun tuntee. Eli sinä, Geetz, paljastut alta aikayksikön, hehheh!

Kiitos hirmusti palstalapseni puolesta!! Kun ruokit häntä hauskalla jutullasi!
Käy muutoinkin aina silloin tällöin,mahd usein, katsomassa "palstalastani"!! PUS

Ainiin, valitsin sulle sinulle sopivan auton. Tietenkin Huyndai GETZ. Siitä siis puuttuu e-pilleri (E), mutta sehän on sit hurjempaa menoa!!

Kuva

StadinsaariArska
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:RUOKAA!
Tämä ketju tarvitsee ruokaa! Feed the hungry!....
.....
NÄIN on Homie hyvä!! Kiitos ruoasta. Se oli sellainen hyvä lounas palstamukulalleni! Oli taas kauan yksinään ja näin pääsen vasta nyt vastaamaan sulle arvon HOMIE, mutta sinänsä voidaan aina olla varmoja, että ennen pitkää ja lähes aina saman päivän aikana ainakin vastaan!!

Eli nyt vastaan juttujesi jälkeen vinokirjoituksella ja sinisellä. Pitää koklata uutta tyyliä!!

Alkaa siis!
....................

Okei, rauhoitutaan...

NO, OTAKSUN ET OLET IHAN RAUHALLINEN JO?

Söin äsken jotain broilerimössöä, valmisruokaa joka valmistuu kun laittaa mikroon minuutiksi.

IHAN ON PERUSTARPEET TYYDYTETTY, SANOISIN! IHMINEN SIIS SITEN ELÄÄ!

Nenänvalkaisukausi siis alkanut. Seuraavaksi ajattelin vetää lärvit jouluaattona. Viskiä. Merkki? No Jim Beam voisi olla ihan OK... :beer:

JOULUATTONA? MITENKÄS SINÄ HOMIE JOULUN VIETÄT, OLISI UTELIAANA KIVA TIETÄÄ? MEINAAN, ONKO LÄRVIEN VETÄMINEN JOULUAATTONA "HELPPOA"?

Tuli mieleen Arska että kun näin sinut IRL viime syyskuussa niin olit aika VAKAVAN näköinen. Mutta tämä hupiveikon rooli on kai vain eksplisiittisesti rooli jota vedät täällä?

TÄÄ KYSYMYS SINÄNSÄ OLI HYVÄ JA VAKAVA JA AIHEELLINENKIN. ENSINNÄKIN ON TOTUUS, ETTÄ ELÄMÄN SINÄNSÄ OTAN VAKAVASTI, MUTTA SEN EN HALUAISI OLEVAN MINUN KASVOILLANI. LUULEN, ETTÄ SE TILANNE, JOSSA OLI KEIKKUA VASTASSA JA RAHKAA VIERELLÄ JA CÄPPIÄ JA NIPAA JA VESILINTUA JA SIT HOMIETA, VETI VARSIN VAKAVAKSI, HEHHEH!
EN MÄÄÄ KYL IHAN JUMMARRA, HOMIE, OLINKS MÄ muka VAKAVA. SE ILME ON IKÄVÄ KUN TULEE KASVOILLE. SISÄLTÄ MINÄ OLEN HYVIN LEVOLLINEN JA OIKEASTI VARSIN RENTO.
KYLLÄHÄN KEIKUN KANSSA MULLA OLI PAKKO OLLA OIKEESTI HYMYÄ KUN HÄN OLI NIIN HAUSKA. ÄLÄ HITSI HOMIE NYT VÄITÄ MUUTA!

MUTTA ASIA, JOKA MUA JÄI OIKEEN TOSI HARMITTAMAAN, OLI HOMIE ITSE! MINÄ TAJUSIN VASTA JÄLKEEN, ETTÄ SINÄ OLIT HOMIE, JA OLISIN ILMAN MUUTA TULLUT JUTSKAAMAAN, MUTTA OLIT JO LÄHTENNÄ YLLÄTTÄVÄN AIKAISIN POIS!VAI MISSÄ OLIT? SORI. SEURAAVALLA KERRALLA SITTEN OSOITAN ETTEN OLE VAKAVA!! ASIA, JOTA "INHOAN", ON PASKANTÄRKEYS JA BESSERWISSERIYS!!

Perkele, haluaisin ostaa kaakaota tuolta automaatista mutta joku työntekijä täyttää sitä. *odottaa kärsimättömänä* :(

MISSÄ SÄ OLET? HOMIE-ASEMALLA?
HEITÄ TYÖNTEKIJÄ ULOS VASTAOTE JÄTTILÄISELLÄ JA OTA KAAKAOSI!!

No...eiköhän tässä ole taas ruokaa kohtalaisesti. Sellaista perusmättöä, arkiruokaa

OIKEIN HYVÄÄ LOUNASRUOKAA, JOKA RIITTÄÄ ILLAKSI. LAPSENI SÄÄSTI ILLAKSI!

Ainiin, kirjoitin isolla selvyyden vuoksi tai uudella tyylillä, mutta en tosiaankan ikinä milloinkaan huutaisi!! Eli sitä se ei tarkoita, mutta palaan tavalliseen vastauskäytäntöön!

Laitathan taas uutta muonaa, varsinkin jos huomaat, että lapseni kärsii nälästä!!

Mitä muuten pidit sinulleKIN antamastani papukaijamerkistä muutama postaus sitten??

SA
Geetz

Stadinarska kirjoitti:Ainiin, valitsin sulle sinulle sopivan auton. Tietenkin Huyndai GETZ. Siitä siis puuttuu e-pilleri (E), mutta sehän on sit hurjempaa menoa!!
Kelpaa, thanks. Tuotko sen koska? :]
Ja tokihan minut haistaa. Kaukaa.

Pus!
Homeboy65
Kitisijä

Taas safkaa...

Vastaan noihin kysymyksiisi.

Pidin tuosta papukaijamerkistä, kiitos.

Joulun viettoni? Ensin äitimuorin luo syömään, sitten mennään yhdessä systerin luo. No lahjojen jakaminen, seurustelua ja ne tarjoo kahvia, keskaria, torttua ym. pientä purtavaa. Ne? Systeri, sen avomies ja niiden kaksi lasta, tyttö ja poika. Noiden lasten takia (4 ja 2 vuotta) minun täytyy esiintyä joulupukkina. :roll: :) Saa nähdä kauanko fuulaus menee läpi ja koska ne huomaa että enohan (ei veneestä pudonnu) se siinä...tai koska loppuu usko joulupukkiin in the first place. Faija sanoo aina että ei tarvitse lahjaksi kuin punkkupullon mutta mä ostan aina jotain muutakin. Nyt on jo kaksi Kari Suomalaisen pilapiirroskokoelmaa hankittu sille. Tosin divarista, "käytettynä." Se kerää niitä. Faija ei tule systerin luo, se pysyy paritalossa Pirkkolassa. Joskus alkuillasta tai iltapäivällä lähden kotiin juomaan viskiä ja kuuntelemaan levyjä.
Stadinarska
Kitisijä

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ainiin, valitsin sulle sinulle sopivan auton. Tietenkin Huyndai GETZ. Siitä siis puuttuu e-pilleri (E), mutta sehän on sit hurjempaa menoa!!
Kelpaa, thanks. Tuotko sen koska? :]
Ja tokihan minut haistaa. Kaukaa.

Pus!
Kelpaako? Tykkäätkö, että punainen on hyvä väri sulle? Vai pitäiskö olla nahkanmusta?

Sinut haistan jo kaukaa ilman muuta. Nytkin lienet jossain idässäpäin! Kävin tosin parvekkeella, jotta saisin paremman tuntuman!

Lähetän täsmäpusun navigaattorilla sinne pus-huulille! Hih.

SA :)
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Taas safkaa...

Vastaan noihin kysymyksiisi.

Pidin tuosta papukaijamerkistä, kiitos.

Joulun viettoni? Ensin äitimuorin luo syömään, sitten mennään yhdessä systerin luo. No lahjojen jakaminen, seurustelua ja ne tarjoo kahvia, keskaria, torttua ym. pientä purtavaa. Ne? Systeri, sen avomies ja niiden kaksi lasta, tyttö ja poika. Noiden lasten takia (4 ja 2 vuotta) minun täytyy esiintyä joulupukkina. :roll: :) Saa nähdä kauanko fuulaus menee läpi ja koska ne huomaa että enohan (ei veneestä pudonnu) se siinä...tai koska loppuu usko joulupukkiin in the first place. Faija sanoo aina että ei tarvitse lahjaksi kuin punkkupullon mutta mä ostan aina jotain muutakin. Nyt on jo kaksi Kari Suomalaisen pilapiirroskokoelmaa hankittu sille. Tosin divarista, "käytettynä." Se kerää niitä. Faija ei tule systerin luo, se pysyy paritalossa Pirkkolassa. Joskus alkuillasta tai iltapäivällä lähden kotiin juomaan viskiä ja kuuntelemaan levyjä.
Hoi Homeboy! Tuohan oli hyvin kiintoisaa ja kuulosti vallan hienolta ja kivalta! Mutta siis menet jo jouluaattoiltapäivästä kotiisi, eikö se ole aika aikaisin?
Minulla kun olen ollut sinkula, on aika paljon samantyyppistä joulua ollut, silloinkin vaikka olen seurustellut suurimman osan elämääni. Silloin on ollut enemmän matkustamista, kiitos auton. Itse en ole halunnut olla pukkina kuin kerran ystävälle!
Divarista ssakin varmaan hyvii lahjoi niitä haluaville.
Minulla on ihan samaa myös sukulaisissa syöminen ja kahvit, mutta viivyn aina yömyöhään heidän luonaan ja kenties koko yön. Ja alkoholi kuuluu seurusteluna kyllä ehkä juu.

Kiitos hienosta postauksesta, Homie! Ja toivon joulullesi oikein paljon kivaa hyvää jo tässä vaiheessa vaikka joulukuu on nuori!!!! Ja ruoasta palstalapselleni. Sinä muistit! Olen iloinen!

SA ja SAL
S Arska ja S Arskan lapsi
Geetz

Stadinarska kirjoitti:Sinut haistan jo kaukaa ilman muuta. Nytkin lienet jossain idässäpäin! Kävin tosin parvekkeella, jotta saisin paremman tuntuman!
Kaivarissapa, aijjai!!!!11
Pusu handlattu hyvin. Katos joo idässäpä sieltä haistettuna!

Tää kuulostaa ehkä oudolta, mut musta saattaa tulla julkisen liikenteen käyttäjä. :shock:
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jotenkin ajattelin että tämä on sopiva ketju tähän:

ahistaaahistaaahistaaahistaaahistaaahistaaahistaaahistaaahistaaahistaa

vittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittu

*sijaistoimii*
Stadinarska
Kitisijä

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Sinut haistan jo kaukaa ilman muuta. Nytkin lienet jossain idässäpäin! Kävin tosin parvekkeella, jotta saisin paremman tuntuman!
Kaivarissapa, aijjai!!!!11
Pusu handlattu hyvin. Katos joo idässäpä sieltä haistettuna!

Tää kuulostaa ehkä oudolta, mut musta saattaa tulla julkisen liikenteen käyttäjä. :shock:
Pus Geetz! Kaivari on suoraan idässäpäin, ja haistan mainiosti tokikikikikin. Meren kautta tuoksusi tulee nopeasti Saareen! Nuuh. Aah.

Ai susta tulee julkisen liikenteen käyttäjä!!...no, annoin tuon Getz-auton sitten vähemmistön tummalle edustajalle. Sääli.
Geetz, sori. Nyt on niin kylmä parvekkeellakin, että pusu ei lennä kauas pakkasella.Se saattaisi osua vaikka johonkin mieheen kun navigaattori ei toimi pakkasessa. Nyt vain Kitinässä Pus!

SA
jalo A
Stadinarska
Kitisijä

Zeb kirjoitti:Jotenkin ajattelin että tämä on sopiva ketju tähän:

...Arskan sensuroitua palstalapsen vuoksi...

*sijaistoimii*
Voi Zeb-hyryinen!!! Sulla on nyt kovat ajat, ja oikeastaan sen aikaisemminkin intuitiolla aavistin ettet olisi oma itsesi aina! Käsitykseni sinusta on aikuisen oikeasti heittänyt aivan häränpyllyä! Mitä minä ajattelen, se tuskin sinulle sen kummempaa merkitsee, mutta ajattelen sinua lämmöllä ja haluan kuitenkin toivottaa sulle hyvää oloa ja halaan sua näin virtuaalisesti, jos sekin hieman helpottaisi! Kyllä maailma varmaan taas hymyilee hyvin sinulle!
Palstani on tehty olemaan hyödyllinen ja olen iloinen, jos se sinua on auttanut, ihan taivahan tosi!
Jos olen hauskana asiana ajatellut palstaani omaksi palstalapseksi, se on huumoriani, kun itselläni on kiintymyssiteet tähän palstaani jo tulleet oikeastikin. Tämä on ollut kuitenkin sellainen kevyt hauska lisä, jossa itseni puolesta on sellainen oikea kiintymyssiemen.

Mutta se edellinen ei yhtään ole leikkiä, että toivon että voin olla avuksi edes palstallani, jossa saa värittää ja kirota, jos siltä tuntuu!! Kiitos Zeb, jutustasi ja MUISTA tulla tänne "kotiini" aina, jos helpottaa! Tiedän, mitä paha mieli ja olo on, ja siihen on keinot vähissä. Yksi keino on myötätunto ja kivat asiat.

Kiitokset palstalastani kohtaan ja itseasiassa vallan upeasta värityksestäsi!! Olet oppinut paljon, heh! :)

toivoo

SA
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:Voi Zeb-hyryinen!!! Mitä minä ajattelen, se tuskin sinulle sen kummempaa merkitsee, mutta ajattelen sinua lämmöllä ja haluan kuitenkin toivottaa sulle hyvää oloa..
Kiits! Kyllä se vähän helpottaa.