Tuli käytyä tänään salilla eka kertaa noin neljääntuhanteen vuoteen. Samalla sitte irtisanoin koko paskan.
(Tai siis joutu vielä VARAAMAAN oikein AJAN siihen irtisanoutumiseen! Vielä pitää tiistaina mennä uudestaan helevetti
) Juu 51€/kk on vähä liikaa meikän jenkkakahvoille. Ja ku reilu puoleen vuoteen päässy hyvä jos kerran kuussa, miljoonatuhatta menny jo rahaa hukkaankin..

Alotan sitte siellä etelässä uuden uran. Nytte tuo duuni ja matkat pitää mut kyllä ihan tarpeeks hapessa. Sitäpaitti mulla menee nyt siihen kiropraktikkoon melkein huntti kuussa, että tuota. Se on ny tärkeempää tällä hetkellä.
Melko lepposa vkonlops yksin ja rauhassa, pitkästä aikaa..
(= aika boring) Huomenaamulla sitte mummulaan, ja illalla takas. Vähä vaa pelottaa sen papan kyydissä siellä nelostiellä.. varsinkin se yks ylitys, huhhhui. M
ä vaan niin nään koko aika silmissäni ku se lähtee ylittään eikä tajua jtn rekkaa, ja se tulee vaan kohti, ja mun puolelta just, ja mä en kerkee karkuun.. ja sit rysähtää, ja sit mä kuolen, tai vammaudun vakavasti ja pysyvästi. Se 95-vuotias ei oikein enää parhaimmassa terässä ole noinniinq reaktiokyvyiltään ynnä muilta kyvyiltään. Mutku ihan väkisellä haluaa ajella ja tulla mua hakemaan dösältä. Toivotaan nyt, että en kuole (eikä pappakaan tietysti). Ei nyt, kun kaikki näyttää niin hyvältä.