Lavvantai
Re: Lavvantai
Vähän siivousta vielä ja sitten hakemaan kaverit. Tänään nautitaan kuoharia ja glögiä hyvässä seurassa. Kyllä mun vaan kelpaa 

Hihi miten satunnainen päivä. Olen humalassa, juttelen yhden kaverin kanssa Irlantiin ja sen tyttöystävän kanssa Suomeen. Todella hämärää 

Melko aikainen hjumalaSavannah kirjoitti:Hihi miten satunnainen päivä. Olen humalassa, juttelen yhden kaverin kanssa Irlantiin ja sen tyttöystävän kanssa Suomeen. Todella hämärää

Sitä se loma teettääTix kirjoitti:Melko aikainen hjumalaSavannah kirjoitti:Hihi miten satunnainen päivä. Olen humalassa, juttelen yhden kaverin kanssa Irlantiin ja sen tyttöystävän kanssa Suomeen. Todella hämärää

Prkl .. mun loma on rikki sit.Savannah kirjoitti:Sitä se loma teettääTix kirjoitti:Melko aikainen hjumalaSavannah kirjoitti:Hihi miten satunnainen päivä. Olen humalassa, juttelen yhden kaverin kanssa Irlantiin ja sen tyttöystävän kanssa Suomeen. Todella hämärää
No kannattaa korjata asia.Tix kirjoitti: Prkl .. mun loma on rikki sit.
Täytyy harkita jos saa baarisuraa, kalsarit ei houkutaSavannah kirjoitti:No kannattaa korjata asia.Tix kirjoitti: Prkl .. mun loma on rikki sit.

Minua taas juuri yritetään saada baariin mutta seura olisi lievästi kyseenalaista joten taitaa olla pakko passataTix kirjoitti: Täytyy harkita jos saa baarisuraa, kalsarit ei houkuta

Kuka kitisijä sinua baariin vonkaa?Savannah kirjoitti:Minua taas juuri yritetään saada baariin mutta seura olisi lievästi kyseenalaista joten taitaa olla pakko passata

Ei kitisijä sentäänTix kirjoitti: Kuka kitisijä sinua baariin vonkaa?

Taitaa kamu vähän pelätä että tyttöystävä ei ole ihan uskollisinta sorttia kun noin epätoivoisesti yrittää valvonnan järjestääSavannah kirjoitti:Ei kitisijä sentäänKaveri yrittää saada että lähtisin sen tyttöystävän kanssa baariin, se maksaisi kaiken ja hoitaisi taksit Irlannista, mutta kun en nyt ihan hirveästi ole motivoitunut. En suhtaudu hyvin painostamiseen

Onko kitisijä aina automaattisesti kyseenalaista seuraa?Tix kirjoitti:Kuka kitisijä sinua baariin vonkaa?Savannah kirjoitti:Minua taas juuri yritetään saada baariin mutta seura olisi lievästi kyseenalaista joten taitaa olla pakko passata
Oliko tuo retorinen kysymys?Bliss kirjoitti:Onko kitisijä aina automaattisesti kyseenalaista seuraa?

Kysyitkö todella tuota?Tix kirjoitti:Oliko tuo retorinen kysymys?Bliss kirjoitti:Onko kitisijä aina automaattisesti kyseenalaista seuraa?

Eli oliBliss kirjoitti:Kysyitkö todella tuota?Tix kirjoitti:Oliko tuo retorinen kysymys?Bliss kirjoitti:Onko kitisijä aina automaattisesti kyseenalaista seuraa?

Hehe ei sentään, haluaa vain että tapaan sen tyttöystävänTix kirjoitti: Taitaa kamu vähän pelätä että tyttöystävä ei ole ihan uskollisinta sorttia kun noin epätoivoisesti yrittää valvonnan järjestää

Tämä ketju pitäisi sulkea mielenterveydellisiin seikkoihin vedoten.prosessi kirjoitti:Tällä sivulla on jo 14 Gattaca-hymiötä, alkaa pelottaa.
No ÄLÄ!Herra Manala kirjoitti:Tämä ketju pitäisi sulkea mielenterveydellisiin seikkoihin vedoten.prosessi kirjoitti:Tällä sivulla on jo 14 Gattaca-hymiötä, alkaa pelottaa.

-
- Kitisijä
safkat tehty ja olut siemastu ohessa. odotellaan et vaimo tulee esikoisen kaa ulkoota niin paase herkutteleen seka poperoilla et punkulla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Mukelolla on outo huumorintaju. Siitä on hauskaa jos sen mahaa pussaa, iskee otsat kevyesti vastakkain tai matkii sen ääntelyitä. Kaikki nuo kolme saavat sen nauramaan katketakseen.
-
- Kitisijä
ei tuossa mitaan outoa oleprosessi kirjoitti:Mukelolla on outo huumorintaju. Siitä on hauskaa jos sen mahaa pussaa, iskee otsat kevyesti vastakkain tai matkii sen ääntelyitä. Kaikki nuo kolme saavat sen nauramaan katketakseen.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Myönnetään, minulla se outo huumorintaju on, kun päätin väittää tuota oudoksi.cardic kirjoitti:ei tuossa mitaan outoa oleprosessi kirjoitti:Mukelolla on outo huumorintaju. Siitä on hauskaa jos sen mahaa pussaa, iskee otsat kevyesti vastakkain tai matkii sen ääntelyitä. Kaikki nuo kolme saavat sen nauramaan katketakseen.