Laitan vain palstalapselle lounasta. Onpa lihonut aikalailla niin ei suurta lounasta.
TURSKAKALENTERI 30.12:Stadinarska elää ja voi kohtalaisesti ja käy aika hyvin pyydykseen.
Iloisiin tapamisiin ja jutskuihin

STADINARSKAN ILOSANOMAT OY
Wastaus Homielle!Homeboy65 kirjoitti:Ei taida olla vielä päivällisen aika?
Välipalaa kuitenkin, syö nyt tämäkin palstalapsi niin kasvat isoksi palstaksi...
Tylsä viikonloppu. Siivousta olen edelleen lykännyt. Tänään kai pitäisi...
Eilen ajattelin lähteä vähän CD-levyostoksille mutta ajattelin että monet (?) liikkeet ovat välipäivinä kiinni, joten...ehtiihän sitä myöhemminkin.![]()
Arskalle osanottoni puistojutun vuoksi.
Enpä keksi enää kirjoittamista. See you later, alligator...i mean Arska.
No moij VihtariVihtahousu kirjoitti:Tää sivu olikin oikein mielenkiintoista luettavaa. Ei mulla muuta
MANALA VÄRIMELLASTI MUTTA YKSIPUOLISESTI VERENVÄRILLÄ.Herra Manala kirjoitti:MUUMIPEIKKO.........
Moi, Tässä ei ole isini vaan olen itse palstalapsi!Homeboy65 kirjoitti:Lounasta palstalapselle...![]()
Hyvää uutta vuotta Arskalle ja muillekin.....
Tein joitakin uudenvuodenlupauksia mutta en nyt viitsi kertoa niistä...![]()
![]()
Uudenvuodenaattona aioin vetää lärvit mutta meninkin nukkumaan jo alkuillasta. *väsynyt* Välillä heräsin rakettien möykkään, sitten jatkoin nukkumista...![]()
Tota noin, en tarkoittanut tuota taannoista NuoriTaavi-vitsiä sitten miksikään vittuiluksi, vaan huumoriksi.![]()
Arska. Olet tuonut tälle foorumille sellaisia juttuja joita diggaan: hyväntuulisuutta, hyväntahtoisuutta, huumoria, tärkeilemättömyyttä. Jotkut tryffelisiat taitavat silti inhota sinua edelleen...anna niiden röhkiä.![]()
Nyt saat luvan tulla pyyhkimään kahvit mun näytöstä!Stadinarska kirjoitti: ArskaAmebainen
plus Amebasta poksahtanut palstababy
Elba!! Lähipoksauttaja! SE ON MOI!Elppis kirjoitti:Nyt saat luvan tulla pyyhkimään kahvit mun näytöstä!Stadinarska kirjoitti: ArskaAmebainen
plus Amebasta poksahtanut palstababy
HomeBomb MORJENSTA kuomalle!!Homeboy65 kirjoitti:Lounasta...
Ei ND käsittääkseni vetänyt pultteja saati lähtenyt täältä. Halusin vain huomauttaa että tuo vitsi oli todellakin vain huumoriksi, ei pottuiluksi tarkoitettu. Täytyi huomauttaa koska olen huomannut että monet provosoituvat täällä niin helposti...![]()
Minun asianihan ei ole vastata gattiksen puolesta, mutta voinen kertoa sen verran, ettei hänen ulkonäkönsä hassumpi ole. Vähän karun näköinen kyllä...okei, ei enempää tästä, it's not my business.![]()
Nenänvalkaisukausi alkanut. Toivottavasti tahdonvoima pitää.
Vitsi:
Viina on tuhonnut kotini, valitti rouva Ollila ompeluseurassa.
- Ryyppääkö miehesi niin paljon?
- Ei, vaan hänen pannunsa räjähti.
BEDLAM, SÄ OOT SUPERIHQ. ]HÄLLÄ VÄLIÄ mikä mahtaakaan olla sukupuolesi,se on aina ja ikuisuuteen yhtä epäselvä,MITÄ VÄLII??? hehhehbedlam kirjoitti:Rasvaista joulua kaikille!
Nyt on aika laulaa kunnian kukolle laulu! Se menee näin.....
Aahahaaa, luulittepas että laulan mutta olenkin pelaamassa golfia! Sori, jos olen äärimmäisen, hauska! En vain osaa olla olemattakaan! =)
MIES HERÄÄ AAMULLA KOTOAAN JA KUULEE LINNUNLAULANTAA ALAKERRASTA. IHMETELLEN HÄN JUOKSEE ALAKERTAAN, KUNNES HÄNTÄ ALKAA PIERETTÄÄ JA PASKATTAA JA ONKIN PAKKO MENNÄ VESSAAN.
HAHHAHHAA!
Terveisin,
Rosvo aka PAISTI
Terve luottopuolustajani Homeboy!Homeboy65 kirjoitti:Safkaa...päivällisaika.
Bedlamin sukupuoli: mies. Sen verran yleistä tietoa, että sen voinee kertoa. Tuskin siinä mitään salattavaakaan on.
Lykkäsin edelleen nenänvalkaisukautta. Aloitin viime lauantaina.
Vitsi:
Mies menee Alkoon, katsoo kiireisenä hyllyjä ja sanoo myyjälle: "Anna nyt jotain joka menee hyvin päähän eikä oo kallista."
Myyjä miettii hetken, ojentaa sitten muovipussin ja sanoo: "15 centtiä, kiitos."
Ei tässä nyt muuta tällä kertaa. Ulkona pyryttää ja on pakkasta, pukeutukaa lämpimästi. That's an order.
Homeboywastaus! Not automatic.Homeboy65 kirjoitti: Safkaa palstalapselle...
Itse syön pastilleja ja juon kahvia tällä hetkellä.
Eilen oli Kitinätön päivä. Joskus sellaiset ovat paikallaan.
En nyt osaa noita eukkoja paremmuusjärjestykseen laittaa. Nättejä kaikki. Kolmas ja viides vasemmalta vähän VÄHEMMÄN viehättäviä.
Nenänvalkaisukausi jatkuu. Ensi viikonloppuna TV:stä tulee hyviä elokuvia: Uuno Turhapuro rautakauppiaana ja Tyttö joka kävi intin.Kriitikot ovat varmasti tästä mielipiteestä eri mieltä. Haukkuvat Spenceriä & Hilliäkin. Käsittämätöntä.
![]()
Rouskutahan nyt ruokaa, lapsi...