Kuka haluaa Arskan uniin? Tilaukset Arskalle. Unet ovat maksuttomia, (vapaa pääsy) ohjelma 10 euroa.

SA
bedlam kirjoitti:Oon päissäni! Eka työttömyyspäivä, pakko oli sen kunniaksi vetää lärvät. Perusruisleipä ja maitokin maistuu ihan kertakaikkiaan hienolle pienessa höpössä. Hyvää yötä! Ihkunpihkua, ja lupaan nähdä ARSKASTA unta!
Se on se, mikä otsikossakin sanotaan :DVihtahousu kirjoitti:MIKÄ TÄMÄ ON?
Jessus sentään, oon vieläkin että WTF??? Oliko tuo wammanen jotenkin? Oliko se mies vai nainen? Oliko ottanut aamunapin? Onko se luonnostaan tuommoinen vai vetääkö idols-tuomareille jotain roolia? Miks vitussa se teki noin?Xiberia kirjoitti:Se on se, mikä otsikossakin sanotaanVihtahousu kirjoitti:MIKÄ TÄMÄ ON?
Kuulostat ihan beddikseltä :D Allekirjoitus kruunasi hyvin tuon vuodatuksen.Vihtahousu kirjoitti:Jessus sentään, oon vieläkin että WTF??? Oliko tuo wammanen jotenkin? Oliko se mies vai nainen? Oliko ottanut aamunapin? Onko se luonnostaan tuommoinen vai vetääkö idols-tuomareille jotain roolia? Miks vitussa se teki noin?
Wastauksia joka kohtaan! Vastaajana Arskis Tur Narskisbedlam kirjoitti:Oon päissäni! Eka työttömyyspäivä, pakko oli sen kunniaksi vetää lärvät. Perusruisleipä ja maitokin maistuu ihan kertakaikkiaan hienolle pienessa höpössä. Hyvää yötä! Ihkunpihkua, ja lupaan nähdä ARSKASTA unta!
Mä ainakin yritin olla ottamatta kovin henkilökohtaisesti, tiedän itse missä mennään.. tosin mun mielestä oli ihan kiva että saatiin tähänkin palstaan eloa, vaikka se vaati pari uhria!Vihtahousu kirjoitti:^^ Sorry, mutta haluan tietää miten KK näki tilanteen
edit: ja toki muidenkin mielipiteen!
Ai tätä suurta "päihdekeskustelua" tarkoitat?Vihtahousu kirjoitti:^^ Sorry, mutta haluan tietää miten KK näki tilanteen
Pitäiskö ketjun nimi olla "Vihtahousun sanomat ja epävarmat vastaukset"....?Vihtahousu kirjoitti:Voehan vittu miten paska ketjun nimi![]()
Töizzä taaz. Kahvia löyty just ja hust, maidot ja sokerit vetää finaalia.
Ööö, eilen ainakin näytti että ainoat, jotka eivät menneet sekaisin, olivat juurikin ehkä äidit..Vihtahousu kirjoitti:^ Jöö, lapset ovat vaan niin herkkä aihe että äidit menee aina sekaisin jos vähänkin arvostelee niiden kasvatusta. Olkoonkin että eilen esitettiin tosi kärkevään tyyliin ne arvostelut.