Ihanko niinkuin meinaat, ettei aika ikäänkuin lipsahtanut omalla kohdallasi vähän noin niinkuin varkain ohitse, ja loppui jo vähän niinkuin kesken kun komentojonossa on piukeiden parikybästen rattaillepääsy?Gat kirjoitti:Nuoret säälittävät teinit ei tajua, etä aikakin on olemassa.
TV:stä tulee hyvää ohjelmaa
Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa
PirateBayn kommentointisysteemi on kyllä kätevä, varsinkin kun 90% kommenteista on "Seeda! För helveten's skull, jag är i 99.1%!!!111" 

Huomenna keskiviikkona alkaa MTV3 Myytinmurtajien uudet jaksot klo 22.30

Olenkin aina ihmetellyt että kuka kumma sitä jaksaa katsoaRouva Pupu kirjoitti:Huomenna keskiviikkona alkaa MTV3 Myytinmurtajien uudet jaksot klo 22.30![]()

Eilen tuli luontodokkari Namibian korvakoirista. Mukavia otuksia
Toivoin muuten joululahjaksi Attenboroughn luonto-DVDitä, enkä saanut. Oliks muka liikaa vaadittu?

Toivoin muuten joululahjaksi Attenboroughn luonto-DVDitä, enkä saanut. Oliks muka liikaa vaadittu?
Röyhkeä diplomaatti maikkarilta puolelta. Oli hauska ainakin silloin kerran kun katsoin.
Tasan kerran se olikin hauska, nyt lähinnä rasittava.Zeb kirjoitti:Oli hauska ainakin silloin kerran kun katsoin.
(mutta kyllä se Salatut Elämät voittaa!!)
-
- Kitinän uhri
Mitä? onks salarit loppunu?Bliss kirjoitti: (mutta kyllä se Salatut Elämät voittaa!!)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Rimakauhua ja rakkautta: tokan jakson perusteella pikkunäppärää parisuhdehjuumoria, mutta en ihan vielä sisäistänyt miksi kaikki ovat keuhkonneet sitä mielettömän hyväksi sarjaksi. Muistutti ehkä hieman Frendejä ilman yletöntä hösläämistä. Annan sille vielä toisen ja ehkä kolmannenkin mahdollisuuden.
Fight Quest
Human Weapon re-run. Sarjan käsikirjoitus on noin 99 % sama kuin HW:llä; katsoin ensimmäisen jakson, jossa tutustuivat Kung Fuhun Kiinassa, jonka jälkeen piti pitää taukoa sillä juuri olin katsonut HW:n jaksot putkeen. Ei samaa sarjaa voi katsoa kahta kertaa peräkkäin.Join hosts Doug Anderson and Jimmy Smith as they travel the globe in search of a variety of fighting challenges. The pair immerse themselves in the local culture as they prepare to face off against a local in a no-holds-barred battle. Locations include the Philippines, China, Japan, Korea, Mexico City, Thailand, Israel, Brazil and India. Jimmy Smith, an LA-based mixed martial arts fighter and Doug Anderson, an Iraqi War veteran, employ their respective martial arts backgrounds as they seek to win each competition.
4D: Maailman pienimmät penikset 22.00
(131 ääntä)Kommentit (78)Merkitse suosikiksi
Merkitse huippuohjelmaksi
Lisää kalenteriisi (vCalendar)
Toinen osa joulukuussa nähdylle dokumentille 4D: Maailman pienin penis. Dokumentissa pienen peniksen ylpeä kantaja Lawrence jatkaa mielitabunsa rikkomista. Tällä kertaa Lawrence etsii rohkeita miehiä, jotka pystyisivät avoimesti puhumaan elimestään kameran edessä. Lopulta Lawrence tekee läpimurron ja järjestää valokuvanäyttelyn, penispotrettikokoelman. Dokumentti.
Kerrankin mua koskettava aihe
(131 ääntä)Kommentit (78)Merkitse suosikiksi
Merkitse huippuohjelmaksi
Lisää kalenteriisi (vCalendar)
Toinen osa joulukuussa nähdylle dokumentille 4D: Maailman pienin penis. Dokumentissa pienen peniksen ylpeä kantaja Lawrence jatkaa mielitabunsa rikkomista. Tällä kertaa Lawrence etsii rohkeita miehiä, jotka pystyisivät avoimesti puhumaan elimestään kameran edessä. Lopulta Lawrence tekee läpimurron ja järjestää valokuvanäyttelyn, penispotrettikokoelman. Dokumentti.
Kerrankin mua koskettava aihe

Otin Showtime-kanavan kokeiluun, 5euroa/kk. Paljon sellaistakin kasariscifiä, -kauhua ja äksöniä jota olen turhaan koettanut dvd:llä metsästää. Viime yönä purkkiin tarttui jo joku näkemätön Bruce Campbell-skifistely.
Eijei. Sarja on paljon muutakin kuin komediaa, myöhemmin mukaan tulee todella riipaisevaa draamaakin.Googlebot kirjoitti:Rimakauhua ja rakkautta: tokan jakson perusteella pikkunäppärää parisuhdehjuumoria, mutta en ihan vielä sisäistänyt miksi kaikki ovat keuhkonneet sitä mielettömän hyväksi sarjaksi. Muistutti ehkä hieman Frendejä ilman yletöntä hösläämistä.
Viimeksi muokannut bedlam, 15.01.2008 22:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Mä olin ihan haltioissani kun siellä pyöri Summer of Sam.bedlam kirjoitti:Otin Showtime-kanavan kokeiluun, 5euroa/kk. Paljon sellaista kasariscifiä, -kauhua ja äksöniä jota olen turhaan koettanut dvd:llä metsästää. Viime yönä purkkiin tarttui jo joku näkemätön Bruce Campbell-skifistely.
Meillä taitaa tulla tuo toisten kanavien lisäkkeenä.
Ai, et kummallakin on vetävä muija? Mut jotenkin surullinen äijä se leikattu. Kuiteskin kertoi kuninkaansa pituudeksi ykköset päällä 18 senttii. Ku 15 oli keskiarvo. Mä en muista mitanneeni koskaan omaani, luotan et se on alle keskiarvon - se riittää mulle.Vaola kirjoitti:Löytyihän se vihdoin jokin yhtäläisyys sinun ja Tolosenkin väliltä.
Vähän myöhässä, mutta...
YLE Teemalta maanantaisin klo 21.00 PUNKLANDIA. Dokumenttisarja suomalaisesta punkista ajan ilmiönä. Vuodatin kaihon kyyneliä tätä katsoessani.
(Nyt varsinkin seniorikitisijät telkkarin ääreen - killkill, SundanceKid ja muut!!)
Uusinta sunnuntaisin klo 16 jotain
edit: väärä päivä
YLE Teemalta maanantaisin klo 21.00 PUNKLANDIA. Dokumenttisarja suomalaisesta punkista ajan ilmiönä. Vuodatin kaihon kyyneliä tätä katsoessani.

(Nyt varsinkin seniorikitisijät telkkarin ääreen - killkill, SundanceKid ja muut!!)
Uusinta sunnuntaisin klo 16 jotain

edit: väärä päivä
Ehdin jo tiistaita selailla enkä mitään löytänyt, joten päädyin diagnosoimaan Alzheimerintaudin sulle. Mutta hei täytyypä lurkkia, kiitti vinkistä. Itse en ole vielä toipunut niin hyvin tuosta Extran loppumisesta, että olisin kyennyt pitämään itseni ajan tasalla Teeman tarjonnasta... No mutta nyt kun asiaa tarkemmin funtsii, niin siellähän saattaa heilua tuttuja pinheadejaBliss kirjoitti:edit: väärä päivä

Siis se kun yksi miehistä menettää toisen kiveksensä?bedlam kirjoitti:Eijei. Sarja on paljon muutakin kuin komediaa, myöhemmin mukaan tulee todella riipaisevaa draamaakin.Googlebot kirjoitti:Rimakauhua ja rakkautta: tokan jakson perusteella pikkunäppärää parisuhdehjuumoria, mutta en ihan vielä sisäistänyt miksi kaikki ovat keuhkonneet sitä mielettömän hyväksi sarjaksi. Muistutti ehkä hieman Frendejä ilman yletöntä hösläämistä.
Parisuhdesarjadraamailut eivät ehkä ole ihan mun juttuni, mutta katsoo nyt...
Nelosella alkoi näemmä tänään pyöriä tuo Masters of Horror -sarja. Elikä tunnettujen kauhuohjaajien (Carpenter, Argento, Hooper, Craven, Gordon, Coscarelli, Dante, Landis, Miike ym ym) ohjaamia "pienoiselokuvia". Muutaman katsoin Canalilta joskus ja vaikka suurin osa olikin aika perushömppää niin esim. Argenton 'Jenifer' jäi mieleen.
Piristää mukavasti perjantaita, jos sattuu olemaan rauhallinen koti-ilta. Oli taas niin tuurista kiinni, että edes hokasin tämän alkavan ja tulevan. Mainostus ois pop.bedlam kirjoitti: Muutaman katsoin Canalilta joskus ja vaikka suurin osa olikin aika perushömppää niin esim. Argenton 'Jenifer' jäi mieleen.
Uuh! National Geographic Channelin Fight Science 2: MMA!
Human Weaponissa kiusattiin lyhyillä animaatiopätkillä, joissa pyrittiin selittämään lajin biomekaniikkaa jotenkin kansantajuisesti, Fight Science -jakso keskittyy tähän täysin.
Bas Rutten, Randy Couture, Tito Ortiz ja Dean Lister ovat koekaniineina hakkaamassa törmäystestinukkea, tutkijat mittaavat iskujen voimakkuuksia ja vertaavat tuloksia muiden kamppailulajien huippuihin. Mielenkiintoinen lähestyminen lajiin, selkeästi MMA-hype vain kasvaa.
Tutkijat saivat koko lailla yhtä ison roolin kuin superstarataistelijatkin, mistä plussa. Miinuksena yhteistyö UFC:n kanssa; koko lajiin viitattiin muutamaan otteeseen UFC:nä.
Human Weaponissa kiusattiin lyhyillä animaatiopätkillä, joissa pyrittiin selittämään lajin biomekaniikkaa jotenkin kansantajuisesti, Fight Science -jakso keskittyy tähän täysin.
Bas Rutten, Randy Couture, Tito Ortiz ja Dean Lister ovat koekaniineina hakkaamassa törmäystestinukkea, tutkijat mittaavat iskujen voimakkuuksia ja vertaavat tuloksia muiden kamppailulajien huippuihin. Mielenkiintoinen lähestyminen lajiin, selkeästi MMA-hype vain kasvaa.
Tutkijat saivat koko lailla yhtä ison roolin kuin superstarataistelijatkin, mistä plussa. Miinuksena yhteistyö UFC:n kanssa; koko lajiin viitattiin muutamaan otteeseen UFC:nä.
-
- Kitisijä
Sunnuntaisin neloselta Hurtta & Stara- ohjelma eläinrakkaille. Julkkikset kouluttaa kodittomia koiriansa, kaikille valittu oma koira alusta.
Ensimmäinen pari Hukka (3v leikattu huskysekoitusuros) ja ToukoPouko Jukka S. Rasila äänestetään sit loppuun asti jooko? Hukka oli meillä töissä 3kk etsien uutta kotia, nyt on HESY:n puolella etsien uutta kotia.
Terrieri Aapo (Satu Silvon pari) on kans hassu tyyppi
Njoo.. tätä ohjelmaa katsoo mun lisäksi tasan mun työkaveri
Ensimmäinen pari Hukka (3v leikattu huskysekoitusuros) ja ToukoPouko Jukka S. Rasila äänestetään sit loppuun asti jooko? Hukka oli meillä töissä 3kk etsien uutta kotia, nyt on HESY:n puolella etsien uutta kotia.
Terrieri Aapo (Satu Silvon pari) on kans hassu tyyppi

Njoo.. tätä ohjelmaa katsoo mun lisäksi tasan mun työkaveri

The great club outshines the individual, always and forever.
^ Mä katoin ja Hukka on mun suosikki! Ottaisin sen heti ittelleni jos se vaan kävis päinsä (= mulla olis iiiiso ok-talo jossain landella, missä pikku ulvomiset ei haittaa).
-
- Kitisijä
Nyt sunnuntaina 9.2. Sub-teevee 23.05:
Tosipaikka:
Teininudistin päiväkirja
Brittidokumentissa 18-vuotias Bianca kertoo lapsuudestaan nudistiyhteisössä ja tekee tutkimusmatkan nykynudismin moniin eri muotoihin.
Seksuaalisten taipumusteni vuoksi pakko nähdä!
Toivottavasti näyttävät Biancan kunnolla nakuna, eikä vain jotain paksuja vanhoja akkoja ja ukkoja, joita nudistit yleensä kuulemma ovat. Pahimmassa tapauksessa eivät näytä ketään kunnolla..
Tosipaikka:
Teininudistin päiväkirja
Brittidokumentissa 18-vuotias Bianca kertoo lapsuudestaan nudistiyhteisössä ja tekee tutkimusmatkan nykynudismin moniin eri muotoihin.
Seksuaalisten taipumusteni vuoksi pakko nähdä!
Toivottavasti näyttävät Biancan kunnolla nakuna, eikä vain jotain paksuja vanhoja akkoja ja ukkoja, joita nudistit yleensä kuulemma ovat. Pahimmassa tapauksessa eivät näytä ketään kunnolla..
Mulla on sellainen tutina, jotta neloselta tässä kuussa alkava Tudors on odotuksen arvoinen sarja.
Mulla on sama kutina. Sattareita, kentiesRouva Pupu kirjoitti:Mulla on sellainen tutina, jotta neloselta tässä kuussa alkava Tudors on odotuksen arvoinen sarja.