BettyB. kirjoitti:Oli pakko tulla tänne hihkumaan kun mua ihan tosissaan yrittää pokaa sellanen 21-vuotia toooosi söpö poju

Ota ja käytä!
BettyB. kirjoitti:Oli pakko tulla tänne hihkumaan kun mua ihan tosissaan yrittää pokaa sellanen 21-vuotia toooosi söpö poju
Eiks just tässä ketjussa puhuttu pikkupoikia kuolaavista tädeistä pahaan sävyynBliss kirjoitti:BettyB. kirjoitti:Oli pakko tulla tänne hihkumaan kun mua ihan tosissaan yrittää pokaa sellanen 21-vuotia toooosi söpö poju![]()
Ota ja käytä!
Menee pikkasen turhan kehdonryöstelyksBliss kirjoitti:![]()
Ota ja käytä!
Mä oon menossa huomenna alkuillasta sen kanssa kahville, voin udella tarkemmat kuulumiset siinä samallaBettyB. kirjoitti: Mut mitäs sille sun sinisilmäselle frendille kuuluu? *vink vink*
Saako nyt tunnustaa olevansa kateudesta ikivihreä, ja vieläpä turvautumatta edes likaiseen mielikuvitukseeni? Buuhuu!milli kirjoitti:No ei.. poikaystävä täytti eilen vuosia, ja lauantaiksi olen järjestänyt hänelle jotain tosi spesiaalia.Vihtahousu kirjoitti:Mitä häh? Mun serkun skidi saa nimen sillon, tai ainakin sitä juhlitaan silloin, ootko tulossa samoihin pileisiin?
Voit kertoo samalla sille mun puhelinnumeronBliss kirjoitti:Mä oon menossa huomenna alkuillasta sen kanssa kahville, voin udella tarkemmat kuulumiset siinä samalla
Toisaalta anteliaisuus on hyve.BettyB. kirjoitti:Menee pikkasen turhan kehdonryöstelyksBliss kirjoitti:![]()
Ota ja käytä!
Ja sekös sua harmittaakillkill kirjoitti:Voi voi.
Jos mä olisin hihkunut, että "jee, mullapa on tosi siisti 19-vuotias tiukkaperse kierroksessa", mut olis e-Kivitetty hengiltä. Sama yhtälö toisin päin onkin "nastaa" ja "siistiä".
Joo, niin tuli miullekin! Mut pystyin jaakobinpainilla olemaan hiljaa, mut Ninni pelasti mut, hih! Upee juttu Mustixel! CHEER!!ninnithequeen kirjoitti:Kertokoon itse nuo mittaset jahka ehtii, mutta sanotaanko että Nitskun mekot jää nyt vielä toistaseks pölyttymään kaappiin.Elppis kirjoitti:Sukupuoli - paino - pituus? Kiitos!ninnithequeen kirjoitti:Mun on Aivan Pakko sanoa, että äsken tuli tekstiviesti mustikselta![]()
![]()
![]()
No tässä se ero tulikin. Mulla EI ole pikkulapsi kierroksessa, eikä tule olemaankaan. Mutta aika huvittavaa että joku näinkin vanha rusto herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.killkill kirjoitti:Voi voi.
Jos mä olisin hihkunut, että "jee, mullapa on tosi siisti 19-vuotias tiukkaperse kierroksessa", mut olis e-Kivitetty hengiltä. Sama yhtälö toisin päin onkin "nastaa" ja "siistiä".
Korjasin vähänBettyB. kirjoitti:että joku näinkin vanha ( o Y o ) herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
Sama asia, nekin on jo vanhat roikotkillkill kirjoitti:Korjasin vähänBettyB. kirjoitti:että joku näinkin vanha ( o Y o ) herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
Minusta tämä on hiukan epäreilu puheenvuoro.BettyB. kirjoitti:No tässä se ero tulikin. Mulla EI ole pikkulapsi kierroksessa, eikä tule olemaankaan. Mutta aika huvittavaa että joku näinkin vanha rusto herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.killkill kirjoitti:Voi voi.