killkill kirjoitti:Yliopistoon ei enää taida olla pääsyvaatimuksena enää suomen kielen lukutaito. Ovessa lukee VARATTU, mutta silti saa olla viiden minuutin välein olla sanomassa sisään änkeäville opiskelijatyttösille, mitä ovessa lukee.
Piru! Ne valehteli! Olin hakemassa yliopistoon nyt keväällä, mutta koska haen ulkomaisella yo-tutkinnolla, haen kansainvälisenä (undergraduate) opiskelijana, tarvitsen hakemukseeni (ennen 31.1.) todistuksen suomenkielenosaamisestani. Kielikurssit, jotka oli hyväksyttyjen listalla, on täynnä ja ilmoittautumiset menneet jo marraskuussa. Nice.
Ettei sellaista suomenkielen taitokoettakaan ole olemassa? Suomi on sellainen koulutuksen ihanneyhdyskunta että koulutusta on tarjolla vaikkei sitä tarvitsisikaan, koulutusta on jopa pakko ottaa toisinaan vastaan, vaikka olisi minkä tahansa yliopiston paperit taskussa, muuntokoulutusta mm.
Poislukien lorvehtijat jotka vain haluavat sosiaaliettuuksia, heille pitää järjestää koulutusta niin pirusti.
Tixuli kirjoitti: Mani
Onhan toisaalta laillistetusta ryöstöstä saatava asianmukainen korvaus?
Toisaalta peritty omaisuus on aina parempi ja kiinnostavampi kuin ansaittu.
killkill kirjoitti:Ai ai ai. Nyt kuulostaa pahalta. Kumpaakohan kategoriaa tämä uusi työnantaja on?
Siirryn ilkeän ja kapitalistisen korporaation rattaaksi. Eli jatkossa minulla on vain yksi "asiakas" joka on tietysti luonteeltaan umpipaha, koska on raskaasti voittoa tekevä yritys.
Jaahas. Työnantaja lahjoitti mulle tänään Omronin kävelymittarin. Yrittääkö se vihjata mulle että olis syytä laihduttaa??!! No ei sillä ettenkö sitä aikoiskin tehdä, mutta aika tylyä
Ois vähä niinku
Käytiin anoppilassa juomassa kaffet, että jaksaa jotenki pysyä hereillä ees Frendeihin asti.
Saas nähä.
Perunamuussii ja nakkikastiketta, nams. Sitte saunaan ja selkähierontaa kiitos. En siivoo enkä pese pyykkiä. Huomenna on vapaa joten ehtii kuuraamaan kämpän ja pesemään vaik sata koneellista pyykkiä.
Mä jäin kotio ihan yksin kun mies lähti paikalliseen kaverin kanssa jorisemaan. Ihan kivaa vaihteeks olla yksin, ei siinä että seurassa mitään vikaa olis.. Saanpahan sohvan itselleni
Tein hyvää ruokaa, miehen mielestä. Itse söin sitä pari lusikallista, enkä edelleenkään pidä kinkkukiusauksesta (pitäisin jos saisin maustaa sen kunnolla, mies diggaa vain savukinkku+perunasipusekoitus+kerma- sörsselistä). Mies söi tähteetkin ja mä tyydyin tekemään pari isoa herkkuvoileipää. Nyt on taas nälkä
Päänsärky helpottaa, pari panadolia ja The Hills Have Eyes tepsi.
Mä haluan huomenna palkan tilille, mulla olis niin paljon hankittavaa ja laskuja maksettavana!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vähän olen ollu näemmä pihalla nettiyhteyksien hinnoista. Saisin esim. Soneralta näemmä 8-megaisen yhteyden pari euroa halvemmalla per kuukausi, kuin mitä nyt maksan 512-kiloisesta... Pistetäänpäs vaihtoon.
Herra Manala kirjoitti:Se on sitä tietotekniikan tulevaisuutta. Ignorance is a bliss.
Mutta miten voi olla mahollista, että Elisalla maksaa 8-meganen yhteys 49e/kk kun se on Soneralla 22e/kk. Ajattelin etukäteen, että noi nyt ois edes suhtkoht lähellä toisiaan.
Edit: eikun ÄÄK toi 22 ekee olikin määräaikaisen sopimuksen kuukausihinta ekoille kuukausille. No sitten olinkin väärässä, reilusti halvempi tää nykynen on kuin yksikään noista.
Viimeksi muokannut bedlam, 14.01.2008 22:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.