singlemiitin. toivomuksia/ehdotuksia paikasta otetaan vastaan,
sopivasti juomaa,hieman tanssahtelua,parienmuodostusta vapaasti

Ainoana edellytyksenä,että ko tapahtuma pk-seudulla

Harvinaista rehellisyyttä.Xiberia kirjoitti:...ja oon muutenkin mieluummin sinkku kuin suhteessa kitinäläisen kanssa!
Xiberia kirjoitti:...ja oon muutenkin mieluummin sinkku kuin suhteessa kitinäläisen kanssa!
Mun mielestä taas ois ihan ratkiriemukasta seukkaa jonku kitinälaisen kanssa.Xiberia kirjoitti:...ja oon muutenkin mieluummin sinkku kuin suhteessa kitinäläisen kanssa!
http://www.sexylosers.com/222.htmlsipsi kirjoitti:Mun mielestä taas ois ihan ratkiriemukasta seukkaa jonku kitinälaisen kanssa.Sit vois riidellä täältä käsin, ja keksittyä himassa oleelliseen.
Xiberia kirjoitti:...ja oon muutenkin mieluummin sinkku kuin suhteessa kitinäläisen kanssa!
Kun kitinä on tälläinen parisuhdeaavikko niin kannattaisia varmaan säästää vettä muualle?Xiberia kirjoitti:...ja oon muutenkin mieluummin sinkku kuin suhteessa kitinäläisen kanssa!
Höh, siis mitä vikaa on muka kitinäläisissä? Eipä sillä, että itselläni olisi kokemusta. En ole itse asiassa edes tavannut kertaakaan yhtään miespuolista kitinäläistä.Tix kirjoitti:Xiberia kirjoitti:...ja oon muutenkin mieluummin sinkku kuin suhteessa kitinäläisen kanssa!
KitinäParisuhteet ovat notoorisen pahanmaisia. eEroja, eRiitoja, ePäonnistumisia. Minä olen ainoa tapaamisen arvoinen miespuolinen kitinäläinen, joten et ole menettänyt mitään.Zeb kirjoitti:Höh, siis mitä vikaa on muka kitinäläisissä? Eipä sillä, että itselläni olisi kokemusta. En ole itse asiassa edes tavannut kertaakaan yhtään miespuolista kitinäläistä.
Kommenttisi on niin kekseliäästi rakennettu, että tähän ei ole mitään lisättävää.Tix kirjoitti:Minä olen ainoa tapaamisen arvoinen miespuolinen kitinäläinen, joten et ole menettänyt mitään.
Eli samanlaisia kuin kaikki muutkin parisuhteetTix kirjoitti:KitinäParisuhteet ovat notoorisen pahanmaisia. eEroja, eRiitoja, ePäonnistumisia. Minä olen ainoa tapaamisen arvoinen miespuolinen kitinäläinen, joten et ole menettänyt mitään.
En tietenkään, luoja paratkoon. Olen tavannut tapaamisen arvoiset.Zeb kirjoitti:Oletko sinä sitten tavannut kaikki miespuoliset kitinäläiset, vai mistä tiedät? (Ok, joitakin ei kyllä tarvitse edes tavata tietääkseen ettei kannata tavata.)
Ooh, kiitosTix kirjoitti:Olen tavannut tapaamisen arvoiset.
... en sanonut, että olen tavannut vain tapaamisen arvoiset ..ninnithequeen kirjoitti:Ooh, kiitosTix kirjoitti:Olen tavannut tapaamisen arvoiset.
(vai puhuitsä vaan miehistä?)
No millos sä aiot sit tavata Tix:in, sovitte jonkun privamiitin?ninnithequeen kirjoitti:Ooh, kiitosTix kirjoitti:Olen tavannut tapaamisen arvoiset.![]()
Eiku mää oon nähny sen jo.Vihtahousu kirjoitti:No millos sä aiot sit tavata Tix:in, sovitte jonkun privamiitin?ninnithequeen kirjoitti:Ooh, kiitosTix kirjoitti:Olen tavannut tapaamisen arvoiset.![]()
Perkele teitä jätkät!!111Tix kirjoitti:... en sanonut, että olen tavannut vain tapaamisen arvoiset ..ninnithequeen kirjoitti:Ooh, kiitosTix kirjoitti:Olen tavannut tapaamisen arvoiset.
(vai puhuitsä vaan miehistä?)
Erotan sut mun IFK-fanijengistä!Geetz kirjoitti:Joo ja mä oon kans hei nähny kaikki näkemisen arvoset!!!111
Nouuuuuuuuuuu... Elämästä tuli musta hetkessä. Sniisk!Vihtahousu kirjoitti:Erotan sut mun IFK-fanijengistä!Geetz kirjoitti:Joo ja mä oon kans hei nähny kaikki näkemisen arvoset!!!111
Jaahas. Ai että niinku kaikki näkemisen arvoiset. Noreen tollaset dillet, sano!Geetz kirjoitti:Nouuuuuuuuuuu... Elämästä tuli musta hetkessä. Sniisk!Vihtahousu kirjoitti:Erotan sut mun IFK-fanijengistä!Geetz kirjoitti:Joo ja mä oon kans hei nähny kaikki näkemisen arvoset!!!111
Äh, tää menee nyt ihan vituiks, mähän tulin tähän ketjuun vaan Tixin perässä huomiota kerjäämään! Ja nyt joudun niin ku jakaaaaa!Sundance Kid kirjoitti:Jaahas. Ai että niinku kaikki näkemisen arvoiset. Noreen tollaset dillet, sano!