Muutenhan tuo on kuin elävästä elämästä - nimimerkillä nytkin nahkahousut jalassa - mutta mun harrikkaan pitää saada kyllä apupyörät...

killkill kirjoitti:Kysytään nyt samaan kyytiin Provinssin-kokeneilta (mie en o käynyt kertaakaan): minkälainen tuo juhla järjestelyiltään ja fasiliteeteiltaan on?
Just!killkill kirjoitti:^"Wild Hogs".
Minä en. Ei ole iskenyt erityisesti koskaan, vaikka levyt hyllystä löytyvätkin ja niitä on kuunneltu. B-luokan suuruus mulle.killkill kirjoitti:Vuosi vuodelta vähemmän, mutta FF:n kohdalla voisin olla valmis tekemään poikkeuksen.Bliss kirjoitti:Menottaako setää?
Noihan on Setzeriä lukuunottamatta jo nähty.killkill kirjoitti:
Sitten kun nuo alla olevat olen saanut katsastettua, pistän keikkatakkini naulakkoon lopullisesti:
- The Hives
- The Cult
- Brian Setzer Orchestra
- Moottörin Jyrinä
No totta vitussa pitäisi!SikaMika kirjoitti:Pitäisiköhän lähteä Roskildeen?
Täh? Kävin pari vuotta sitten tuijottamassa SYL:n keikan ja festari oli järjestelyiltään onnistuneimmasta päästä. Reilut kulkureitit lavalta toiselle, paljon bajamajoja, vielä paljommin ruokakojuja joissa jopa valikoimaa ja hyvin vähän jonoja. Samana päivänä esiintyivät muistaakseni HIM ja Apulanta joten tunne ei voinut johtua edes teinixien puutteesta. Sisääntulossa oli joku kassien tutkiminen, mutta alueelle sai kuitenkin tuoda muovituoppeja, joiden sisältöä ei tietenkään portilla maisteltu. Lavojakin oli neljä tai viisi, joten jatkuvasti tapahtui jotain kiinnostavaa.masa kirjoitti:killkill kirjoitti:Kysytään nyt samaan kyytiin Provinssin-kokeneilta (mie en o käynyt kertaakaan): minkälainen tuo juhla järjestelyiltään ja fasiliteeteiltaan on?
Ahdasta, paskaista, pölyistä, sikaista ja tunkkaista. Kusi haisee, pöly tunkee joka paikkaan, jonottaa saa enemmän kuin ryssälandiassa ja omien viinojen kanssa kikkailu vaatii mehukattitoimintaa. Joku sitä kuulemma rakastaa..
Myönnettäköön että olen provinssisssa viimeksi ollut, kun Black Sabbath oli lauteilla ja sitä ennen varmaan kymmenenä vuotenaMelnais kirjoitti: Täh?
Telttamajoitus ei taida olla optio ikäluokkani edustajistolle. Hotellihuoneen joutuisi varaamaan, jos lähtö tulisi.sanctus kirjoitti:No totta vitussa pitäisi!SikaMika kirjoitti:Pitäisiköhän lähteä Roskildeen?
Toki valitsemme silloin jonkin muun kuin telttamajoituksen.
Ahaa. Parisuhdetta pukkaa siis. No siinä tapauksessa on syytä suosia hotellia. Ymmärtääkseni alueen vieressä on ainakin yksi, joka tosin täyttynee nopeasti.SikaMika kirjoitti:Telttamajoitus ei taida olla optio ikäluokkani edustajistolle. Hotellihuoneen joutuisi varaamaan, jos lähtö tulisi.
Ai?sanctus kirjoitti:Parisuhdetta pukkaa siis.SikaMika kirjoitti:Telttamajoitus ei taida olla optio ikäluokkani edustajistolle. Hotellihuoneen joutuisi varaamaan, jos lähtö tulisi.
Ei sen tarvitse olla ihan vieressäkään, bussit ja taksithan kulkee. Toisaalta, überein reissufiilis syntyisi tietty siitä, että änkeytyisi johonkin kusenpolttamaan sissitelttaan hengailemaan muiden mörököllien sekaan. Pidätän oikeuden muokata edellistä lausetta sen jälkeen, kun olen herännyt teltasta metrin syvyydessä mutavellistä.sanctus kirjoitti: No siinä tapauksessa on syytä suosia hotellia. Ymmärtääkseni alueen vieressä on ainakin yksi, joka tosin täyttynee nopeasti.
Uuh! Ruissiin siis!bedlam kirjoitti:Ruississa ois Porcupine Tree
Bändi kannattaa käydä ehdottomasti kuuntelemassa jo pelkästään rumpali Gavin Harrisonin ilmavan soiton takia. Ehdottoman mielenkiintoista seurattavaa.bedlam kirjoitti:Ruississa ois Porcupine Tree, jonka viimevuotiset keikat missasin.
Etkös viimeksi sanonut, että bändi on muuten hyvä mutta rumpalointi ei ole tarpeeksi ilmavaa?sanctus kirjoitti:Bändi kannattaa käydä ehdottomasti kuuntelemassa jo pelkästään rumpali Gavin Harrisonin ilmavan soiton takia. Ehdottoman mielenkiintoista seurattavaa.bedlam kirjoitti:Ruississa ois Porcupine Tree, jonka viimevuotiset keikat missasin.
Tuolloin taisin ottaa Porcupine Treen "In Absentia" ja "Deadwing" -levyjen referenssimateriaaliksi juuri ilmestyneen Toolin "10 000 days" -levyn ja vertailla rumpalointia näiden levyjen välillä. Ja nimenomaan levyltä kuunneltuna Harrisonin soitto ei minusta kuulosta edelleenkään kovin ilmavalta. Tosin ehkä Toolin tapa rakentaa biisinsä crescendo -tyyppisesti miellyttää enemmän itseäni kuin Porcupine Treen moniosaiset, mutta suoraviivaisemmat, kappaleet, ja antaa samalla mahdollisuuden bändin kaikille soittajille lisätä kierroksia biisin edetessä kohti loppua.bedlam kirjoitti:Etkös viimeksi sanonut, että bändi on muuten hyvä mutta rumpalointi ei ole tarpeeksi ilmavaa?