Jaa, Mika M olisi hoitanut samalla naapuritkin - jos muistatte tuon takavuosien tapahtuman. Tarvitaan siis viisi nykyteiniä missaamaan sama homma kuin mistä nykyinen kolmikymppinen selviäisi leikiten
Tosin Mika jä kii, mutta kukaan ei jäänyt henkiin.
Perkeleen toimittaja yrittää keksiä selityksiä tytön irrationaaliselle käytökselle, vaikka oikeasti kyseessä on vain sairas koira jota tulisi ampua jalkajousella takaraivoon silmä silmästä-periaatteen mukaisesti.
Olen aina sanonut että lehdistön liioiteltu sananvapaus on pahasta. Jalkajousella moisia (tyhjän)toimittajia päähän.
prosessi kirjoitti:Minä en ajatellut edelleenkään ryhtyä demariksi, mutta sen oman puolueen perustamisen suhteen olen päässyt jo paljon pidemmälle mietinnöissäni. Ajattelin perustaa puolueen, joka keskittyy pelkästään oppositiopolitiikkaan sen kaikkein vastuuttomimmassa muodossa. Politiikassa jo mukana olleista ym. julkisuuden henkilöistä haluaisin puolueen vaikuttaviksi hahmoiksi ainakin Tuomiojan, Linkolan, Pulliaisen, Siimeksen, Pekkarisen, Kankaanniemen ja Niinistön. Sinnemäki puheenjohtajaksi. Ehkä ihan hyvä, ettei minusta näillä näkymin tule maailmanjohtajaa...
Porukasta unohtuivat ainakin Donner ja Thors.
Lisään puolueeseen myös Kai Kaliman. Täytyy olla kova jätkä, jos saa Hesariin Kaupunkiosioon puolen sivun deitti-ilmon muka lehtijuttuna! Panisin.
Wiki tietää kertoa, että khatin käyttöä ei ole kielletty esim. Britanniassa. Se ei ollut sitä aiemmin Suomessakaan. Mielestäni kahviakin pitäisi käsitellä huumeena, sillä se piristää ja aiheuttaa (minulla) sydämentykytystä ja on epäilemättä syypää monenlaiseen yhteiskunnalliseen pahaan (mm. unettomuuteen ja liialliseen työntekoon).
Haluaisin oikeasti tietää, millaista tyydytystä nämä Hallu-Lahon vainoharhaiset tekstit aiheuttavat. Koet itsesi sankariksi, kun puolustat, öh, jotain totuudentapaista Erkon Pravdaa vastaan? Olet vähän niinkuin Daavid Goljatia haastamassa? Vaikka onhan erilaisten vähemmistöjen vihaaminen todella herooista puuhaa - saa kerrankin lyödä lyötyä! Eikö olekin ihanaa?
Ei ole. Tarkkaan ottaen minun varmaan pitäisi tuntea myötähäpeää, koska Bhvenia tuskin hävettää. Toisaalta häntä pitäisi, jolloin tuntisin kanssahäpeää.
Vadim kirjoitti:Ei ole. Tarkkaan ottaen minun varmaan pitäisi tuntea myötähäpeää, koska Bhvenia tuskin hävettää. Toisaalta häntä pitäisi, jolloin tuntisin kanssahäpeää.
Vadim kirjoitti:Haluaisin oikeasti tietää, millaista tyydytystä nämä Hallu-Lahon vainoharhaiset tekstit aiheuttavat. Koet itsesi sankariksi, kun puolustat, öh, jotain totuudentapaista Erkon Pravdaa vastaan? Olet vähän niinkuin Daavid Goljatia haastamassa? Vaikka onhan erilaisten vähemmistöjen vihaaminen todella herooista puuhaa - saa kerrankin lyödä lyötyä! Eikö olekin ihanaa?
Saat minut tuntemaan kanssahäpeää.
Gosmopoliitti iskee nyt kirvestä kiveen.
On eri asia vihata vähemmistöjä, kuin kritisoida tapaa jolla asioita käsitellään julkisuudessa. Jokaisella kansalla, vähemmistöllä tai enemmistöllä, on omat stigmansa kannettavanaan, mutta toisten kansanryhmien nostaminen jalustalle ja toimien kritisoimatta jättäminen julkisuudessa on vain epärehellisyyttä.
Helsingin sanomat osaa olla välillä erittäin asenteellinen lehti ja sen toimittajia olisi säännöllisesti hyvä lyödä halolla päähän, että turha idealismi karisisi pois ja asioista kirjoitettaisiin asioina. Musta tuntuu jutut ja virallisen ideologian pönkittämistä voi tehdä sitten lehden blogissa.
huima kirjoitti:Gosmopoliitti iskee nyt kirvestä kiveen.
Jep. Oikea termi olisi kaiken lisäksi "kansallisuushäpeää", koska Vadim pitää suomalaisia automaagisesti huonompina ihmisinä kuin maahanmuuttajia. Jo pelkkä maahanmuuttajien kritisoiminen on niin häpeällistä, että pitäisi ripotella tuhkaa päälleen ja haudata itsensä elävältä.
Josko Vatipää kertoisi yhden (1) maan, jossa valtaväestöön nähden erirotuisiin tai kulttuurisesti hyvin erilaisiin maahanmuuttajiin suhtaudutaan yleisesti avoimen hyväksyvästi ja suvaitsevasti? Tai edes omiin vähemmistöihin? Kaikista maailman maista, joissa olen käynyt, ei ole moinen ilmiö pistänyt silmään.
Maria etsii miestä
Siitä G-miehelle pystytisu ja vielä varakas. Tarkoittaako metriheikki muuten lyhyttä, itse olen luullut sen tarkoittavan nimenomaan pitkää tyyliin "Löytyisikö täältä metriheikkiä vaihtamaan lampun?"? Suomen kieli on merkillistä.
huima kirjoitti:On eri asia vihata vähemmistöjä, kuin kritisoida tapaa jolla asioita käsitellään julkisuudessa.
Jep, samaa mieltä. Yksi kritisoinnin kohde voisi olla vaikkapa se että jokainen "maahanmuuttajiin" tai somaleihin liittyvä negatiivinen asia luetaan koko kansanosan synniksi, mutta samaa ajattelua ei uloteta valtaväestöön vaan siinä tapahtumat nähdään yllättäen yksittäistapauksina.
Jos uutisiin päässyt 16 v äidintapon tilannut tyttö olisi ollut "etno", olisivat Vatipäät tarkastelleet uutista aivan uudella innolla ja agendalla. Ehkäpä tapaus olisi silloin päässyt jopa Halla-ahon vatipääblogiin?
Perttimäkimaahan selitti taannoista "äiti tappoi/yritti tappaa lapsiaan" tekijän aasialaistaustalla, ikäänkuin kyseessä olisi ollut Suomen oloissa jotenkin ennenkuulumaton tapahtuma.
No onhan se nyt selvä että brittiläinen hullulehmä jolle on syötetty muiden lehmien jätöksiä on jotain aivan muuta kuin koko elämänsä vapaana ulkona laiduntanut ja tuoretta ruohoa syönyt brassinauta.
Googlebot kirjoitti:
No onhan se nyt selvä että brittiläinen hullulehmä jolle on syötetty muiden lehmien jätöksiä on jotain aivan muuta kuin koko elämänsä vapaana ulkona laiduntanut ja tuoretta ruohoa syönyt brassinauta.
Voisitko ystävällisesti jälleen kerran valottaa sarkasmiasi, kun mulle se ei vaan millään meinaa nykyisin avautua?