TotaBettyB. kirjoitti:Pölisee jenkkiläistä

TotaBettyB. kirjoitti:Pölisee jenkkiläistä
Pitäishän se tietääElppis kirjoitti: Pilluhan se mielessä mutta ryypätään nyt ensin.
*kirjaa ylös*Elppis kirjoitti:TotaSaisko tehdä "tilauksen"?
Doritos nacho cheese ja S&V Lays- sipsejä? Jos vain laukkuihin mahtuu
Sanotaan nyt sitten viidennen vaiko peräti kuudennen kerran ja julkisesti:ninnithequeen kirjoitti:Viime aikoina mennyt yli, kun vaimokin pistetään haukkumaan pitkin nettiä.
Varmasti menee. Ainakin 3 tunniksi.Rouva Numba kirjoitti:Meneekö tämä nyt jakeluun vai pitääkö vielä vääntää rautalangasta?
Väännä rautalangasta äläkä valehtele. Siitä on noloa jäädä kiinni. Tai sitten joku edelleen leikkii sun nimimerkillä. Vähän niinku katositte Kaverit-listalta Citystä molemmat heti edellisen tappelun jälkeen, mutta kumpikaan siis ei ole käynytkään netissä...Rouva Numba kirjoitti:Sanotaan nyt sitten viidennen vaiko peräti kuudennen kerran ja julkisesti:ninnithequeen kirjoitti:Viime aikoina mennyt yli, kun vaimokin pistetään haukkumaan pitkin nettiä.
Minä en ole aukonut sinulle päätäni anonyymisti netissä enkä missään muuallakaan. Minulla ei yksinkertaisesti ole mitään tarvetta siihen, enhän edes tunne sinua. Jos minulla olisi sinulle mitään sanottavaa niin sanoisin sen kyllä sinulle ihan päin naamaa (lue: omalla nikilläni).
Mikset antanut tämän asian olla kuten jo lupasit minulle?
Meneekö tämä nyt jakeluun vai pitääkö vielä vääntää rautalangasta?
Hoh, meni tuskin kolme minsaa.Tix kirjoitti:Varmasti menee. Ainakin 3 tunniksi.Rouva Numba kirjoitti:Meneekö tämä nyt jakeluun vai pitääkö vielä vääntää rautalangasta?
Höh, mie latasin panokseni 30 minuuttiin.Chap kirjoitti:Hoh, meni tuskin kolme minsaa.Tix kirjoitti:Varmasti menee. Ainakin 3 tunniksi.Rouva Numba kirjoitti:Meneekö tämä nyt jakeluun vai pitääkö vielä vääntää rautalangasta?
Eli teistä on täysin soveliasta huudella julkisella palstalla tuollaisia? Okei.Chap kirjoitti:Hoh, meni tuskin kolme minsaa.Tix kirjoitti:Varmasti menee. Ainakin 3 tunniksi.Rouva Numba kirjoitti:Meneekö tämä nyt jakeluun vai pitääkö vielä vääntää rautalangasta?
Ei kai kukaan ole sellaista väittänyt?ninnithequeen kirjoitti:Eli teistä on täysin soveliasta huudella julkisella palstalla tuollaisia? Okei.Chap kirjoitti:Hoh, meni tuskin kolme minsaa.Tix kirjoitti:
Varmasti menee. Ainakin 3 tunniksi.
Kato perkele, olit mun kaverilistalla (tarkistin):ninnithequeen kirjoitti:Tai sitten joku edelleen leikkii sun nimimerkillä. Vähän niinku katositte Kaverit-listalta Citystä molemmat heti edellisen tappelun jälkeen, mutta kumpikaan siis ei ole käynytkään netissä...
Et ole enään.Kaveriksi 17.5.2005 14:30:
Kai oot vieläkin kaveri ??
Huomioi päivämäärä.1108 kirjoitti:[
Et ole enään.Kaveriksi 17.5.2005 14:30:
Kai oot vieläkin kaveri ??
Asennot ja kellonajat kehiin!Gat kirjoitti: Onko hyö naeneet?
Haluukko Gattis naeda? Vaik mul onki liian isot tissit?Gat kirjoitti:Lisää sossupokea!!
Kohta tämä ylittää jopa minun e-draamani!
Yksityisviestit julkiSeksi! Bannia!
Onko hyö naeneet?
Sanoo ihminen joka käsittääkseni on 2 lapsen äiti, nillittäen netissä kuinka ottaa poskeen mieheltään milloin suihkussa ja milloin vittu eteisen lattialla? Jos tässä alaikäisen teininleima pitää vetästä nyrkillä otsaan niin se olet sinä, oikeasti jos väkipakolla vetää nymfomaanin roolia niin pitää kai siitä haistapaskan Sinä & Minä lehdestä opitulla kirjoittamisella pyrkiä vähän parempaan? Ketä vittua kiinnostaa koska olet märkä ja koska sait perseeseen, ei minua ainakaan. Päinvastoin, olet äitinä vastenmielinen. Kiihotut saatana postinkantajasta ja se on sinun mielestä ok toteamalla: "Kohta mun mies tulee ja otan siltä poskeen koska näin postinkantajan laittavan kamaa luukkuun".Geetz kirjoitti:Sä oot 1108 niin naurettava ton huomionhakubeeässäs kanssa, että naamakuvaa tsekkaamatta se ikälappu otsassa vinkuu numeroja 1 ja 7.
ninnithequeen kirjoitti:Väännä rautalangasta äläkä valehtele. Siitä on noloa jäädä kiinni.
Eikö? Minkähän takia sitten levittelet minusta perättömiä juttuja?ninnithequeen kirjoitti:Viimeisen kerran: kikkeli. Tarkoittaa: mulla ei ole mitään sua vastaan.
Monille muille oot miitissä näyttänyt, mutta et mulle! Ja saunassasi kanssa tunkenut nakuna miesporukkaan! Se on niin väärin!ninnithequeen kirjoitti:Haluukko Gattis naeda? Vaik mul onki liian isot tissit?Gat kirjoitti:Lisää sossupokea!!
Kohta tämä ylittää jopa minun e-draamani!
Yksityisviestit julkiSeksi! Bannia!
Onko hyö naeneet?
Niin makaat kuin petaat, darling.Rouva Numba kirjoitti:Eikö? Minkähän takia sitten levittelet minusta perättömiä juttuja?ninnithequeen kirjoitti:Viimeisen kerran: kikkeli. Tarkoittaa: mulla ei ole mitään sua vastaan.
Mutta mut tunnistat narkkarihuoraäidistä?Suvinen kirjoitti:Numba alkaa menettää teräänsä. En tunnistanut Geetzua tuosta1108 kirjoitti: Niin että Gee, kuka hakee huomiota? Tunnistitko itsesi?
Voi kulta, purkaisitkin tuon kaiken osaamisesi vain minuun, joka tuota suurta osaamista oikein kerjäämällä kerjään.1108 kirjoitti:Niin että Gee, kuka hakee huomiota? Tunnistitko itsesi?
Kiitos!Georgina kirjoitti:vittu mitä pässejä
Irmeliannelille onnea uudesta duunista, mä arvasin että sä saat sen!
Ja yksiöön mahtuu ihan hyvin kun tykkää kovasti