Yritin kovasti jutella, ja ainoa josta sain juttua oli se onko mun kissat liian laihoja

Elukan kanssa juteltiin niitä näitä enemmän. Mut olihan siellä saunassa muitakin alastomia miehiä

Niinjust. Ei kovin lukijaystävällistä, sano.BettyB. kirjoitti:Vituttaa kun viikonpäiväketjussa ei puhuta asioista oikeilla nimillä, vihjaillaan vaan. Mun kroppa huutaa sossupokea!!!11
En ees ollu! Et vaan ollu paikalla ku puhuin, keskityin kato epsiin ja Anniin!ninnithequeen kirjoitti:Hah, hiljaa se oli siitä asti kun oven ovikellonsoitosta avasin
Yritin kovasti jutella, ja ainoa josta sain juttua oli se onko mun kissat liian laihoja(eivät ole)
Tixi dear. Elppa ei vaan ollu tarpeeks lähellä. Ekalla kerralla harrastin kilpalaulantaa Keikauksen kanssa, eikä se ainakaan ollu sanatonta, tokalla kerralla keskityin taikureihin ja virkamiehiin, puhuin jopa vatsasta, kato.Tix kirjoitti:Elppa dear. Tuo on hiljaisuutta.Elppis kirjoitti:ns. sanatonta puhetta kokoajan.
Sä et ole tavannut Prosessia, se on sanatonta puhetta.Tix kirjoitti:Elppa dear. Tuo on hiljaisuutta.Elppis kirjoitti:ns. sanatonta puhetta kokoajan.
Lolita kirjoitti:Sä et ole tavannut Prosessia, se on sanatonta puhetta.Tix kirjoitti:Elppa dear. Tuo on hiljaisuutta.Elppis kirjoitti:ns. sanatonta puhetta kokoajan.
Siinä tapauksessa mä taidan olla sanaton saarnamies ja julkaisen kohta tekstittömän kirjan jonka pelkkä kansi sanoo enemmän kuin tuhat sivua Dostojevskiä.Lolita kirjoitti:Sä et ole tavannut Prosessia, se on sanatonta puhetta.Tix kirjoitti:Elppa dear. Tuo on hiljaisuutta.Elppis kirjoitti:ns. sanatonta puhetta kokoajan.
Mun tissit sanoo enemmän ku tuhat sivua Dostojevskia!Tix kirjoitti:Siinä tapauksessa mä taidan olla sanaton saarnamies ja julkaisen kohta tekstittömän kirjan jonka pelkkä kansi sanoo enemmän kuin tuhat sivua Dostojevskiä.Lolita kirjoitti:Sä et ole tavannut Prosessia, se on sanatonta puhetta.Tix kirjoitti:
Elppa dear. Tuo on hiljaisuutta.
Tuskin. Määrä ei korvaa laatua.prosessi kirjoitti:Mun tissit sanoo enemmän ku tuhat sivua Dostojevskia!
Melko äänekkäät ja pitkästyttävät tissit siinä tapauksessa, sanoprosessi kirjoitti: Mun tissit sanoo enemmän ku tuhat sivua Dostojevskia!
Siks just! Dostojevskillaki oli aika pahoja ongelmia niiden sivumäärien kanssa. Muutama hyvä kirja vastaan tuhansia turhia sivuja.Tix kirjoitti:Tuskin. Määrä ei korvaa laatua.prosessi kirjoitti:Mun tissit sanoo enemmän ku tuhat sivua Dostojevskia!
Bliss kirjoitti:Melko äänekkäät ja pitkästyttävät tissit siinä tapauksessa, sanoprosessi kirjoitti: Mun tissit sanoo enemmän ku tuhat sivua Dostojevskia!
No mitä nyt taas?isohaara kirjoitti:Tissit huudettu!
Tai sitten en vain arvosta tissejäsi.prosessi kirjoitti:No älä. Tixi ei oo tainnu pahemmin lukea herran kirjoja.
Mitä pitää siivota jotta huomenna ois sauna lämmin?BettyB. kirjoitti:No mitä nyt taas?
Hitto ku just siivosin ihan urakalla. Mut vaatehuonetta pitäs vähän raivata ja pöytäkone viedä jonnekin säilöön, en oo avannu sitä kohta vuoteen.isohaara kirjoitti:Mitä pitää siivota jotta huomenna ois sauna lämmin?BettyB. kirjoitti:No mitä nyt taas?
Väännetäänpä rautalangasta: kun otetaan huomioon, että Dostojevski on prosentuaalisesti kirjoittanut paljon enemmän turhaa tekstiä kuin laadukasta, ja minä väitän tissieni sanovan enemmän kuin tuhat sivua niitä turhuuksia, pilkkaan tissejäni. Sitä et tietenkään voi tietää, ellet ole lukenut minkälaisia kirjoja D on kirjoittanut.Tix kirjoitti:Tai sitten en vain arvosta tissejäsi.prosessi kirjoitti:No älä. Tixi ei oo tainnu pahemmin lukea herran kirjoja.
No nyt vetäsit oikeesta narusta (ei tamppoonin)!isohaara kirjoitti:Lisäksi saatan tietää uusia juoruja.
Logiikkasi on kummallista:prosessi kirjoitti:Väännetäänpä rautalangasta: kun otetaan huomioon, että Dostojevski on prosentuaalisesti kirjoittanut paljon enemmän turhaa tekstiä kuin laadukasta, ja minä väitän tissieni sanovan enemmän kuin tuhat sivua niitä turhuuksia, pilkkaan tissejäni. Sitä et tietenkään voi tietää, ellet ole lukenut minkälaisia kirjoja D on kirjoittanut.
Pilkkaan kaikkia kolmea tasapuolisesti, tietenkin.Tix kirjoitti:Logiikkasi on kummallista:prosessi kirjoitti:Väännetäänpä rautalangasta: kun otetaan huomioon, että Dostojevski on prosentuaalisesti kirjoittanut paljon enemmän turhaa tekstiä kuin laadukasta, ja minä väitän tissieni sanovan enemmän kuin tuhat sivua niitä turhuuksia, pilkkaan tissejäni. Sitä et tietenkään voi tietää, ellet ole lukenut minkälaisia kirjoja D on kirjoittanut.
Dostojevskin teksti on pääosin turhaa -> tissisi sanovat enemmän kuin Dostojevskin tekstit -> siispä pilkkaat tissejä, etkä Dostojevskia?
Tekstiä, joka ei sano kovinkaan paljoa. Olisit mieluummin käyttänyt Maria Jotunia. Sanoa enemmän kuin tuhat sivua Jotunia olisi jo saavutus.Kyllä minä olen lukenut millaisia kirjoja Dostojevski on kirjoittanut. Dostojevski ei ole lempikirjailijani, vaan pidän monisanaisena ja hidaskerrontaisena. Siksipä juuri käytin vertausta "sanoa enemmän kuin 1000 sivua Dostojevskia" (joka rakastaa turhaa tekstiä.)
Nyt kyllä tissini masentuvat.Sinun tissisi ovat aivan turhat minun näkökulmastani. Dostojevski ei ole turha. Herran kirjat ovat erinomaisia vittuilulahjoja ihmisille jotka eivät pidä lukemisesta.
Mua VITUTTAA noi karvaset kreikkalaiset.Georgina kirjoitti:Tämä on vittu, vitutusketju mua vituttaa kun täällä lässytetään kirjallisuudessa ja hiljaisesta puheliaisuudesta!